Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce.
Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.
Model RS e-tron GT už není na trhu nic nového. Zvýšila se sice jeho cena, mnoho ovšem zůstává při starém. Stojí tohle auto za takové peníze? Bavíme se zde už o hranici 4 miliónů korun. V takové situaci je jasné, že tento elektromobil neuvidíme na silnici každý den. I tak je ovšem u lidí oblíbený a my se pokusíme zjistit proč. Může za to skvostný design? Síla motoru?
Co na tom, že tohle Audi nás vyjde na více než 3 milion korun. Výrobcům se povedlo stvořit bestii, která vládne silnicím svým výkonem i designem. RS 7 Sportback reprezentuje čistou jízdu plnou adrenalinu a zábavy. Pod kapotou se ukrývá množství koní, které se v běžném sedanu rozhodně neustájí. Ergonomie, výkon, komfort. Slova, která zdaleka nedokážou popsat jízdní zážitek.
Oproti předešlé verzi se nová A5 skutečně vytáhla. Mysleme to samozřejmě obrazně. Karoserie se snížila a Audi je tak sportovnější. Linie kupé dodávají této střele skutečně závodní potenciál. Pokud vynecháme design, který pochopitelně v Ingolstadtu umí navrhnout, rozhodně nás nenechá chladnými výkon. Svižné auto, se kterým se rozhodně nebudeme nudit.
Svět se raketovým tempem posouvá před a automobilky na to výrazně reagují. Většina už se naplno ponořila do „rebrandingu“. Nová loga už navštívila Francii, Čechy pravděpodobně nejvíce zasáhla Škoda. Audi ovšem nezůstává pozadu s přichází na veřejnost s novým, zcela přepracovaným logem ikonických čtyř kruhů. Jde ovšem poznat nějaký rozdíl? Posuďte sami.
E-tron už dominuje světovému elektromobilovému průmyslu značnou částí. Vozy značky Audi mají skvělý výkon, a hlavně povedený design. Nový model E-tron SUV, který zatím nelze nakonfigurovat, představuje skutečný technologický zázrak. Hlavní myšlenkou a zároveň mottem automobilky Audi je: „s tímhle SUV nebudete muset přistupovat na kompromisy.“
Německá výroba patří mezi světové špičky. Audi je navíc automobilka, která je stále ještě považovaná za toho, kdo má největší náskok. Kromě špičkového výkonu a technologií závidí této firmě většina automobilek design. S tím si výrobci zkrátka umí vyhrát, ať se bavíme o limuzínách, nebo malých vozech typu Sportback. A1 navíc patří mezi naprostý základ.
Naprosto ojedinělé a futuristické. Nové SUV, které Audi světu představilo, zůstává jen konceptem. Hodit se bude hlavně do města. Audi urbansphere nepřináší lidskému oku nic, co by už někdy spatřilo. Naprostá novinka ve světě automobilů. Extrémně svěží design exteriéru a naprosto unikátní vzhled interiéru. Pojďme se podívat, co o urbansphere zatím víme.
ěmecká společnost Audi zásobuje trh luxusními vozy a rovněž tak výkonnými. R8 patří k absolutním špičkám ve stejnojmenné stáji. Tenhle model není trhu zcela neznámý. Má svou zajetou historii. Nabízí se v několika variantách, mezi kterými najdeme i verzi RWD. Na tu se dnes podíváme. Pohon zadních kol v kombinaci s abnormálním výkonem dopřeje jezdci moře zábavy.
Další parádní Audi, které jen tak něco nerozhodí. Hatchback s názvem S3 Sportback se vyznamená při cestách do práce, na nákup, ale také na obyčejnou projížďku. Auto boduje v každém směru a připomíná, proč patří vozidla této německé automobilky mezi tak žádané.
Jen málokterý automobilový nadšenec tento vůz nezná. Audi TT je ikonou, která ze silnic jen tak nezmizí. Parádní vzhled, dobrý výkon a odhodlání. Menší auto, který udělá dojem snad úplně na každého, má nový kabát od roku 2020.
Velká auta se hodí na práci nebo pro přepravu několikačlenné rodiny. Praktická SUV si společnost v poslední době hodně oblíbila a automobilky se tak trendu drží oprávněně. Audi SQ7 nepatří mezi vozy, které by měli používat například dělníci, spíše jde ale o kousek, ve kterém si řidič jízdu vychutná.
Názory na elektromobily se mohou různit, v případě Audi RS e-tron GT jde ale o jasnou věc. Za bezmála 4 miliony korun si může řidič užívat každý kilometr jízdy a cítit se jako ve snu. Tohle auto má zkrátka všechno potřebné k tomu, aby se stalo hybatelem mezi elektromobily. Pojďme se na něj podívat zblízka.
Země našich západních sousedů? To je automobilová velmoc v úplně každém smyslu slova. BMW, Mercedes, Volkswagen. A pokračovat bychom mohli dál a dál. Třeba až k Audi, které se do výčtu těch nejlepších výrobců rozhodně řadí. Svým novým kouskem se opět překonalo, R8 V10 dobře vypadá, krásně jezdí a políčeno má na rekordy.
Audi se proslavilo převážně svými sportovními a nesmrtelnými motory. V neposlední řadě také designem, který byl vždycky tak trochu nadčasový. Jako u BMW i tady platí pravidlo, že i 30 let staré auto dokáže ještě zahrát hodně muziky. Mezi takové stálice se řadí i 2021 S5 coupé. Co předvádí na silnicích je doslova hranice nemožného.
Audi valí do světa řadu precizních automobilů. Menší, střední, velké, vždy jsou ale stejně nadupané, pohodlné a perfektně vybavené. Přesně takový je i sedan s názvem S8. Hodí se na cestu do práce, na dovolenou i na závodní okruh. Nabízí zkrátka všechno, po čem řidič prahne.
Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce.
Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.
Model RS e-tron GT už není na trhu nic nového. Zvýšila se sice jeho cena, mnoho ovšem zůstává při starém. Stojí tohle auto za takové peníze? Bavíme se zde už o hranici 4 miliónů korun. V takové situaci je jasné, že tento elektromobil neuvidíme na silnici každý den. I tak je ovšem u lidí oblíbený a my se pokusíme zjistit proč. Může za to skvostný design? Síla motoru?
Co na tom, že tohle Audi nás vyjde na více než 3 milion korun. Výrobcům se povedlo stvořit bestii, která vládne silnicím svým výkonem i designem. RS 7 Sportback reprezentuje čistou jízdu plnou adrenalinu a zábavy. Pod kapotou se ukrývá množství koní, které se v běžném sedanu rozhodně neustájí. Ergonomie, výkon, komfort. Slova, která zdaleka nedokážou popsat jízdní zážitek.
Svět se raketovým tempem posouvá před a automobilky na to výrazně reagují. Většina už se naplno ponořila do „rebrandingu“. Nová loga už navštívila Francii, Čechy pravděpodobně nejvíce zasáhla Škoda. Audi ovšem nezůstává pozadu s přichází na veřejnost s novým, zcela přepracovaným logem ikonických čtyř kruhů. Jde ovšem poznat nějaký rozdíl? Posuďte sami.
E-tron už dominuje světovému elektromobilovému průmyslu značnou částí. Vozy značky Audi mají skvělý výkon, a hlavně povedený design. Nový model E-tron SUV, který zatím nelze nakonfigurovat, představuje skutečný technologický zázrak. Hlavní myšlenkou a zároveň mottem automobilky Audi je: „s tímhle SUV nebudete muset přistupovat na kompromisy.“
Německá výroba patří mezi světové špičky. Audi je navíc automobilka, která je stále ještě považovaná za toho, kdo má největší náskok. Kromě špičkového výkonu a technologií závidí této firmě většina automobilek design. S tím si výrobci zkrátka umí vyhrát, ať se bavíme o limuzínách, nebo malých vozech typu Sportback. A1 navíc patří mezi naprostý základ.
Naprosto ojedinělé a futuristické. Nové SUV, které Audi světu představilo, zůstává jen konceptem. Hodit se bude hlavně do města. Audi urbansphere nepřináší lidskému oku nic, co by už někdy spatřilo. Naprostá novinka ve světě automobilů. Extrémně svěží design exteriéru a naprosto unikátní vzhled interiéru. Pojďme se podívat, co o urbansphere zatím víme.
Další parádní Audi, které jen tak něco nerozhodí. Hatchback s názvem S3 Sportback se vyznamená při cestách do práce, na nákup, ale také na obyčejnou projížďku. Auto boduje v každém směru a připomíná, proč patří vozidla této německé automobilky mezi tak žádané.
Jen málokterý automobilový nadšenec tento vůz nezná. Audi TT je ikonou, která ze silnic jen tak nezmizí. Parádní vzhled, dobrý výkon a odhodlání. Menší auto, který udělá dojem snad úplně na každého, má nový kabát od roku 2020.
Velká auta se hodí na práci nebo pro přepravu několikačlenné rodiny. Praktická SUV si společnost v poslední době hodně oblíbila a automobilky se tak trendu drží oprávněně. Audi SQ7 nepatří mezi vozy, které by měli používat například dělníci, spíše jde ale o kousek, ve kterém si řidič jízdu vychutná.
Názory na elektromobily se mohou různit, v případě Audi RS e-tron GT jde ale o jasnou věc. Za bezmála 4 miliony korun si může řidič užívat každý kilometr jízdy a cítit se jako ve snu. Tohle auto má zkrátka všechno potřebné k tomu, aby se stalo hybatelem mezi elektromobily. Pojďme se na něj podívat zblízka.
Audi se proslavilo převážně svými sportovními a nesmrtelnými motory. V neposlední řadě také designem, který byl vždycky tak trochu nadčasový. Jako u BMW i tady platí pravidlo, že i 30 let staré auto dokáže ještě zahrát hodně muziky. Mezi takové stálice se řadí i 2021 S5 coupé. Co předvádí na silnicích je doslova hranice nemožného.
Audi valí do světa řadu precizních automobilů. Menší, střední, velké, vždy jsou ale stejně nadupané, pohodlné a perfektně vybavené. Přesně takový je i sedan s názvem S8. Hodí se na cestu do práce, na dovolenou i na závodní okruh. Nabízí zkrátka všechno, po čem řidič prahne.
Firma Audi je známá díky svým skvěle udělaným strojům. Rychlost, výkon, spolehlivost, krása. Takhle nějak se dá mluvit o automobilech z německého města Ingolstadt. Stejné vlastnosti má i nové Audi RS 3 Sportback, které sjelo z výrobních linek přímo na silnice a závodní tratě.
V případě, že jste někdy rozmýšleli nad tím, jaká auta bavila v minulosti, ale jaká budou i v budoucnosti, tak byste si měli přečíst tento článek. Na touto pěticí se rozplývají mladí řidiči, ale také ti, co už mají nějaké kilometry naježděné. Finančně Vás navíc nesedřou.