4.7 C
Czech
Neděle 14. prosince 2025
ZajímavostiPřejeme si, aby od nás zákazníci odjížděli s nezapomenutelným zážitkem

Přejeme si, aby od nás zákazníci odjížděli s nezapomenutelným zážitkem

Reklama

Začátkem června na exitu 35 dálnice D11 otevřel nový autosalon Louda Auto+ Poděbrady, který je svou rozlohou a množstvím převáděcích, zánovních a ojetých aut největší v Evropě. Na tuto ojedinělou stavbu, její benefity a vůbec na ojetá auta jsme se zeptali Roberta Imlinga, ředitele divize pro ojeté vozy Louda Auto. Protože kdo jiný by se měl v daném oboru vyznat lépe než vrcholový manažer společnosti, která patří k nejvýznamnějším prodejcům nových vozů ŠKODA a HYUNDAI v Česku, autorizovaným dealerům dalších deseti značek nových vozů a největším prodejcům zánovních vozů v ČR.

K sedmi pobočkám Louda Auto+ nově přibyl také autosalon v Poděbradech. Čím je specifický?

Spuštěním Louda Auto+ Poděbrady otevíráme zcela nový segment prodeje ojetých vozů. Kvalita prodejního prostoru a komfort nákupu nemá v Česku, ba dokonce ani v Evropě konkurenci. Na kryté a klimatizované ploše 40 tisíc m2 (tedy o velikosti šesti fotbalových hřišť) je k dispozici až 3 000 předváděcích, zánovních a ojetých vozů všech cenových úrovní. A dokonce dvě třetiny z nich jsou mladá auta do 3 let věku. To je unikátní už samo o sobě.

Zmínil jste i vysokou úroveň komfortu. Je to tedy další klíčová vlastnost, kterou se odlišujete od ostatních?

Ano, přesně tak. Nový prostor je unikátní nejen svou rozlohou, ale i množstvím služeb, které zde nabízíme. Auta jako taková najdete u každého prodejce podobná, liší se stářím, výbavou, nájezdem, barvou a cenou. Proto když jsme přemýšleli, jak se od konkurence opravdu odlišit, vsadili jsme na inovativní pojetí servisu. Naší výhodou je tak velká míra návazných služeb, férovost, transparentnost a přístup k zákazníkům.

Co mohu od návštěvy salonu očekávat?

Úroveň prodeje a celkový komfort by měly být podobné jako u koupě nového vozu. Auta si můžete pohodlně prohlížet v klimatizovaných prostorech, za každého počasí a v jakoukoliv denní dobu. Auta na místě nachystáme vždy v tom nejlepším možném stavu. Naším přáním je, aby zákazníci kromě auta odjížděli i s dobrým zážitkem.

K tomu jistě napomůže i široká nabídka doprovodných služeb. Můžete nám je více představit?

Důležitou součástí nového autosalonu v Poděbradech je finanční sekce, kde vám zajistíme kompletní financování, od leasingu až po další finanční produkty. Ale tím rozhodně nekončíme. Můžete si u nás sjednat i různé druhy pojištění vozidel nebo si přes nás nechat zajistit přepis vozidla na dopravním inspektorátu.

A co třeba služby spíše technického rázu?

I na ty jsme mysleli. V objektu najdete například autoservis. Bude sloužit nejen zákazníkům, ale i pro naše interní účely. Abychom si byli jistí, že nabízíme opravdu kvalitní vozy v dobrém technickém stavu, projde kontrolou v našem autoservisu každé auto, které budeme nabízet k nákupu. V nabídce doplňkových služeb nemůže chybět ani „beauty salon“ pro vozy přijaté do prodeje, jak s nadsázkou přezdívám myčce exteriérů a čištění interiérů. Troufám si tvrdit, že díky tomu budou auta téměř k nerozeznání od nových, což ještě více umocní váš zážitek z času, který strávíte u nás v autosalonu.

Zmínil jste, že v budově bude přes 3 000 aut. Jak si najdu to své?

Samozřejmě jsme nechtěli, abychom měli autosalon plný bloudících zákazníků. Proto jsme vymysleli přehledný systém, jak se u nás snadno vyznáte. Hned u vstupu si na recepci vyzvednete tablet, který vás bude provázet celou budovou. Ukáže vám, kde se co nachází, snadno vás zavede i ke konkrétnímu autu, které si chcete prohlédnout. Z tabletu se také dozvíte veškeré dostupné informace o vystaveném vozidle. A pokud budete chtít kontaktovat prodejce, přivoláte si ho opět pomocí tabletu. Jinak si auta budete moci procházet v soukromí a ve svém tempu. Nechtěli jsme, aby zákazníci měli neustále za zády prodejce, který by je třeba mohl znervózňovat. Auta si poté můžetev tabletové aplikaci „zaparkovat“ do garáže a následně se rozhodnout, se kterým odjedete domů. Víme, že koupě nového vozu je důležité rozhodnutí, které chce svůj čas. Proto si můžete v klidu popřemýšlet třeba v našem Bistru+ u dobrého jídla a pití nebo pod Masarykovou lípou, kterou najdete přímo před autosalonem.

Mysleli jste při plánování nového autosalonu i na malé návštěvníky? Spousta rodičů je určitě vezme na návštěvu s sebou.

Samozřejmě. Pro mnoho dětí je návštěva autosalonu velkým zážitkem. Ale aby si rodiče mohli v klidu vybrat svůj příští vůz, přichystali jsme pro jejich ratolesti v našem Bistru+ dětský koutek, kde se v mezičase zabaví. Určitě jim v tom pomůže i unikátní výstava autíček Matchbox, která čítá přes 4 000 méně či více raritních kousků těchto ikonických zmenšenin automodelů. Tuto unikátní sbírku máme zapůjčenou od Petra Šrůty, který ji kompletuje už přes 50 let.

Hodně jsme se zabývali tím, co všechno najdeme uvnitř. Ale budova je unikátní i svým vzhledem.

Jedná se provozně o zcela nový typ stavby, pro české prostředí dosud nevídaný. Asi největší výzvou, před kterou naši projektanti stáli, bylo, jak propojit funkcionalitu budovy s příjemným a atraktivním prostředím pro zákazníka. Zároveň jsme si přáli, aby stavba byla napojená na okolní prostředí. Na jedné straně na okolní přírodu, což zabezpečíme hojnou výsadbou zeleně v exteriéru budovy, a z druhé strany na nedalekou dálnici. Budova je tak vystavena v měřítku k dálnici, jež vytváří zajímavý prvek pohybu za okny, který krásně kontrastuje se staticky vystavenými auty.

Postavili jste unikátní budovu, která si zakládá na fyzické přítomnosti klientů, a to v době, která přeje spíše online nákupům. Nebojíte se, že bude mít tento trend na váš nový prostor negativní dopad?

Je pravda, že digitalizace ovlivňuje i prodeje automobilů. V dnešní době je naprosto nezbytné mít inzerci ve vysoké kvalitě, s interaktivními prvky, videoobsahem – musíte bavit a být inovativní. Jsou lidé, kteří jsou ochotni si koupit auto přes mobil, třeba v tramvaji cestou do práce. Je důležité se na tento trend nastavit. Ale neznamená to, že by opadl zájem o koupi auta na místě. Většina lidí si dnes auto sice vybírá prostřednictvím počítače, ale zvolené auto si i tak chtějí osahat. Sednout si do něj, nacítit ho, vidět ho offline. Věřím, že oba tyto světy budou mít v budoucnosti vedle sebe své místo.

Možná to bude znít banálně: ale proč by si měl někdo koupit ojeté auto?

Hlavním důvodem je cena, která je u ojetého auta příznivější. Mladá auta do tří let věku, která u nás v Poděbradech najdete v drtivé většině, jsou navíc prověřená. Víme, že u nich vše funguje a neobsahují výrobní vady. Navíc, ceny nových aut neustále rostou, donedávna to bylo kvůli inflaci, ale během posledních krizových období, kterými jsme si prošli, ceny stoupaly ještě rychleji. Koupě nového auta už je drahá například i pro firmy. A právě u nich za poslední období velmi vzrostla obliba prověřených ojetých vozů. V neposlední řadě je dalším důležitým faktorem skutečnost, že ojetá auta jsou k dispozici hned.

Ovlivní prodeje aut i elektromobilita?

Do prodejů určitě bude promlouvat, ačkoliv jsou ceny stále poměrně vysoké. Ale i samy automobilky se snaží přicházet s elektroauty s příznivější cenou. A díky dotacím na podporu elektromobility se pak můžete dostat na ještě zajímavější částku. V novém autosalonu Louda Auto+ Poděbrady zaujímají elektroauta významné místo. Najdete zde více než 25 předváděcích modelů na elektrický pohon různých značek. Samozřejmě si je na místě můžete vyzkoušet. Chceme našim zákazníkům ukázat, že se elektromobility nemusejí bát. Jak říká Pavel Louda, majitel LOUDA holding a Louda Auto+, elektroauta jsou poměrně hodně návyková.

Můžu se zastavit, když pojedu kolem? Jen tak se podívat na vaši nabídku, i když v daný moment nové auto nepotřebuji?

Rozhodně ano. Nikdy nevíte, jestli vás nějaké auto neosloví. Můžete si vybrat a rovnou na místě vyměnit svůj stávající vůz za jiný, který bude lépe vyhovovat vašim aktuálním potřebám. Vše potřebné u nás vyřídíte během několika hodin, včetně financování, pojištění a přepisu vozidla. Nicméně, samozřejmě nás můžete navštívit i bez spontánního nákupu. Dobijete třeba svůj elektromobil na jednom ze 6 nabíjecích míst. Ale rozhodně doporučuji zastavit se v našem Bistru+, kde se najíte lépe než ve většině občerstvení na dálnici, zatímco děti necháte vyřádit v dětském koutku.

Reklama
Reklama

Doporučujeme

Peugeot Polygon sází na volant budoucnosti

Peugeot vytáhl koncept Polygon a ukázal, kam chce posunout řízení i celý i-Cockpit. Auto vypadá jako výkladní skříň designu, ale hlavní zpráva míří jinam. Do hry vstupuje Hypersquare a řízení steer by wire. Peugeot tvrdí, že změna začne už v roce 2027.

Konečně dorazil Opel Astra 2026. Modernizace potěší všechny fanoušky

Opel představil modernizovanou Astru pro modelový rok 2026 a ukazuje tím, že tradiční hatchbacky a kombi mají na evropském trhu stále své pevné místo. Astra je už léta jedním z nejdůležitějších kompaktních modelů koncernu Stellantis a konkurentem Volkswagenu Golf. Nyní přichází s výrazným faceliftem a technickými inovacemi, které ji posouvají do další éry.

Toyota chystá návrat legendárního MR2. Novinka by mohla nést označení GR

Sportovní divize Gazoo Racing získává v nabídce Toyoty stále výraznější roli a zdá se, že další krok bude mít podobu skutečného návratu ikonického modelu MR2. Na povrch se dostávají nové informace, podle kterých by plánovaný sportovní vůz mohl být prodáván už přímo pod značkou GR, nikoli výhradně s klasickým logem Toyota.

Toyota Mirai pokračuje i v roce 2026

Vodíkové auto slibuje rychlé doplnění energie a dlouhý dojezd. Toyota Mirai tuhle kartu hraje dál i pro modelový rok 2026. Praxe ale ukazuje, že největší roli nehraje volant ani výkon. Rozhoduje stojan, tlak a to, jestli z něj vůbec natankujete.

Nový Mercedes-Benz GLB 2026 je konečně k mání 

Mercedes-Benz pokračuje v omlazování své kompaktní modelové řady a po letošní premiéře nové generace CLA přichází na řadu GLB. A byť zvenku stále působí robustně a hranatě, technicky se jedná o úplně nový vůz. Designéři navíc dali přednost sjednocenému stylu, takže rozdíly mezi elektrickou a spalovací verzí jsou na pohled minimální, což je trend, který nyní sledujeme i u dalších prémiových značek.

Lexus LFA se vrací, tentokrát ale v elektrické podobě 

Jméno Lexus LFA v automobilovém světě vyvolává respekt i emoce. Superauto, které se vyrábělo pouhé dva roky a vzniklo jen v 500 exemplářích, zanechalo v roce 2012 hlubokou stopu. Jeho vysokootáčkový desetiválec vyvíjený ve spolupráci s Yamahou se stal legendou, kterou mnozí fanoušci dodnes považují za jeden z nejlepších motorů všech dob. A teď se LFA vrací. Ovšem jinak, než většina z nás doufala.

Vrátí se legenda? Kia ukázala nový koncept

Kia rozvířila vody automobilového světa sérií tajemných teaserů. Korejská automobilka zveřejnila krátké video a několik fotografií zcela nového konceptu, které okamžitě rozpoutaly spekulace, zda se náhodou nechystá návrat ikonického modelu Stinger.

2026 Subaru Forester Wilderness. Terénní verze, která nezklame 

Subaru přichází s novou generací modelu Forester Wilderness a tentokrát nejde jen o pár stylových plastů navíc. Pod vrstvou ochranného lemování se skrývá technicky výrazně přepracovaný vůz, který dokáže zvládnout mnohem víc než jen cestu na chalupu.

Toyota chystá automobilovou senzaci. Nástupce Lexusu LFA a nový GR GT už klepou na dveře

Čekání na největší sportovní novinku Toyoty posledních let je u konce. Japonská automobilka oficiálně potvrdila datum globální premiéry svých nových špičkových sportovních modelů a zároveň zveřejnila tajemný teaser, který mezi fanoušky vyvolal doslova automobilovou horečku. V temnotě zahalený obrázek ukazuje hned tři vozy a dva z nich už odborníci dokázali identifikovat.

Plug-in hybrid do 911 nepatří. Porsche trvá na zachování původního DNA

Zvětšování rozměrů s přibývajícími generacemi je trend, kterému se nevyhnula ani legenda jménem Porsche 911. Dnešní model je prostornější, bezpečnější, komfortnější a modernější než jeho předchůdci. Nově navíc také elektrifikovaný. Přesto však Porsche odmítá kvůli větší baterii a plug-in hybridní technologii zásadně měnit tvar či proporce svého ikonického sportovního vozu.

2026 Rivian R1T Quad Motor je nejrychlejší pick-up

Elektrická revoluce v pick-upech pokračuje a nový Rivian R1T Quad Motor Max Pack posouvá laťku rychlosti do úrovně, která by ještě před pár lety působila jako čistá fantazie. V testech akcelerace překonal veškerou současnou konkurenci a stal se nejrychlejším pick-upem, jaký byl kdy změřen. A co je možná ještě šokující, ve sprintu dokáže porazit i moderní sportovní vozy.

Opel chystá omlazenou Astru s ostřejší maskou a modernější technikou

Opel připravuje výrazně upravenou Astru. První oficiální snímky ukazují sebevědomější příď, nové světelné prvky a příslib technicky vyspělejšího hatchbacku i kombi. Němci navazují na krátký životní cyklus posledních generací a jasně naznačují, že další velká kapitola oblíbeného modelu dorazí už příští rok.

Čínské AUDI představilo koncept E SUV

Nová čínská sub-značka AUDI dál rozjíždí svou modelovou ofenzivu. Po debutu elektrického kombi E5 Sportback ukazuje téměř hotové elektrické SUV, které míří na domácí trh. Automobilka tím potvrzuje, že Čína zůstává jejím klíčovým bojištěm a místem, kde ladí design, techniku i digitální služby přímo na míru místnímu publiku.

BMW končí s roadstery Z a loučí se edicí Final Edition

BMW uzavírá kapitolu svých dvoumístných roadsterů. Po víc než třiceti letech končí výroba modelů s písmenem Z a Z4 dostává poslední šanci zazářit. Finální edice míří k zákazníkům jen krátce, nabízí výrazný styl a detaily, které mohou časem získat na hodnotě.

Silnější, rychlejší, drsnější. Ram 2500 Limited 2025 má DNA velkého tahače

Ram 2500 vstupuje do modelového roku 2025 s rozsáhlým upgradem, který zahrnuje silnější 6,7litrový turbodiesel Cummins, novou 8stupňovou automatickou převodovku a lepší efektivitu. Výsledkem je těžkotonážní pickup s výkonem 430 koní a 1458 Nm, jenž dokáže překvapit rychlostí i kultivovaností.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama