Více
    16.5 C
    Czech
    Sobota 19. července 2025

    Volvo XC90 dorazí ve třetí generaci jako plug-in hybrid

    Volvo nakonec nepřeruší život spalovací XC90. Místo plně elektrické náhrady ve formě EX90 představí novou generaci, pravděpodobně s plug-in hybridním pohonem. Řidiči tak dostanou kombinaci silného benzinového motoru, elektromotoru a praktického dojezdu na elektřinu.

    Hyundai Ioniq 9 je tady a dokáže překvapit nejen výbavou 

    Obrovský dojezd, tichý provoz a výborné jízdní vlastnosti – nový Hyundai Ioniq 9 má všechny předpoklady stát se špičkou mezi elektrickými SUV s třemi řadami sedadel. Navíc nikomu nebude vadit, že se do tohoto vozu nelije benzín. Elektřina všem vytře zrak. 

    Mercedes třídy C je skvostem toho největšího kalibru. Hodí se na výlety i do práce

    Německá značka Mercedes promlouvá do dění automobilového průmyslu hodně hlasitě. Ať už jde o rychlá auta, vozidla do práce či na business schůzky nebo výlety, vždy jde o velkou věc. Podobně je na tom i Mercedes třídy C, který patří ve své kategorii mezi naprostou špičku.

    Reklama

    S čím to tedy Němci vlastně přišli? Nejde mluvit o úplné novince, protože třída C je tu s námi už nějaký pátek. Nejnovější verze je však přeci jen něčím jiná. Fyzicky je nepopiratelně větší a to v mnohá aspektech. Nejde ovšem nezmínit, že se nový sedan inspiroval v sourozenci S-Class. Odtud odkoukal podvozek i interiér.

    Kdo může „Céčku“ konkurovat je vcelku zřejmé. Přeci by měla otázka vypadat trochu jinak. Komu může konkurovat „Céčko“? Rozhodně se do řady postaví Audi A4 nebo BMW 3 Series. Našli bychom všem i další rivaly jako Volvo S60, Jaguar XE a další.

    Interiér je jaksi povědomý

    Jak jsme si již řekli, interiér je postavený podle předlohy třídy S. Palubní deska je na první pohled o něco více luxusní, než bychom čekali. Dotyková obrazovka je doslova ta samá, jako v „Sku“. Uslyšíme i stejného asistenta, který Mercedes vytvořil a zdokonaluje s každou verzí. Legendární „Hey Mercedes“ je chytřejší čím dál tím víc. Zatím nedosahuje kvalit například Alexy, ale pomalu a jistě se blíží. Zůstává tak tou nejbezpečnější cestou jak manipulovat systémem během řízení.

     Ať chceme nebo ne, přesto se ale interiér povedl. Design sedí jako ulitý a nic není navíc. Kombinace tvrzeného materiálu s kůží nikdy nepřestane bavit. Zvuk také povýšil a obklopuje nás ze vzhledově velmi vydařených reproduktorů. Přestože má do S-třídy daleko, je tenhle sedan více než luxusní auto.

    Co se ukrývá pod kabátem

    Z motorů si můžeme vybrat hned 4x. benzín C200 a C300 s diesel C220d a C300d. všechny verze jsou hybridní, zkombinované s baterií 48V. Kromě C200, která má obsah 1,5l se zbytek vyrábí jako 2,0l. Pokud si jdeme auto koupit verzi v benzínu, máme jedinečnou možnost kategorie Plug-in hybrid. Na elektřinu bychom měli dojet 96km. Výkon je více než adekvátní. C200 nám nabízí 150kW, C300 190kW, C220d 147kW a C300d dokonce 195kW.

    Tohle auto za to prostě stojí. Nejen že je nevyslovitelně krásně, ale i pořádně nadupané. Je snad někdo, kdo by odolal?

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    Volvo XC90 dorazí ve třetí generaci jako plug-in hybrid

    Volvo nakonec nepřeruší život spalovací XC90. Místo plně elektrické náhrady ve formě EX90 představí novou generaci, pravděpodobně s plug-in hybridním pohonem. Řidiči tak dostanou kombinaci silného benzinového motoru, elektromotoru a praktického dojezdu na elektřinu.

    Hyundai Ioniq 9 je tady a dokáže překvapit nejen výbavou 

    Obrovský dojezd, tichý provoz a výborné jízdní vlastnosti – nový Hyundai Ioniq 9 má všechny předpoklady stát se špičkou mezi elektrickými SUV s třemi řadami sedadel. Navíc nikomu nebude vadit, že se do tohoto vozu nelije benzín. Elektřina všem vytře zrak. 

    Ford Bronco se dostal do Číny. Na čistý benzín ale zapomeňme 

    Zatímco v USA se Ford Bronco stále drží klasických spalovacích motorů, v Číně přichází zásadní proměna – modelová řada Bronco se zde rozšiřuje o plně elektrickou a plug-in hybridní verzi. Nový přírůstek nese označení Bronco New Energy a přináší nejen výrazně odlišnou techniku, ale i modernější pojetí legendárního jména.

    Škoda představila nový užitkový elektromobil Enyaq Cargo

    Automobilka Škoda představila novou komerční verzi svého plně elektrického SUV s názvem Enyaq Cargo, která je od základu navržena jako lehké užitkové vozidlo (LCV). Model je oficiálně registrován u britského úřadu DVSA (Driver and Vehicle Standards Agency) a vznikl jako součást zakázky od společnosti National Grid Energy Distribution (NGED).

    Audi A6 Avant spojuje komfort, výkon i prostor pro aktivní život

    Nové Audi A6 Avant osloví ty, kdo chtějí elegantní kombi pro každý den, ale s technikou na úrovni. Sdílí základ s menší A5, ale narostlo do všech směrů. Větší rozměry znamenají lepší proporce a víc místa uvnitř. A6 zůstává u osvědčených spalovacích motorů, které posiluje chytrý mild-hybridní systém MHEV plus.

    KGM Musso Grand spojuje komfort SUV s praktičností pick-upu

    KGM Musso Grand vypadá jako klasický pracovní pick-up. Ve skutečnosti zvládne víc. Pod dlouhou karoserií ukrývá pohodlný interiér, schopný pohon všech kol a užitečné detaily, které ocení každý, kdo střídá silnici a terén.

    BMW M2 dostane legální Track Package pro silniční provoz

    Oficiální teasery ukazují zamaskované kupé se sportovními úpravami a výrazným zadním křídlem. Přichází nejostřejší verze M2 všech dob. Na silnici může, motor ale nabídne abnormální porci koní. 

    Audi A5 Limuzína kombinuje naftu, hybrid a digitální kokpit

    Audi změnilo název, zachovalo styl a přidalo techniku. Z někdejší A4 Limuzíny se stala A5, i když ve skutečnosti jde o praktický liftback. Nová generace sází na kombinaci dieselu, mild-hybridu a pohonu všech kol.

    Nissan možná začne vyrábět pick-upy pro Hondu. Mohou za to cla 

    Podle nedávných zpráv japonský Nissan zvažuje, že ve své továrně v Canton, Mississippi, začne vyrábět pick-upy pro Hondu. Tato výrobní kapacita je v současnosti ne zcela vytížená, a spolupráce s Hondou by mohla přinést výhody oběma automobilkám, které čelí rostoucímu tlaku amerických cel na dovoz japonských vozů.

    Volkswagen Amarok PanAmericana má výkon, výdrž i respekt k tradici

    Druhá generace pick-upu Amarok se postavila na rám Fordu Ranger, ale zůstala věrná stylu Volkswagenu. Design přídě, interiér a výbava působí sebevědomě. Verze PanAmericana cílí na zákazníky, kteří chtějí terénní schopnosti i pohodlí na silnici.

    Volvo XC90 dorazí ve třetí generaci jako plug-in hybrid

    Volvo nakonec nepřeruší život spalovací XC90. Místo plně elektrické náhrady ve formě EX90 představí novou generaci, pravděpodobně s plug-in hybridním pohonem. Řidiči tak dostanou kombinaci silného benzinového motoru, elektromotoru a praktického dojezdu na elektřinu.

    Hyundai Ioniq 9 je tady a dokáže překvapit nejen výbavou 

    Obrovský dojezd, tichý provoz a výborné jízdní vlastnosti – nový Hyundai Ioniq 9 má všechny předpoklady stát se špičkou mezi elektrickými SUV s třemi řadami sedadel. Navíc nikomu nebude vadit, že se do tohoto vozu nelije benzín. Elektřina všem vytře zrak. 

    Ford Bronco se dostal do Číny. Na čistý benzín ale zapomeňme 

    Zatímco v USA se Ford Bronco stále drží klasických spalovacích motorů, v Číně přichází zásadní proměna – modelová řada Bronco se zde rozšiřuje o plně elektrickou a plug-in hybridní verzi. Nový přírůstek nese označení Bronco New Energy a přináší nejen výrazně odlišnou techniku, ale i modernější pojetí legendárního jména.

    Škoda představila nový užitkový elektromobil Enyaq Cargo

    Automobilka Škoda představila novou komerční verzi svého plně elektrického SUV s názvem Enyaq Cargo, která je od základu navržena jako lehké užitkové vozidlo (LCV). Model je oficiálně registrován u britského úřadu DVSA (Driver and Vehicle Standards Agency) a vznikl jako součást zakázky od společnosti National Grid Energy Distribution (NGED).

    Audi A6 Avant spojuje komfort, výkon i prostor pro aktivní život

    Nové Audi A6 Avant osloví ty, kdo chtějí elegantní kombi pro každý den, ale s technikou na úrovni. Sdílí základ s menší A5, ale narostlo do všech směrů. Větší rozměry znamenají lepší proporce a víc místa uvnitř. A6 zůstává u osvědčených spalovacích motorů, které posiluje chytrý mild-hybridní systém MHEV plus.

    KGM Musso Grand spojuje komfort SUV s praktičností pick-upu

    KGM Musso Grand vypadá jako klasický pracovní pick-up. Ve skutečnosti zvládne víc. Pod dlouhou karoserií ukrývá pohodlný interiér, schopný pohon všech kol a užitečné detaily, které ocení každý, kdo střídá silnici a terén.

    BMW M2 dostane legální Track Package pro silniční provoz

    Oficiální teasery ukazují zamaskované kupé se sportovními úpravami a výrazným zadním křídlem. Přichází nejostřejší verze M2 všech dob. Na silnici může, motor ale nabídne abnormální porci koní. 

    Audi A5 Limuzína kombinuje naftu, hybrid a digitální kokpit

    Audi změnilo název, zachovalo styl a přidalo techniku. Z někdejší A4 Limuzíny se stala A5, i když ve skutečnosti jde o praktický liftback. Nová generace sází na kombinaci dieselu, mild-hybridu a pohonu všech kol.

    Nissan možná začne vyrábět pick-upy pro Hondu. Mohou za to cla 

    Podle nedávných zpráv japonský Nissan zvažuje, že ve své továrně v Canton, Mississippi, začne vyrábět pick-upy pro Hondu. Tato výrobní kapacita je v současnosti ne zcela vytížená, a spolupráce s Hondou by mohla přinést výhody oběma automobilkám, které čelí rostoucímu tlaku amerických cel na dovoz japonských vozů.

    Volkswagen Amarok PanAmericana má výkon, výdrž i respekt k tradici

    Druhá generace pick-upu Amarok se postavila na rám Fordu Ranger, ale zůstala věrná stylu Volkswagenu. Design přídě, interiér a výbava působí sebevědomě. Verze PanAmericana cílí na zákazníky, kteří chtějí terénní schopnosti i pohodlí na silnici.
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama