Více
    5.6 C
    Czech
    Sobota 15. března 2025

    Toyota představila crossover Toyota C-HR+

    Automobilka Toyota představila nový elektrický model Toyota C-HR+, který se v nabídce zařadí pod model bZ4×. Kompaktní elektrické SUV vstoupí na evropské trhy ještě během letošního roku.

    Modely značky Škoda si podmanily anketu Firemní auto roku 2021. Získaly sedm titulů

    Pokud si položíme otázku, jaká značka je v Německu považována za tu nejlepší v oblasti importovaných vozidel, najdeme jednoznačnou odpověď. Škoda. Rozhodla o tom porota složená ze 165 fleetových odborníků. Ta zvolila a ocenila sedm modelů značky Škoda jako nejlepší importované vozy na německém fleetovém trhu.

    Reklama

    Společnost Škoda Auto má hned sedm vítězů v anketě „Firemní auto roku 2021“ a slaví tak dosud největší úspěch v této uznávané anketě, kterou pořádá německý odborný časopis Firmenauto.

    Přehled oceněných modelů

    V porotě sedělo a modely hodnotilo hned 165 fleetových profesionálů, kteří vybírali nejlepší firemní vozidla z nejprodávanějších modelů na německém fleetovém trhu a zvolilo vítěze ve 20 kategoriích.

    Hned sedm titulů pak získaly právě vozy z Mladé Boleslavi. Konkrétně ŠKODA OCTAVIA v kategorii kompaktní třída, ŠKODA SUPERB v kategorii střední třída, ŠKODA SUPERB iV ve střední třídě plug-in hybridů. ŠKODA KAMIQ v kategorii malá SUV a crossovery, ŠKODA KAROQ mezi kompaktními SUV a crossovery, ŠKODA KODIAQ vládla mezi středně velkými SUV a crossovery a čistě elektrická ŠKODA ENYAQ iV dominovala mezi středně velkými elektromobily.

    Celkem 35 titulů díky typickým přednostem

    Škoda je jedním z nejúspěšnějších výrobců se sedmi oceňovanými modelovými řadami. Od roku 1999 tak česká značka byla oceněna tímto prestižním titulem již pětatřicetkrát. V komerční sféře se zejména hodnotí typické přednosti vozů Škoda, jako je spotřeba, spolehlivost, vynikající poměr ceny a výkonu a rovněž tak i vysoká míra bezpečnosti a komfortu.

    Octavia zvítězila jako nejlepší importovaný fleetový vůz v kompaktní třídě již pojedenácté. Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu plynule navazuje v působivém příběhu úspěchu této modelové řady. Jedním z důvodů úspěšnosti je široká nabídka motorů.

    Kromě úsporných naftových a benzínových agregátů nabízí hned tři varianty alternativních pohonů: plug-in hybridní, mild-hybridní pohon a pohon na stlačený zemní plyn (CNG). Moderní infotainment a rozsáhlá konektivita s on-line podporou podobně jako inovativní asistenční systémy pro velmi dobrou aktivní a pasivní bezpečnost jsou pro současnou generaci vozu Octavia charakteristické.

    Podle údajů poskytovatele odborných služeb Dataforce obsadila Octavia Combi na významném fleetovém trhu v roce 2020 s tržním podílem ve výši 31,8 % jasně první místo ve svém segmentu.

    Vítězstvím v žebříčku mezi importovanými vozy střední třídy a plug-in hybridními vozy střední třídy se modely Superb a Superb iV přibližují vozu s rekordním počtem vítězství. Desátý a jedenáct titul v anketě časopisu Firmenauto podtrhuje silnou pozici modelu. Vynikající prostornost, nízká spotřeba, vysoký komfort při jízdě na dlouhé vzdálenosti a suverénní jízdní výkony jsou pro rodinu vozů Superb typické.

    Také SUV modely od Škodovky dokázaly fleetové experty přesvědčit. Všichni čtyři zástupci této atraktivní kategorie automobilů získaly titul „Firemní auto roku“.

    Dlouhá historie prestižní ankety

    Odborný časopis Firmenauto uděluje cenu „Firemní auto roku“ již od roku 1999. Letošní ročník tak byl třiadvacátý v pořadí. Od roku 2019 vybírá porota složená z význačných odborníků nejlepší firemní automobily.

    Porota byla v roce 2021 složena ze 165 fleetových manažerů, odborníků na vozový park z řad nezávislých poskytovatelů služeb a asociací i novinářů z evropských fleetových magazínů. Porota reprezentuje do značné míry německý fleetový trh a její členové zastupují společnosti s celkovým počtem přesahujícím 200 tisíc vozů.

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    Toyota představila crossover Toyota C-HR+

    Automobilka Toyota představila nový elektrický model Toyota C-HR+, který se v nabídce zařadí pod model bZ4×. Kompaktní elektrické SUV vstoupí na evropské trhy ještě během letošního roku.

    Elektrický supersport Maserati MC20 Folgore byl zrušen

    Plánovaná elektrická verze supersportu Maserati MC20 Folgore byla oficiálně zrušena. Po pěti letech od oznámení v roce 2020 tak tento model nikdy nespatří světlo světa. Proč se automobilka rozhodla k takto zásadnímu kroku? 

    Volkswagen odhalil nejdostupnější elektromobil ID. Every1

    Po sérii upoutávek automobilka Volkswagen konečně představila koncept nejdostupnějšího plně elektrického modelu ID. Every1. Spolu s prvními oficiálními snímky interiéru a prvními technickými detaily potvrdila i cenovku, která by se měla pohybovat kolem půl milionu korun.

    2026 Cadillac Escalade IQL definuje USA 

    Cadillac představuje větší verzi svého největšího elektrického SUV, které nabízí větší prostor pro cestující i zavazadla, aniž by došlo k omezení dojezdu. Automobilka tak přesně následuje filozofii amerického trhu. Větší, lepší, blýskavější. 

    2026 Mercedes-Benz GLC-Class EV přijíždí v koncepčním provedení

    Pamatujete si na Mercedes-Benz EQC? Elektrická verze kompaktního SUV třídy GLC byla ve vývoji už roky a na některých trzích se dokonce dostala do prodeje. Původně koncipovaný EQC čelil několika komplikacím už od začátku. To se ale brzy změní s příchodem elektrického GLC.

    Elektrický sedan Volvo ES90 láká na dlouhý dojezd a rychlé nabíjení

    Ještě před oficiální premiérou představila automobilka Volvo důležité parametry elektrického sedanu ES90, který by měl na jedno nabití urazit až 700 kilometrů. Za 10 minut dobíjení přitom získá dojezd dalších 300 kilometrů. Něco podobného nemá v elektromobilitě obdoby. Napříč spektrem se za standardní dobu nabíjení na 80 % považuje cca 20 min. 

    Mercedes chystá menší verzi legendárního G-Class

    Ikonická třída G od Mercedesu si za desetiletí své existence vybudovala kultovní status. Je proto s podivem, že se automobilka dosud nerozhodla její popularitu naplno zužitkovat. Ačkoliv jsme se dočkali různých speciálních edic jako Maybach G650 Landaulet, 4x4 Squared nebo šílené 6x6, stálá alternativa ke klasické G-Class dosud chyběla. To se ale snad brzy změní.

    Toyota představila crossover Toyota C-HR+

    Automobilka Toyota představila nový elektrický model Toyota C-HR+, který se v nabídce zařadí pod model bZ4×. Kompaktní elektrické SUV vstoupí na evropské trhy ještě během letošního roku.

    Elektrický supersport Maserati MC20 Folgore byl zrušen

    Plánovaná elektrická verze supersportu Maserati MC20 Folgore byla oficiálně zrušena. Po pěti letech od oznámení v roce 2020 tak tento model nikdy nespatří světlo světa. Proč se automobilka rozhodla k takto zásadnímu kroku? 

    Volkswagen odhalil nejdostupnější elektromobil ID. Every1

    Po sérii upoutávek automobilka Volkswagen konečně představila koncept nejdostupnějšího plně elektrického modelu ID. Every1. Spolu s prvními oficiálními snímky interiéru a prvními technickými detaily potvrdila i cenovku, která by se měla pohybovat kolem půl milionu korun.

    2026 Cadillac Escalade IQL definuje USA 

    Cadillac představuje větší verzi svého největšího elektrického SUV, které nabízí větší prostor pro cestující i zavazadla, aniž by došlo k omezení dojezdu. Automobilka tak přesně následuje filozofii amerického trhu. Větší, lepší, blýskavější. 

    2026 Mercedes-Benz GLC-Class EV přijíždí v koncepčním provedení

    Pamatujete si na Mercedes-Benz EQC? Elektrická verze kompaktního SUV třídy GLC byla ve vývoji už roky a na některých trzích se dokonce dostala do prodeje. Původně koncipovaný EQC čelil několika komplikacím už od začátku. To se ale brzy změní s příchodem elektrického GLC.

    Elektrický sedan Volvo ES90 láká na dlouhý dojezd a rychlé nabíjení

    Ještě před oficiální premiérou představila automobilka Volvo důležité parametry elektrického sedanu ES90, který by měl na jedno nabití urazit až 700 kilometrů. Za 10 minut dobíjení přitom získá dojezd dalších 300 kilometrů. Něco podobného nemá v elektromobilitě obdoby. Napříč spektrem se za standardní dobu nabíjení na 80 % považuje cca 20 min. 

    Mercedes chystá menší verzi legendárního G-Class

    Ikonická třída G od Mercedesu si za desetiletí své existence vybudovala kultovní status. Je proto s podivem, že se automobilka dosud nerozhodla její popularitu naplno zužitkovat. Ačkoliv jsme se dočkali různých speciálních edic jako Maybach G650 Landaulet, 4x4 Squared nebo šílené 6x6, stálá alternativa ke klasické G-Class dosud chyběla. To se ale snad brzy změní.
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama