Více
    -1.5 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    Rallye speciál Porsche 911 na prodej! Pospěšte si. Aukce končí ještě dnes

    Milovníci německé značky Porsche by měli pořádně zbystřit. Portál „Bring and Trailer“ totiž nabízí při nejmenším zajímavou přestavbu modelu Carrera 911. Rudý speciál určený pro rallye působí na první pohled skvěle. A jeho cenovka navíc není jinak závratná.

    Počátek historie modelu 911 se datuje zpátky až do roku 1964. Sportovní kupé v té době ohromilo motoristický svět. Jde o možná nejznámější a ikonické auto, které celou značku Porsche ztělesňuje. V současné době je k mání už jeho osmá generace, do aukčních síní se ale čas od času dostanou i legendární starší vozy.

    Jako je tomu v případě 911 Carrery. Tentokrát ale nejde ani náhodou o něco všedního. Závodní vůz prošel povedenou přestavbou. Z klasického sporťáku, který sjel z výrobní linky už v roce 1985 se stal terénní speciál.

    „Skvělé vozidlo pro lov,“

    zní z komentářů pod nabídkou.

    Aukce jedinečného modelu končí už dnes a během psaní tohoto článku se jeho cena pohybovala na hranici 81 tisíc dolarů, tedy v přepočtu zhruba 1 700 000 korun. To zase tak špatná cena není vzhledem k tomu, že počáteční cenovku nového modelu automobilka nastartovala na částce 3 miliony korun.

    Takhle auto vypadalo původně:

    O co vlastně přesně jde? Jak již bylo řečeno, jedná se o speciál pro rallye. Červenou barvu mělo auto už před předělávkou, lak je ale nový. Původní stav vykazuje střešní okno a zadní křídlo, jinak si ale 911ka přivlastnila několik novinek – světlomety na přední kapotě, nové čelní sklo nebo zástěrky proti bahnu.

    „Rudá střela“ sedí na nových 16palcových kolech a pneumatikách, podvozek má také nové pružiny, nápravu i tlumiče. Nechybí karbonové sedačky, nový volant nebo hydraulická ruční brzda. I přes to, že auto oslavilo už 36. narozeniny, nechybí mu klimatizace, elektrické ovládání oken, centrální zamykání a dokonce ani audiosystém s USB portem ovládaný přes Bluetooth.

    Jak je tom pohon? Naprosto původně. Pětistupňová manuální převodovka ovládá zadní kola a motor o objemu 3,2 litru. Jak už bylo řečeno, akce končí dnešním dnem a je jasné, že auto své zájemce má. Cena sportovního speciálu se zatím stále pohybuje na zmiňovaných 81 000 dolarů. Jen za včerejší den ale poskočila na tuhle cifru ze 70 000.

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.