Více
    -2 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    Toyota má s Land Cruiserem velké plány. Na rok 2022 připravila hned šest verzí

    Rok 2022 pomalu klepe na dveře, což je čas k tomu, aby Toyota odhalila své plány. Nový Land Cruiser 300 bude stát opravdu za to. Technologický gigant z Japonska dá život hned šest verzím, ze kterých si vybere snad úplně každý. Pojďme se na to všechno podívat.

    Když se má představovat nová Toyota, je to pokaždé velká událost, která budí rozruch a pozornost. Nyní Japonci avizují, že nová série LC300 bude lepší, silnější, schopnější, „nabušenější“ a obecně se bude jednat, podle jejich slov, o nejlepší LC, jaký doposud vyrobili. Je celý od základu nový, včetně designu, kde si na druhou stranu ponechal pár osobitých prvků, bez kterých by to nebyl on.

    Každý model je vybavený 3,3 litrovým twin-turbo dieslem V6. O tom výrobci tvrdí, že si hravě poradí s V8, tak asi nezbývá, než jim věřit. Naměřený výkon ve fabrice je 227kW s krouticím momentem 700Nm. To je do terénu slušná výbava. 10stupňový automat kde už vůbec nenajdeme možnost přepnutí do manuálu. Oproti sérii 200 je 300 širší, lehčí a to hlavně díky použitému aluminiu ve střeše, dveřích a jiných místech.

    LC300 GX

    Jde o základní verzi, od které se ostatní odpichují. Dvě nádrže o celkovém obsahu 110l a stejně jako u všech dalších, 4×4 pohon je samozřejmostí. Masivní kotoučové brzdy jak vepředu, tak vzadu. 17 palcová kola, LED světlomety. Za volantem najdeme 9 palcovou obrazovku, šest mikrofonů, a možnost připojení Apple CarPlay nebo Android. Nejen 10 airbagů něco vypovídá o bezpečnosti, na které si v Toyotě velmi zakládají.

    LC300 GXL

    Oproti základu GX se GXL prohání na 18 palcích s možností MST (Multi-Terrain Select). Dostaneme navíc třetí řadu sedadel a stupínek pro snadné naskočení do sedla. I bezpečnost je tu na vysoké úrovni. Kontrola okolí s asistentem brzdění a zadní naváděč při parkování.

    LC300 VX

    Z této verze bude mít radost hlavně rodina při dlouhých cestách. Možnost přehrání CD i DVD, 10 reproduktorů a 12,3 palcová dotyková obrazovka. 18 palcová kola, Bi-LED světla. Jak moc je auto pro rodinu dokresluje vcelku vtipná poznámka lidí, kteří už měli s VX tu čest: „Uvnitř je 8 držáků na pití, to je skvělý.“

    LC300 SAHARA

    Svou extra masivní konstitucí dostává svému jménu. Zajistí nám vysoký výkon do terénu i skvělé pohodlí. Ideální na zapřáhnutí karavanu a hurá na týden do pouště. Sedadla mají 3 možnosti paměti pro případ, že bude vícero řidičů.

    LC300 GR SPORT

    Jde o ideální mix luxusu a off-road zábavy. 18 palcová kola a podvozek zvednutý do úctyhodné výšky. Také je to jediný model se zamykacím diferenciálem.

    LC300 SAHARA ZX

    20 palcová kola, exteriér v chromu, 3 možnosti zbarvení interiéru (černá, béžová, červeno-černá). Protože bylo přidáno plno nových materiálů, je logické, že auto bude těžší. Konkrétně o 100 kg více než GX. Celková váha je 2570 kg.

    Podtrženo, sečteno

    Jde o unikátní sérii vozů LC a každý typ má něco svého, čím může zaujmout. Milovníci velkých aut si přijdou na své, stejně jako milovníci nových věcí a zajímavých vymožeností. Toyota LC300 je ideální do města, na vesnici, do pralesa, všude. Cenově se modely pohybují od 1,4 milionu korun za GX až do 2,2 milionů za Saharu ZX. Je to dost, ale tohle auto vydrží věky. To se přeci počítá.

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.