Více
    1.3 C
    Czech
    Sobota, 10 prosince, 2022

    Koupil si sporťák po Paris Hilton za 3,8 milionu, pak přijel do servisu a zaplatil dalších 700 tisíc

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    V kůži nového majitele vozu Mercedes-Benz SLR McLaren, který předtím využívala dědička hotelového impéria Paris Hilton, byste asi nechtěli být. Movitý muž Ed Bolian se zúčastnil aukce, kterou vyhrál a vysolil 180 tisíc dolarů (v přepočtu 3,8 milionu korun) za britsko-německý klenot. Jenže to nebylo zdaleka všechno.

    Legendární sporťák byl díky své světoznámé majitelce mnohokrát na titulních stránkách novin i internetových stránek. Nový majitel si udělal radost. Sáhnul do kapsy pro 3,8 milionu a koupil si jedinečné auto, co nese britský i německý rukopis.

    V rámci péče o svého nového mazlíka si zajel do značkového servisu, aby si nechal vyměnit olej. Jenže chybička. Odborníci našli na voze celou řadu nedostatků, které je potřeba opravit. Některé součástky pak doporučili vyměnit. A celková cena za servis mu vyrazila dech. 34 tisíc dolarů, což je přes 700 tisíc korun. Šílené.


    Za peníze za servis si mohl koupit nový sedan, ale i tak je to skvělá koupě

    Výroba vycházející ze spolupráce automobilek Mercedes a McLaren probíhala v letech 2003 až 2009 a za tu dobu vyšlo z výrobní linky pouze 2157 vozů. Tenhle byl ale přeci jen něčím výjimečný. Vlastnila ho dědička hotelového impéria a celebrita Paris Hilton, která s ním také mnohé zažila. Možná si vzpomenete, jak ji paparazzi vyfotili společně s Lindsay Lohan a Britney Spears, když byly v kabině malého SLR namačkané jako sardinky.

    Je zajímavé zmínit, že cena za servis vozu Mercedes-Benz SLR McLaren by ve své podstatě vystačila na koupi zbrusu nového sedanu třídy A. Ten v základní verzi vyjde ve Spojených státech na zhruba 33 tisíc dolarů, takže by vám ještě zbylo na skromnější dovolenou.

    Ale nenechte se mást. Mohlo by se zdát, že nový majitel lidově řečeno „prodělal kalhoty“, ale opak je pravdou. Podle lidí z branže je cena 3,8 milionu vlastně takovým dárkem. Podle všeho byste podobný kousek za tyto peníze nesehnali. Navíc s takovou reklamou.

    U servisu luxusních vozů rozhodně nečekejte lidové ceny

    Původní cena vozu, který je ročník výroby 2006, byla 463 tisíc dolarů, skoro 10 milionů korun. Teď se prodal za 3,8 milionu a to i přesto, že má najeto pouhých 34 tisíc kilometrů.

    A teď se podívejme na ten neuvěřitelný účet ze servisu, který do detailu rozklíčovali na webu motor1.com.

    Nové čerpadlo posilovače řízení za 46 tisíc, tyč řízení 131 tisíc, použité originální kolo turbínového vzhledu 40 tisíc, nové baterie 28 tisíc, vzpěry dveří 105 tisíc, držáky u brzdového potrubí 28 tisíc, snímače tlaku v pneumatikách 36 tisíc, chladící kanály u brzd 26 tisíc. Pak jsou tu další předměty jako stěrače za 2 tisíce, trysky ostřikovačů za 10 tisíc. Zkrátka je toho víc než dost a podle všeho bude potřeba brzo vyměnit i brzdové kotouče a brzdové destičky.

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    VYBRALI JSME PRO VÁS

    7 KOMENTÁŘE

    1. Co s takovým trpajzlíkem? Za ty prachy bych měl pořádný auto i s garáží.

    2. Za ty prachy slusna koupe. Ale islamisty nepodporuji, zadny kraksnwagen mi do baraku nesmi.

    3. No tak ho prostě jen sprostě okradli.tyhle věci rozhodně nemohli být po tak málo najetých km zničené.nekdo si hold namastil kapsu.pokud by nevydrželi třeba baterie 40 tisíc km tak nevím co tam dávají za díly.auto za deset milionů musí mít vše předimenzované pokud ne tak prostě jsou výrobci zloději a zákazníci idioti.

      • Na životnost baterie nemá vliv počet ujetých kilometrů, proboha! Nebo si myslíš že kdyš dáš 10mio za auto tak baterka vydrží 15 let???

      • ma pravdu. Zloději okradli troubu. Proč měnit trysky ostřikovačů po 40 tis km? To jako do ti nádoby chcala nebo co?

      • Souhlasím, výše popsané díly musí vydržet déle, než se objeví první puchýře na kapotě.

    Comments are closed.