Více
    1.3 C
    Czech
    Sobota, 10 prosince, 2022

    Čínská CF Moto ukazuje stroj 300 NK. Ideální kompromis

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    300 NK není na trhu pochopitelně sama. Pochází z rodiny NK, kde najdeme ještě kubaturu 250 a 125. 300 tomu ovšem kraluje. Každý z těchto strojů je ideálním kompromisem pro náročné jezdce a ideální volbou pro začátečníky. CF Moto dokázala vyladit ovladatelnost na tu nejvyšší úroveň. Máme tak pocit, že se můžeme na motocykl kdykoli spolehnout, a že nás nezradí. 

    Celá rodina NK se vyznačuje sportovností a perfektní ovladatelností. Motor nabízí solidní výkon, který nedá nováčkům tolik zabrat a zkušené jezdce rozhodně neurazí. 300 NK ovšem není o výkonu. Jde o čistou radost z jízdy. Co do mašiny dáme, to dostaneme. Přestože se na tuhle motorku můžeme jakkoli spolehnout, dovolí nám krásně pracovat s vlastními řidičskými dovednostmi. Zkušený jezdec dokáže proměnit tento zdánlivě nevinný motocykl v opravdovou bestii. Pojďme se na 300 NK podívat pořádně zblízka.

    Design 

    Sportovnost a skvělá vyváženost. Tenhle naháč dává na odiv lehký rám a povedený motor. Křivka horní části stroje hlásá, že sportovní duch je u 300 NK zajištěn. Přední část přebírá iniciativu. Drobounká kapotáž ukrývá LED světlomet do špičatého tvaru. Nad ním najdeme drobné plexisklo, která má za úkol ochránit vcelku veliký TFT displej. Ten je sytě barevný a krásně ostrý. Řídítka ve vysoké pozici a sedlo ve výšce 795 mm zajišťují lehce vzpřímenou pozici, která nám dovolí pracovat s váhou a těžištěm. 

    Na trhu se zatím objevily dvě barevné varianty. Černá v kombinaci s karbonem a drobnými červenými detaily. Ta na nás zatím působí nejvíce agresivně. Druhou volbou se může stát modrá v kombinaci se stříbrnou. U této varianty musíme zmínit i rám. Fakt, že dostal stejně sytou barvu jako nádrž, z něho dělá skutečnou designovou krásu. 

    Specifikace 

    151 kg hmotnosti znamená, že nás opravdu nebude nic brzdit. Zároveň ale motorka neplave a krásně drží. Brzdový systém si propůjčil přední kotouč o průměru 292 mm a zadní o průměru 220 mm. Litá, 17palcová kola dostala paprsková vzor. Krásná práce. 

    Motor 

    Kapalinou chlazený jednoválec o objemu 292 cc nabízí výkon 20,5 kW a krouticí moment 25 Nm. Krásný zvuk a skvělý vzhled. 

    Verdikt 

    Necelých 100 000 korun je cena za ideální stroj takřka pro každého. Tahle motorka ukazuje, že čínské mašiny mají co nabídnout. 

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    VYBRALI JSME PRO VÁS