Více
    -2 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    ŠKODA AUTO dosáhla za první tři čtvrtletí provozního výsledku ve výši 469 milionů eur

    ŠKODA AUTO dodala za prvních devět měsíců roku 2020 zákazníkům na celém světě 721 900 vozů (-21,0 %). Po znovuotevření dealerství ve třetím čtvrtletí překonaly zářijové celosvětové dodávky automobilky úroveň minulého roku. ŠKODA AUTO Group* dosáhla na konci září pozitivního provozního výsledku ve výši 469 milionů eur. Také další finanční ukazatele svědčí o celkové stabilizaci. I nadále je však silně ovlivňují dopady opatření přijatých proti šíření pandemie. ŠKODA AUTO zaznamenala za první tři čtvrtletí roku 2020 tržby ve výši přes 12 miliard eur, rentabilita tržeb činila 3,9 %.

    západní Evropě poklesly dodávky zákazníkům za prvních devět měsíců o 21,2 % na 312 900 vozů (leden až září 2019: 397 300 vozů). V Německu, na svém celosvětově druhém největším trhu, dodala automobilka za první tři čtvrtletí roku 2020 zákazníkům celkem 113 200 vozů (leden až září 2019: 146 300 vozů; -22,6 %). V Norsku dodávky zákazníkům vzrostly o 3,2 % na 5 400 vozů (leden až září 2019: 5 200 vozů).

    Ve střední Evropě dodala ŠKODA AUTO svým zákazníkům za prvních devět měsíců letošního roku 134 700 vozů (leden až září 2019: 159 500 vozů; -15,6 %). Na domácím českém trhu poklesly dodávky zákazníkům v tomto období o 11,3 % na 62 300 vozů (leden až září 2019: 70 300 vozů).

    Ve východní Evropě bez Ruska poklesly dodávky v období od ledna do září o 26,2 % na 27 400 vozů (leden až září 2019: 37 200 vozů).

    Rusku si značka ŠKODA za první tři čtvrtletí polepšila o 6,0 % a dodala zákazníkům celkem 65 200 vozů (leden až září 2019: 61 500 vozů).

    Číně, na svém celosvětově největším trhu, zaznamenala automobilka za prvních devět měsíců roku 124 900 dodaných vozů (leden až září 2019: 194 500 vozů; -35,8 %).

    Indii klesly dodávky zákazníkům v období od ledna do září na 6 800 vozů (leden až září 2019: 10 800 vozů; -36,6 %).

    Turecku zaznamenala ŠKODA za první tři čtvrtletí letošního roku 15 800 dodaných vozů, což v porovnání se stejným obdobím minulého roku představuje nárůst o 91,8 % (leden až září 2019: 8 200 vozů).

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.