Více
    -2 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    Nové Bentley Continental GT Speed: auto které se vymyká normálu

    Málokdo nezná britskou značku Bentley, která je známá pro svou spolehlivost a luxusní design už bezmála 100 let. Momentálně se může pochlubit výtvorem značky Continental GT Speed. Vozidlem, kde se za luxusním vzezřením skrývá tolik síly, že by i The Rock mohl jen tiše závidět.

    Předně si řekněme, co si pro nás Angličané připravili. Zástupci Bentley říkají o novém voze následující: „nové GT spoutává holé emoce. S každým detailem a novou podobou jeho 12válce se objevuje nová síla, která chytne řidiče u srdíčka“. Ano, zní to pohádkově, ale až se podíváme na čísla, která se s novým GT vážou, zjistíme, že marketéři nebyli až tak daleko od pravdy.

    Na pohled se podlamují kolena

    Plno automobilek se drží svého osvědčeného designu, pokud jde o jejich vlajkové lodě. VW, Škoda, i když ta udělala u 4. řady pár nových detailů, a plno jiných. U Bentley platí tento zvyk dvojnásobně. Už na první pohled nám krásné křivky, dokonale tvarovaná kola a majestátní „gril“ na předku auta napoví, že tady se objevuje krása s křídly ve znaku.

    Nové GT se vymyká normálu. Design se vývojářům neuvěřitelně povedl. Vozidlo budí dojem, že z ničeho (zadní část auta) se postupně vynořuje nejdůležitější a zároveň nejkrásnější stvoření na světě (předek auta). Celé Bentley je posazené na 22 palcových kolech.

    Interiér je jednoduše nezapomenutelný. Volant je ve stejně sportovním střihu jako sedadla, která nás udrží na jednom místě i v těch neprudších zatáčkách, kterým se můžeme tak akorát vysmát. Na místě, kde bychom běžně hledali ovládací panel, jsou pouze 3 jednoduché budíky. To by se zdálo na první pohled. Pravda je ale taková, že budíky jdou vyměnit za klasickou ovládací plochu pouhým dotekem. Tak autentická a ostrá je grafika ovládací obrazovky.

    Jak je na tom GT s koňmi?

    To, co se skrývá pod kapotou je jednoduše šílené. Šestilitrový 12 válec Bentley Continental je známý už od roku 2000. Nový model má ale sílu za dva původní. Dnešní motor má v záloze něco kolem 630 koní a krouticí moment je neuvěřitelných 900 Nm. Ano, 900. Čtete správně. To je síla, kdy jednoduše praská asfalt. S touhle okřídlenou kráskou radši na D1 nejezděte. Tolik peněz na opravu silnice ministerstvo nemá. Z 0 na 100 se nové Bentley dostane za 3,5 s. Zkrátka síla, síla a ještě jednou síla.

    Fakta o neuvěřitelně silném a luxusním autě nejsou vymyšlená, ale bohužel ani cena není. Nové GT si pořídíte včetně pár úprav navíc za 6 milionů korun. To si zkrátka nemůže dovolit každý. Nutno ale říct, že taková nádhera, která se vidí jen párkrát za život, si tuhle cenovku prostě zaslouží.

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.