Více
    11.6 C
    Czech
    Sobota, 24 září, 2022

    Italský stroj prošel zásadní změnou. Moto Guzzi V7 se výrazně posunula vpřed

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Legenda všech legend. Italská motorka Guzzi V7 je tu s námi od nepaměti. Příběh, který se začal psát v roce 1967, byl v roce 2021 upraven. Změna, kterou V7 prošla, by se dala rozdělit do dvou balíčků. Vzhled, který je daleko více sebevědomý, a motor, který je poprvé v historii větší. Tahle motorka je sice daleko výkonnější, ale přesto dokázali výrobci udržet nezaměnitelnou tvář klasického stylu.

    V roce 1967 se světu poprvé představil italský stroj Guzzi V7 a ve světě rychle vyvolal silnou odezvu. Lidé si okamžitě zamilovali tvar, vzhled, motor i ducha této motorky. Přes všechny podoby, kterými si prošla, ta nová je pravděpodobně nejzajímavější. Filosofie je jasná. V moderní době firma vyrobila klasiku, které dokonale skloubila zajeté pořádky a nové technologie. Do vínku dostala V7 i silnější motor, tudíž se z už tak silné motorky posunula do úplně jiných výkonnostních vod.

    Design a komfort

    Identita V7 je silně zakořeněná v motoristické historii. Nová podoba je ovšem daleko ucelenější a obecně motorka působí dojmem, že více dospěla. Výrobci ponechali ikonický vzhled motoru do V i výfukový systém. Uspořádání je ale logičtější a pohled na V7 je tak opravdový zážitek.

    Po zakoupení je pravděpodobné, že motorku proženeme několika změnami. Měnit dvoustupňové sedlo by byl ovšem nesmysl. Pohodlí je abnormální a v kombinaci se vzpřímeným sezením jsme vybaveni i na opravdu dlouhé cesty. Dvojité tlumiče plní svoje poslání nadmíru spolehlivě. Další vydařený prvek do kapitoly „pohodlí.“

    Varianta Stone V7 se nově chlubí hliníkovými koly v odvážném, sportovním stylu. Zadní kolo pak dostalo širší pneu o rozměrech 150/70. Pár změn nastalo i směrem dozadu. Zvětšena byla jak kloubová převodovka, tak tlumiče. Ty jsou robustnější a tím pádem výkonnější. Guzzi je také nově vybavena LED světly, která krásně hrají dohromady s celkovým stylem.

    Motor. Tvrdý a nekompromisní výkon

    Pojďme se konečně podívat na to nejdůležitější. Motor nově dostal objem 853 cc. Oproti staré verzi, 750 cc, je tohle zásadní rozdíl. Výkon 65 koní a krouticí moment 73 Nm. Tenhle stoj za to umí opravdu vzít. Čísla jsou vskutku impozantní, stejně jako cena. Verze V7 850 Special je k dispozici za 250 000 korun. Ať chceme, nebo ne, hodnota naprosto odpovídá tomu, co si pořídíme do garáže. Moto Guzzi V7, italský matador.

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    VYBRALI JSME PRO VÁS

    1 komentář

    1. Zase jeden expert, technické parametry jsou jedny
      z nejnižších,ale styl tam je.

    Comments are closed.