Více
    21.9 C
    Czech
    Středa 18. června 2025

    BMW X3 M50 je nový vrchol pro běžné dny i rychlou jízdu

    BMW představuje čtvrtou generaci SUV X3. Novinka sází na výkon, komfort i techniku, ale zároveň zůstává praktickým autem pro každý den. Verze M50 xDrive je aktuálním vrcholem nabídky, silná, rychlá, ale stále použitelná v běžném provozu.

    Audi Q3 2026 dostalo ostřejší linie, do USA se hybrid nechystá 

    Audi představilo třetí generaci svého nejmenšího SUV – modelu Q3. Ačkoli nejde o sportovní ikonku typu RS6 Avant, Q3 je pro značku klíčovým prvkem. V loňském roce šlo o druhý nejprodávanější vůz Audi v USA, hned po kompaktním Q5. Novinka přináší ostřejší design, technologicky vyspělý interiér a osvědčené čtyřválcové motory – ovšem bez hybridní techniky pro americký trh.

    Volkswagen ID.3 rozpoutal revoluci. Jeho platforma udává rytmus

    Dnes už VW nabízí celou řadu elektromobilů, které dozajista konkurují značkám jako třeba Tesla. ID.3 skvěle reprezentuje budoucnost. Když se VW po skandálu zavázal, že udělá plantu lepším a čistším místem, zrodil se mimo jiné také model ID.3. Jeho platforma MEB slouží jako stavební kámen i pro zbytek elektromobilů této rozsáhlé rodiny. Pořizovací cena má vracet VW investice. 

    Reklama

    Název modelu ID.3 nespadl z nebe. Stojí za ním poměrně poutavý příběh, který firma VW skvěle marketingově využila. Podle slov automobilky je ID.3 naprostým milníkem v její historii, stejně jako tomu bylo s modely Brouk a Golf. ID je tedy třetí v pořadí, tudíž ID.3. Značka tak odstartovala zcela novou éru mobility, které se sebou nese slovo Elektro. Čistší a zdravější planeta je bezesporu věc, která v současné době dosti prodává, nehledě na fakt, že situace s klimatem je alarmující. VW už dnes nabízí celou řadu elektromobilů. Jedno mají společné, a tím je cena. Ani ID.3 si nepořídíme za pár „kaček“. Model startuje na „sympatických“ 1,2 milionu korun. 

    Design 

    Rodina ID šla dopředu převážně vzhledem. Ten se stal naprosto zásadní pro novou tvář společnosti, která se po hlavě vrhla do oblasti elektřiny. Hlavními prvky se stala přední část a kola. Co se předku týče, zapomeňme na klasický gril. Maska se pyšní pouze znakem, který je zasazený do světelné lišty. Ta následně spojuje oba LED světlomety. Podle výbavy se pak můžeme dostat z velikosti kol 18 palců až na 20 palců. VW zařadil do arsenálu také pozdrav. Náš automobil na pozná a zabliká světly. Příjemný detail. 

    Interiér se nese zcela v moderním duchu. Krásně se odlišuje od zbytku vozů VW. Přestože občas najdeme materiál, který nás nepotěší škrábavým zvukem, nedostatky jsou překrývány přednostmi. Nejzásadnější rozdíl najdeme v ČR po naší praví ruce. Nikde žádná řadící páka ani ovládání automatu. Pouze prostor s držáky na nápoje a telefon. Skvělé. 

    Motor 

    Pohon zadních kol nás nadchne. Je navíc známo, že elektřina umí udělat nějaký ten kW navíc. U modelu ID.3 se můžeme dostat až na 204 koní. Na výběr máme tři verze baterie. Kapacity 45 kWh, 58 kWh a 77 kWh. 

    Verdikt 

    Základ je vysoký. 1,19 milionu korun už může narušit rodinný rozpočet. Nebývá než čekat, až bude na trhu velké množství elektromobilů. Pak snad cena začne klesat. 

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    BMW X3 M50 je nový vrchol pro běžné dny i rychlou jízdu

    BMW představuje čtvrtou generaci SUV X3. Novinka sází na výkon, komfort i techniku, ale zároveň zůstává praktickým autem pro každý den. Verze M50 xDrive je aktuálním vrcholem nabídky, silná, rychlá, ale stále použitelná v běžném provozu.

    Audi Q3 2026 dostalo ostřejší linie, do USA se hybrid nechystá 

    Audi představilo třetí generaci svého nejmenšího SUV – modelu Q3. Ačkoli nejde o sportovní ikonku typu RS6 Avant, Q3 je pro značku klíčovým prvkem. V loňském roce šlo o druhý nejprodávanější vůz Audi v USA, hned po kompaktním Q5. Novinka přináší ostřejší design, technologicky vyspělý interiér a osvědčené čtyřválcové motory – ovšem bez hybridní techniky pro americký trh.

    Mibot je nejmenší elektromobil Japonska. A taky jeden z nejlevnějších

    Nový mikro-elektromobil Mibot cílí na to nejnutnější. Má jedno sedadlo, malý kufr a baterii, která zvládne 100 kilometrů. Víc nepotřebuje. V Japonsku se o něj ale začíná zajímat víc lidí, než byste čekali.

    Opel Frontera dorazil do Česka. Za půl milionu korun nabídne sedm míst i hybrid

    Kdo hledá praktické SUV za rozumné peníze, má novou možnost. Opel uvádí na český trh novou Fronteru crossover, který kombinuje prostor, jednoduchost a nízkou spotřebu. V základní výbavě stojí 499 990 korun.

    Chevrolet Equinox EV je skvělý. Je tu ale lepší model 

    Chevrolet dnes nabízí dvě kompaktní SUV pod stejným názvem – Equinox EV a Equinox se spalovacím motorem. A i když sdílejí jméno i segment, v praxi jsou to dva zcela odlišné vozy. Rozdíly sahají od designu přes technologie až po samotný zážitek z jízdy. Oba modely však mají své silné stránky. Pojďme se na ně podívat. 

    Tak jsme se dočkali. Legendární Ford F-150 Lobo je zpět. 

    Po loňském debutu modelu Maverick Lobo přichází Ford s větším a drsnějším pokračováním této pouliční „stylovky“ – seznamte se s novým F-150 Lobo. Název „Lobo“, což ve španělštině znamená „vlk“, byl poprvé použit v roce 1981 u konceptu Bronco a v roce 1997 se objevil i na sériové verzi F-150 určené pro mexický trh. A teď pozor, možná brzy zamíří i do Evropy.

    Leapmotor B10 může změnit hru. Čínské SUV míří do Evropy s cenou pod 300 tisíc

    Čínská značka Leapmotor vstupuje na český trh s elektromobilem, který v domovské zemi vyvolal vlnu zájmu. Model B10 kombinuje moderní výbavu, odvážný design a techniku, která může zneklidnit evropské automobilky. A to vše za cenu, která dává smysl.

    Huawei představil Maextro S800. Elektrická limuzína míří na Rolls-Royce

    Huawei se po boku automobilky JAC vrhá do světa luxusních elektromobilů. Nový sedan Maextro S800 nabízí přes 800 koní, autonomní řízení a kabinu plnou displejů a luxusních detailů. Na rozdíl od německých konkurentů ale stojí třetinu.

    Hyundai Ioniq 6 N. Je tu první oficiální pohled na ostrý elektrický sedan

    Po úspěchu modelu Ioniq 5 N se Hyundai připravuje na rozšíření své sportovní divize N i v rámci elektromobilů. A právě teď se světu poprvé oficiálně ukázal Hyundai Ioniq 6 N, a to v podobě série teaser fotografií, které odhalují úchvatné detaily připravovaného dravého, výkonného sedanu.

    BMW X3 M50 je nový vrchol pro běžné dny i rychlou jízdu

    BMW představuje čtvrtou generaci SUV X3. Novinka sází na výkon, komfort i techniku, ale zároveň zůstává praktickým autem pro každý den. Verze M50 xDrive je aktuálním vrcholem nabídky, silná, rychlá, ale stále použitelná v běžném provozu.

    Audi Q3 2026 dostalo ostřejší linie, do USA se hybrid nechystá 

    Audi představilo třetí generaci svého nejmenšího SUV – modelu Q3. Ačkoli nejde o sportovní ikonku typu RS6 Avant, Q3 je pro značku klíčovým prvkem. V loňském roce šlo o druhý nejprodávanější vůz Audi v USA, hned po kompaktním Q5. Novinka přináší ostřejší design, technologicky vyspělý interiér a osvědčené čtyřválcové motory – ovšem bez hybridní techniky pro americký trh.

    Mibot je nejmenší elektromobil Japonska. A taky jeden z nejlevnějších

    Nový mikro-elektromobil Mibot cílí na to nejnutnější. Má jedno sedadlo, malý kufr a baterii, která zvládne 100 kilometrů. Víc nepotřebuje. V Japonsku se o něj ale začíná zajímat víc lidí, než byste čekali.

    Opel Frontera dorazil do Česka. Za půl milionu korun nabídne sedm míst i hybrid

    Kdo hledá praktické SUV za rozumné peníze, má novou možnost. Opel uvádí na český trh novou Fronteru crossover, který kombinuje prostor, jednoduchost a nízkou spotřebu. V základní výbavě stojí 499 990 korun.

    Chevrolet Equinox EV je skvělý. Je tu ale lepší model 

    Chevrolet dnes nabízí dvě kompaktní SUV pod stejným názvem – Equinox EV a Equinox se spalovacím motorem. A i když sdílejí jméno i segment, v praxi jsou to dva zcela odlišné vozy. Rozdíly sahají od designu přes technologie až po samotný zážitek z jízdy. Oba modely však mají své silné stránky. Pojďme se na ně podívat. 

    Tak jsme se dočkali. Legendární Ford F-150 Lobo je zpět. 

    Po loňském debutu modelu Maverick Lobo přichází Ford s větším a drsnějším pokračováním této pouliční „stylovky“ – seznamte se s novým F-150 Lobo. Název „Lobo“, což ve španělštině znamená „vlk“, byl poprvé použit v roce 1981 u konceptu Bronco a v roce 1997 se objevil i na sériové verzi F-150 určené pro mexický trh. A teď pozor, možná brzy zamíří i do Evropy.

    Leapmotor B10 může změnit hru. Čínské SUV míří do Evropy s cenou pod 300 tisíc

    Čínská značka Leapmotor vstupuje na český trh s elektromobilem, který v domovské zemi vyvolal vlnu zájmu. Model B10 kombinuje moderní výbavu, odvážný design a techniku, která může zneklidnit evropské automobilky. A to vše za cenu, která dává smysl.

    Huawei představil Maextro S800. Elektrická limuzína míří na Rolls-Royce

    Huawei se po boku automobilky JAC vrhá do světa luxusních elektromobilů. Nový sedan Maextro S800 nabízí přes 800 koní, autonomní řízení a kabinu plnou displejů a luxusních detailů. Na rozdíl od německých konkurentů ale stojí třetinu.

    Hyundai Ioniq 6 N. Je tu první oficiální pohled na ostrý elektrický sedan

    Po úspěchu modelu Ioniq 5 N se Hyundai připravuje na rozšíření své sportovní divize N i v rámci elektromobilů. A právě teď se světu poprvé oficiálně ukázal Hyundai Ioniq 6 N, a to v podobě série teaser fotografií, které odhalují úchvatné detaily připravovaného dravého, výkonného sedanu.
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama