Více
    18.2 C
    Czech
    Sobota, 25 června, 2022

    Velká, nadupaná a dýchá z ní respekt. Taková je nová generace Fordu Everest

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Rok 2022 se z pohledu automobilky Ford ponese ve znamení velkých věcí. Tedy minimálně podle toho, co Američané připravili na začátek. Oblíbené SUV s názvem Everest už mnozí znají, jeho nová generace je však mohutnější, výkonnější a tak nějak hezčí. Tenhle kolos se nezastaví vůbec před ničím.

    Znalci velmi rychle pochopí, s čím máme tu čest. Jedná se o jednu z největších změn, jakou tohle SUV během své krátké historie prošlo. Kromě toho, že se nám dostane do ruky zbrusu nový design, který je jasným favoritem, Ford svůj vůz prostě nafouknul. Nová generace disponuje nezanedbatelným prostorem a tím se stává nejen jedničkou pro početné rodiny, ale i pro manuálně pracující lidi, kteří potřebují převážet nemalé náklady. Nově bylo pod kapotu nainstalováno monstrum s názvem V6. Tolik válců už něco znamená.

    Velikost obra

    Co nám Everest může nabídnout? Je toho opravdu hodně, ale převážně mluvíme o pocitech, které v nás svou velikostí budí. Předek je masivní kus kovu, který svou maskou chladiče přináší skutečný respekt. LED světla, která jsou svou DNA pro Ford tak typická, dokreslují celou filosofii této automobilky. Zadní část nepůsobí nijak uhlazeně. Je vidět, že tohle auto je navržené tak, abychom do něj skládali těžké věci. Velký plus za vzhled míří do Ameriky.

    Interiér je lehce inspiroval svým soukmenovcem F-150. Bavíme se tedy převážně o infotainmentu. 12 placů dodává obrazovce ten skutečný nadhled. Obraz je ostrý a Ford si dal opravdu záležet, aby vše bylo nadmíru přehledné. Nově systém nabízí 360stupňovou kameru, která zase takovou novinkou sama o sobě není, ale svou dokonalostí a přesností je pravděpodobně hodně napřed od ostatních. 5 sedadel, nebo 7, nic není pro Everest problém. Samozřejmě něco jako: „tati, já se sem nevejdu,“ rozhodně neuslyšíme. Všude je prostoru dost pro vše a ještě pro víc.

    Síla vytesaná do motoru

    Silný, třílitrový diesel V6 motor přichází nově s desetistupňovou, automatickou převodovkou. Nový přístup k síle se automobilce vyplatil. Za naše SUV teď totiž můžeme zaháknout až 3,5 tuny a s ničím nebude problém. Ford nám také nabídne nemalou škálu výbav, takže si svůj Everest najde skutečně každý. Teď už si jen počkat na cenu a doufat, že se tenhle stroj objeví i v ČR.

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ