Více
    5.2 C
    Czech
    Čtvrtek 25. dubna 2024

    ŠKODA dnes představí model ENYAQ iV – přímý přenos začíná v 18:40

    Světová premiéra nového modelu ŠKODA ENYAQ iV se 1. září 2020 v 19 hodin uskuteční hned dvojí formou: současně s představením svého prvního čistě elektrického SUV v Praze nabídne automobilka poprvé také nově koncipovaný virtuální formát pro všechny fanoušky značky ŠKODA. Zúčastnit se ho může každý. Individuálně ovladatelné 360° kamery zprostředkují divákům pocit, jako by sami byli ve středu dění. Před živým přenosem prezentace modelu a po něm se budou moci pohybovat po virtuálním pavilonu ŠKODA. V digitálním showroomu bude možné si ze všech úhlů prohlédnout nejprve studii ŠKODA VISION iV a později i vůz ŠKODA ENYAQ iV. Kromě rozhovorů ve studiu budou ve ŠKODA Cinema k vidění také videa ze všech oblastí činnosti automobilky. Diváci si navíc v digitálním showroomu budou moci prohlédnout i vybrané modely ze 125leté historie podniku. ŠKODA také představí svou dlouholetou podporu Tour de France.

    Model ENYAQ iV představuje pro značku ŠKODA velký krok v realizaci její strategie elektromobility. Tomu odpovídají i nové formáty, které ŠKODA využívá při představení vozu. Souběžně s klasickou akcí v Praze se světová premiéra vozu ŠKODA ENYAQ iV poprvé odehraje i ve formě nově koncipované online-prezentace. Tímto způsobem se mohou odhalení prvního sériového modelu české automobilky na bázi modulární elektrifikované platformy (MEB) koncernu Volkswagen živě zúčastnit i fanoušci značky ŠKODA z celého světa. Protože se pro virtuální prezentaci modelu používají 360°  kamery, budou mít diváci pocit, jako by seděli přímo v sále.

    Virtuální pavilon s různými světy značky ŠKODA

    Před světovou premiérou vozu ŠKODA ENYAQ iV a po ní se budou moci všichni návštěvníci pohybovat po virtuálním pavilonu ŠKODA. V digitálním showroomu bude nejprve stát studie VISION iV, jejímž prostřednictvím poskytla značka ŠKODA konkrétní pohled na řadu prvků svého prvního SUV s čistě elektrickým pohonem. Po konci prezentace bude v showroomu vystaven také ENYAQ iV. Díky 360° záběru si návštěvníci budou moci obě vozidla prohlédnout ze všech stran. K oběma vozům bude připraven rozsáhlý informační materiál ke stažení. Ve studiu budou také probíhat rozhovory s experty. Poté, co se divák vydá do studia, kde rozhovory probíhají, může si opět pomocí 360° kamery prohlédnout celé prostředí studia. 20 minut před a po odhalení modelu ENYAQ iV tu moderátoři budou probírat zajímavá témata, týkající se značky ŠKODA. Prostřednictvím sociálních sítí automobilky budou mít diváci také možnost zasílat své dotazy. V sekci ŠKODA Cinema si návštěvníci v digitálním showroomu budou moci prohlédnout vybrané modely ze 125leté historie podniku.

    V galerii bude kromě modelů ŠKODA 1000 MB, ŠKODA 640 SUPERB, ŠKODA 1101 „Tudor“ a ŠKODA L&K S také ŠKODA RAPID Six a ŠKODA POPULAR MONTE CARLO. V showroomu bude možné si vozy prohlédnout ze všech úhlů. Na opačné straně získá divák exkluzivní informace o Tour de France, kterou ŠKODA jako oficiální hlavní partner podporuje už 17 let.

    Digitální přístup od 18:40 hodin, 20 minut před začátkem světové premiéry

    Stejně jako hosté prezentace v Praze se i návštěvníci digitálního eventu mohou dle vlastního uvážení rozhodnout, v jakém pořadí si jednotlivé části prohlédnou. Výjimkou je pouze livestream, přenášený od 19.00 hodin. Návštěvníci na něj budou upozornění minutu před jeho začátkem. Virtuální pavilon bude přístupný už 20 minut před prezentací a prohlédnout si ho bude možné i dvě hodiny po akci.

    Cesta k účasti na virtuální premiéře modelu ŠKODA ENYAQ iV je jednoduchá: pomocí odkazů na kanálech společnosti ŠKODA AUTO na sociálních sítích Facebook a Twitter nebo ŠKODA Storyboardu (www.skode-storyboard.com) se zájemci dostanou na hlavní stránku virtuální prezentace. Po krátké systémové kontrole použitého zařízení a kontrole aktuálnosti internetových prohlížečů Chrome, Firefox nebo Safari bude možný bezplatný a neomezený přístup

    Sledujte nás na sítích

    Kvalita, která se prodává sama. Range Rover je luxusní SUV 

    Pravděpodobně jedna nejvíce známých automobilek na světě. Land Rover nabízí celu škálu vozů. Nejoblíbenější je model Range Rover. Luxusní, elegantní, sportovní. Přízvisek pro model Range Rover bychom našli skutečně hodně. Neměli bychom zapomenout ani na slovo „drahý“. Toto SUV je sice pouze pro vyvolené, kvalitou a designem ovšem dokáže učarovat všem. 

    Ford Mustang konečně v Čechách. Tohle není auto pro začátečníky 

    Firma Ford už svůj nejnovější model Mustang na rok 2024 představila před rokem. Až nyní se ale konečně dostává i k českým zákazníkům. Na první pohled je jasné, že i když se drží předlohy vozů Mustang, novinka nabízí mnoho neokoukaných detailů. Pod kapotou navíc najdeme motor, který se rozhodně nebojí žádných výzev. Na okruhu bude Ford Mustang určitě kralovat. 

    Nové SUV Mazda CX-80. Elegantní, výkonné a plné Luxusu

    Automobilový svět nedávno přivítal nového hráče na scéně – zbrusu nové SUV Mazda CX-80. Jde o elegantní vozidlo, které se nese ve znamení spojení elegance s praktičností, výkonem a stylem. Ačkoli cena zatím není známá, jedno je jisté – Mazda CX-80 nebude žádnou levnou záležitostí. Tento model představuje novou vlajkovou loď Mazdy v segmentu SUV.

    Maserati GranCabrio Folgore. Luxusní kabriolet, který přináší elektrickou revoluci

    Společnost Maserati, známá svými luxusními sportovními vozy, vstupuje do éry elektromobility s novým modelem Maserati GranCabrio Folgore. Tento elektrický kabriolet přináší špičkový design, technologické inovace a vysoký výkon, který je charakteristický pro značku Maserati. Přestože se vzhledem značně podobá svému staršímu sourozenci, dokáže nadchnout. 

    Alfa Romeo podlehla tlaku. Přejmenovala model Milano na Junior

    Italský výrobce automobilů Alfa Romeo nedávno překvapil automobilový svět. Jediný týden po premiéře svého nejnovějšího malého crossoveru se rozhodl změnit jeho jméno z Milano na Junior. Toto nečekané rozhodnutí přišlo jako reakce na tlak italské vlády, vedené ministrem hospodářského rozvoje Adolfo Ursoem. Ta označila původní název za klamání zákazníků.

    Kvalita, která se prodává sama. Range Rover je luxusní SUV 

    Pravděpodobně jedna nejvíce známých automobilek na světě. Land Rover nabízí celu škálu vozů. Nejoblíbenější je model Range Rover. Luxusní, elegantní, sportovní. Přízvisek pro model Range Rover bychom našli skutečně hodně. Neměli bychom zapomenout ani na slovo „drahý“. Toto SUV je sice pouze pro vyvolené, kvalitou a designem ovšem dokáže učarovat všem. 

    Ford Mustang konečně v Čechách. Tohle není auto pro začátečníky 

    Firma Ford už svůj nejnovější model Mustang na rok 2024 představila před rokem. Až nyní se ale konečně dostává i k českým zákazníkům. Na první pohled je jasné, že i když se drží předlohy vozů Mustang, novinka nabízí mnoho neokoukaných detailů. Pod kapotou navíc najdeme motor, který se rozhodně nebojí žádných výzev. Na okruhu bude Ford Mustang určitě kralovat. 

    Nové SUV Mazda CX-80. Elegantní, výkonné a plné Luxusu

    Automobilový svět nedávno přivítal nového hráče na scéně – zbrusu nové SUV Mazda CX-80. Jde o elegantní vozidlo, které se nese ve znamení spojení elegance s praktičností, výkonem a stylem. Ačkoli cena zatím není známá, jedno je jisté – Mazda CX-80 nebude žádnou levnou záležitostí. Tento model představuje novou vlajkovou loď Mazdy v segmentu SUV.

    Maserati GranCabrio Folgore. Luxusní kabriolet, který přináší elektrickou revoluci

    Společnost Maserati, známá svými luxusními sportovními vozy, vstupuje do éry elektromobility s novým modelem Maserati GranCabrio Folgore. Tento elektrický kabriolet přináší špičkový design, technologické inovace a vysoký výkon, který je charakteristický pro značku Maserati. Přestože se vzhledem značně podobá svému staršímu sourozenci, dokáže nadchnout. 

    Alfa Romeo podlehla tlaku. Přejmenovala model Milano na Junior

    Italský výrobce automobilů Alfa Romeo nedávno překvapil automobilový svět. Jediný týden po premiéře svého nejnovějšího malého crossoveru se rozhodl změnit jeho jméno z Milano na Junior. Toto nečekané rozhodnutí přišlo jako reakce na tlak italské vlády, vedené ministrem hospodářského rozvoje Adolfo Ursoem. Ta označila původní název za klamání zákazníků.