Více
    -1.5 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    ŠKODA dnes představí model ENYAQ iV – přímý přenos začíná v 18:40

    Světová premiéra nového modelu ŠKODA ENYAQ iV se 1. září 2020 v 19 hodin uskuteční hned dvojí formou: současně s představením svého prvního čistě elektrického SUV v Praze nabídne automobilka poprvé také nově koncipovaný virtuální formát pro všechny fanoušky značky ŠKODA. Zúčastnit se ho může každý. Individuálně ovladatelné 360° kamery zprostředkují divákům pocit, jako by sami byli ve středu dění. Před živým přenosem prezentace modelu a po něm se budou moci pohybovat po virtuálním pavilonu ŠKODA. V digitálním showroomu bude možné si ze všech úhlů prohlédnout nejprve studii ŠKODA VISION iV a později i vůz ŠKODA ENYAQ iV. Kromě rozhovorů ve studiu budou ve ŠKODA Cinema k vidění také videa ze všech oblastí činnosti automobilky. Diváci si navíc v digitálním showroomu budou moci prohlédnout i vybrané modely ze 125leté historie podniku. ŠKODA také představí svou dlouholetou podporu Tour de France.

    Model ENYAQ iV představuje pro značku ŠKODA velký krok v realizaci její strategie elektromobility. Tomu odpovídají i nové formáty, které ŠKODA využívá při představení vozu. Souběžně s klasickou akcí v Praze se světová premiéra vozu ŠKODA ENYAQ iV poprvé odehraje i ve formě nově koncipované online-prezentace. Tímto způsobem se mohou odhalení prvního sériového modelu české automobilky na bázi modulární elektrifikované platformy (MEB) koncernu Volkswagen živě zúčastnit i fanoušci značky ŠKODA z celého světa. Protože se pro virtuální prezentaci modelu používají 360°  kamery, budou mít diváci pocit, jako by seděli přímo v sále.

    Virtuální pavilon s různými světy značky ŠKODA

    Před světovou premiérou vozu ŠKODA ENYAQ iV a po ní se budou moci všichni návštěvníci pohybovat po virtuálním pavilonu ŠKODA. V digitálním showroomu bude nejprve stát studie VISION iV, jejímž prostřednictvím poskytla značka ŠKODA konkrétní pohled na řadu prvků svého prvního SUV s čistě elektrickým pohonem. Po konci prezentace bude v showroomu vystaven také ENYAQ iV. Díky 360° záběru si návštěvníci budou moci obě vozidla prohlédnout ze všech stran. K oběma vozům bude připraven rozsáhlý informační materiál ke stažení. Ve studiu budou také probíhat rozhovory s experty. Poté, co se divák vydá do studia, kde rozhovory probíhají, může si opět pomocí 360° kamery prohlédnout celé prostředí studia. 20 minut před a po odhalení modelu ENYAQ iV tu moderátoři budou probírat zajímavá témata, týkající se značky ŠKODA. Prostřednictvím sociálních sítí automobilky budou mít diváci také možnost zasílat své dotazy. V sekci ŠKODA Cinema si návštěvníci v digitálním showroomu budou moci prohlédnout vybrané modely ze 125leté historie podniku.

    V galerii bude kromě modelů ŠKODA 1000 MB, ŠKODA 640 SUPERB, ŠKODA 1101 „Tudor“ a ŠKODA L&K S také ŠKODA RAPID Six a ŠKODA POPULAR MONTE CARLO. V showroomu bude možné si vozy prohlédnout ze všech úhlů. Na opačné straně získá divák exkluzivní informace o Tour de France, kterou ŠKODA jako oficiální hlavní partner podporuje už 17 let.

    Digitální přístup od 18:40 hodin, 20 minut před začátkem světové premiéry

    Stejně jako hosté prezentace v Praze se i návštěvníci digitálního eventu mohou dle vlastního uvážení rozhodnout, v jakém pořadí si jednotlivé části prohlédnou. Výjimkou je pouze livestream, přenášený od 19.00 hodin. Návštěvníci na něj budou upozornění minutu před jeho začátkem. Virtuální pavilon bude přístupný už 20 minut před prezentací a prohlédnout si ho bude možné i dvě hodiny po akci.

    Cesta k účasti na virtuální premiéře modelu ŠKODA ENYAQ iV je jednoduchá: pomocí odkazů na kanálech společnosti ŠKODA AUTO na sociálních sítích Facebook a Twitter nebo ŠKODA Storyboardu (www.skode-storyboard.com) se zájemci dostanou na hlavní stránku virtuální prezentace. Po krátké systémové kontrole použitého zařízení a kontrole aktuálnosti internetových prohlížečů Chrome, Firefox nebo Safari bude možný bezplatný a neomezený přístup

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.