Více
    24.3 C
    Czech
    Pátek, 24 června, 2022

    Řídili jste legendární „stodvacítku“? Pokud ne, nabízí se jedna ve skvělém stavu. Za čtvrt milionu

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Jste-li fanouškem vozu Škoda 120 L a máte chuť zavzpomínat na staré časy, máte jedinečnou možnost. Vůz, který byl garážovaný v klimatizovaných prostorách, má čerstvě udělanou technickou a na tachometru najeto pouhých 8 tisíc kilometrů, je k mání. Inzerent z Přerova za něj požaduje 249 tisíc korun.

    Rok výroby 1981, stáří vozu je tedy 40 let. A technická data, že by člověk navyklý na automobily 21.století skoro brečel.

    Čtyřválcový motor o objemu 1147 kubických centimetrů je umístěný vzadu a pohání zadní kola. Maximální výkon 36,7 kW znamená 50 koní. Maximální rychlost 140 km/hod a zrychlení z nuly na stovku za 20 vteřin.

    Ceny od 50 tisíc korun

    Nabídky automobilových veteránů jsou různé. Můžete najít super auto v super stavu za super cenu, stejně jako můžete najít kus šrotu za šíleně přestřelenou cenu.

    O Škodovek 120 L se věc má tak, že ji můžete pořídit třeba i za 50 tisíc korun. Pak ale musíte počítat s investicí do oprav, abyste si po mnoha týdnech práce konečně vychutnali báječný pocit z jízdy. Pro představu web sauto.cz má momentálně v nabídce tři kousky a cena je u všech dost podobná. Kolem 65 tisíc korun.

    Další varianta je, že sáhnete hlouběji do kapsy. Tím se vyhnete opravám a výdaji s nimi spojenými a koupíte model v lepším stavu. Za částku kolem 100 tisíc korun už prostě koupíte „stodvacítku“, kterou můžete okamžitě řídit.

    Červená „stodvacítka“ z Přerova od Libora za čtvrt milionu korun

    Pak se tu a tam objeví inzerát, který je vlastně takovým jackpotem. Parádní stav, parádní údaj na tachometru, vše připraveno. Jenže je tu jedno „ALE“. A tím je cena.

    Pan Libor z Přerova nabízí červenou Škodu L, rok výroby 1981 za 249 tisíc korun. Jestli je to dobrá cena, nebo ne, to necháme na vašem posouzení.

    Každopádně dle inzerátu je vše originální, v původním stavu. Lak, chrom i čalounění. Vůz má najeto osm tisíc kilometrů. Vozidlo bylo koupeno od prvního majitele v 90. letech a po celou dobu bylo uloženo a garážováno v klimatizovaných prostorách.

    Auto pochází ze soukromé sbírky známého českého sběratele. Je v něm nová baterka, proběhlo repasování brzd a byly vyměněny provozní kapaliny.

    Vozidlo je tak podle všeho připraveno na sezonu a v záloze má čerstvou STK na dva roky.

    Tak co, jdete do toho?

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    4 KOMENTÁŘE

    1. Jasně. X let. Š 120 GLS. Tzn. „dělo s pětikvaltem“. 😂
      Naučil jsem se jezdit a něco o autech.
      Dneska je to samohyb z bodu A do bodu B. A když to nefunguje, tak volat odtahovku.
      Je to lepší, nebo horší? Nevím.
      Přeji všem šťastnou cestu. 🙂

    2. Za čtvrt mega.To si dělá srandu.Za to jsou jiný bouráky.Myslím veterány.

    3. S „automobilu podobnými výrobky“ Š 105 a Š 120 jsem si „užíval“ více něž 25 let a najel necelých 200 tis. km. Nejprve to byly DODO (dodělej doma), pak začaly problémy, prakticky se vším a nuceně jsem se vyučil automechanikem. Dost bolo Škody.
      Nakonec, když děti odrostly koupili jsme si první skutečné Auto. Neskutečná pohoda, jezdit jen pro benzín a jednou za rok na kontrolní servis. Vystřídal jsem od té doby (více než 20 let) tři značky a problému za celou dobu bylo míň než za jeden rok s APV. Vím, že i Š je od té doby jinde ale averze zůstala. 😊

    4. To se posral ne? 😀 Za 250 tis koupím mnohem vzácnější veterány a ne tuhle socialistickou zdechlinu

    Comments are closed.