Více
    -2 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    Nadšenci do SUV, zpozorněte. Nové Mitsubishi Outlander rozhodně ostudu nedělá

    Pokud přemýšlíte nad koupí nového auta, které by mělo mít pořádné parametry, skvělou kostru, silný motor i pohodlí, měli byste zvážit nové Mitsubishi Outlander. Tenhle kousek se Japoncům vážně povedl.

    Pro pořádek je třeba říci, že se jedná o jedno z mála středních SUV, které nabízí 7 míst k sezení. To je akorát pro pořádný výlet a můžeme vzít i kamarády našich dětí. Vývojáři si pohráli s brzdami a udělali z nich chloubu této vlajkové lodi. Outlander je jedním z nejbezpečnějších aut, které jezdí po planetě, přestože je to asi věc názoru. Čísla ovšem hrají ve prospěch Japoncům.

    Bezpečnost především

    Jak jsme již předestřeli, jedná se o mimořádně bezpečné SUV. Vděk patří převážně automatickým emergency brzdám, které nikdy nespí. Zároveň si můžeme pořídit celý bezpečností balíček, kde je kontrola vzdálenosti od vozidla před námi. Upozornění, pokud se nedržím v pruhu. Zadní kamery na parkování jsou samozřejmostí. Outlander má také kontrolu stability a plno jiných vymožeností. Jediné mínus je absence postraních airbagů ve třetí řadě sedadel. Při bočním nárazu jsou tak pasažéři ve třetí řadě odkázáni na štěstí.

    Jaký motor koupit?

    Zdánlivě nejšetrnější motor pro vaši peněženku je dieselový čtyř-cylindr, 2,2 litr turbo, který jezdí na 6,8l na 100km. To je skvělé číslo. Málokdy se i se středními SUV dostaneme pod 8 litrů. Je v tom ale háček, pokud jezdíte převážně ve městech. Jde o filtr, který nám chytá nečistoty. Pokud ho nechceme každou chvíli měnit, a jak víme, není to levná záležitost, musíme alespoň 2x týdně vyjet na 30 minut na dálnici, kde ho proženeme pořádnou rychlostí, aby se vyčistil.

    Naložíme celý nákup

    Obě verze, jak benzín, tak diesel, se vyznačují velikou prostorností. Nejenže je místa na nohy tolik, že bychom mohli tančit „dupáček“, a to dokonce i pro třetí řadu sedadel, ale převážně se jedná o úložné prostory.  Se sklopenou třetí řadou pojme Outlander 477l a pokud sklopíme i řadu druhou, vejde se nám dovnitř náklad o hodnotě 1608l. Do benzínu můžeme naložit až 1600kg, do dieselu dokonce 2000kg. Prostě pohádka.

    A jak to vychází na peníze?

    Cena je vlastně více než příznivá. V základu se Outlander pohybuje kolem 570 000. Cena se však může vyšplhat až na 730 000. Za to, co nám všechno nabízí, je ovšem tato suma poměrně skvělá investice.

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.