Více
    1.3 C
    Czech
    Sobota, 10 prosince, 2022

    Lambretta debutuje modelem G350. Výkonný retro skútr

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Lambretta, italská značka, která už přes 70 let působí na evropském trhu, vyslala do světa dva nové stroje. Jedním je model G350. Oproti X300 se liší markantním způsobem. Designem se G posunul spíše zpět, než dopředu. To ovšem není vůbec špatně. Zákazníkům se do rukou dostane velice výkonný skútr v ojedinělém retro stylu, který se v dnešní době těší veliké popularitě. 

    Série G je na trhu absolutní novinkou. Společně s modelem X300 je výrobci představili teprve před pár dny. G350 se profiluje jako fantasticky výkonný skútr do měst. Svým vzhledem i technologiemi konkuruje rivalům nejen z rodné Itálie. Design se inspiroval milánským stylem. Silueta je tak naprosto nezaměnitelná. Výrobci se dali skutečně záležet, abychom se s tímto strojem přesunuli do italských uliček minulého století. Klasika v moderním provedení. Takový je skútr G350. 

    Design 

    Nenapodobitelný retro styl, který se zalíbí každému. Oproti sesterskému modelu X300 nabízí G350 oblé tvary plné ladných křivek. Přední část tvoří ikonický dojem. Kravata je zakončená vcelku masivním průduchem a začíná pod LED světlometem v osmiúhelníkovém provedení. Zrcátka v chromu nesmí chybět. Za světlometem máme o všem přehled na TFT displeji s dokonalou ostrostí. Barevnost je až zarážející. 

    Výběr ze tří barem se snaží udržet věci jednoduché. Bílá, červená a černá. Zadní část nenabízí příliš mohutný světlomet. Ten musel ustoupit podložce pro SPZ. Prostor pod sedlem se zvětšil. Kromě přilby se sem vejdou i další drobnosti. 173 kg vážící skútr disponuje kapacitou nádrže 9,5 litru. Pohybuje se na 12palcových kolech. Brzdný systém využívá kotouče o velikostech 240 mm. 

    Technologie hrají u mladé generace nezastupitelnou roli, a tak ani Lambretta nesměla usnout na vavřínech. V místech, kde bychom hledali poutko na tašku najdeme po kapotou USB port. Můžeme tak zůstat ve spojení kdekoli. 

    Motor a výkon 

    Výkon hraje důležitou roli u tohoto městského žihadla. Čtyřtaktní jednoválec o objemu 330 cc nabízí výkon 20,2 kW a krouticí moment 27 Nm. O automatické převodovce se ani nemusíme bavit. Jde tedy o solidní výkon, který nás nezklame. 

    Verdikt 

    Kromě ceny je vše na tomto stroji příznivé. 175 000 korun je cena, za kterou se tento skútr patrně objeví ve výlohách. Jde sice o dokonalou a poctivou práci s osobitým stylem, cena je ovšem astronomická. I tak si ale tahle mašina své fanoušky najde. 

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    VYBRALI JSME PRO VÁS