Pokud bychom hledali luxusní limuzínu pro naše cesty na konference, korejská značka Genesis nás může obdařit svým modelem G90. Neskutečně propracovaný vůz s velikým množstvím detailů, které dohromady vytvářejí nezapomenutelný zážitek z jízdy v tomto elegantním voze. Výkon není problém, stejně jako pohodlí za volantem i na zadní řadě sedadel.
Marketingová myšlenka značky Genesis pro svůj model G90 je až kouzelně jednoduchá. Každý z nás si zaslouží v životě jít sovu vlastní cestou, tak proč by nám v tom neměla luxusní limuzína pomoct? Je jasně, že takto luxusní automobil si zkrátka nemůže dovolit každý. Stále ale platí, že mezi tímto typem znače se Genesis řadí mezi ty nejlevnější. Pojďme se tedy podívat na to, jak šikovně výrobci navrhli design a co se ukrývá pod kapotou této nablýskané střely.
Your ride. Your way. Experience the uniquely personal driving experience of the all-new Genesis G90.#GenesisUSA #G90 #MakeYourMark pic.twitter.com/dbYinAcIFL
— Genesis USA (@GenesisUSA) September 13, 2022
Design
Téměř 5,3 metru dlouhý vůz. Taková délka napovídá, že uvnitř bude dostatek prostoru pro velikou rodinu. Přední strana si opět drží dobrého bydla. Maska chladiče koresponduje s tvarem znaku a jak je u genesis zvykem, stejné mřížování si nese i nárazník. Světlomety jsou docela jiná písnička. Dva úzké LED pruhy končí až u předního kola. Dvě stejně tvarované lišty, které za kolem pokračují, jako by na světla doslova navazovaly.
20palcová kola. Nádherné kousky s poměrně zajímavým vzorem plným ostrých trojúhelníků. Podobný námět, s trochou fantazie, používá i Škoda. Dalším faktorem, který zvýrazňuje pocit luxusu jsou zapuštěné kliky. Ať chceme, nebo ne, tento detail dokáže vzbudit slušný obdiv. Silnou dominantou se stala zadní část. Dva tenké pruhy LED světlometů krásně podtrhávají luxusní myšlenku. Nárazník je ozdobený chromovanými koncovkami výfuku. Dobrá práce.
Interiér
Kabina se udržela u filozofie všech ostatních modelů. Hodně prostoru, hodně kůže, skleněné ovládání sportovních módů. V této automobilce zkrátka vědí, jak se dělá prémiový vzhled. Zadní řada sedadel nabízí „pouze“ dvě místa. Mezi nimi najdeme ovládání všech potřebných funkcí, které se výrazně podobá tomu mezi předními sedadly. O zábavu má zadní řada postaráno díky obrazovkám.
Motor
Klasický 3,5litorvý benzín dokáže vyprodukovat až 380 koní. Hybrid, kdy spalovacímu benzínu pomáhá 48 V, dokáže nabídnout 415 koní. Takto si představujeme sílu ve spojení s krásou.
Verdikt
Tento neskutečně povedený kousek si můžeme pořídit už za 2,5 milionu korun. Je to pochopitelně hodně peněz. Podobná výbava by ale u jiných značek stála klidně i dvojnásobek.