Více
    -2 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    Ferrari 250 GT z Británie. „Sporťák“ má nádech retra, skrývá ale moderní techniku

    Pro ty, kteří zrovna nevlastní nějakou velkou finanční rezervu, asi Ferrari 250 GT úplně není. A těm, kteří ji mají, se s ním asi zrovna dvakrát nechce jezdit každý den do obchodu a zpátky. S řešením přišla firma RML Group z Velké Británie. Tohle je její nový skvost.

    Itálie a rychlá auta, to je celkem silné spojení. Ferrari, Lamborghini, Maserati. To je jen chabý výčet těch nejpoutavějších značek. S těmi se ale pojí i velké množství peněz, které za ně musí zájemce vyplatit. Ba co víc, všude s nimi určitě jezdit nemůžete.

    RML Group, automobilka z města Leicester ve Velké Británii, možná našla řešení. Inspirovala se modelem Ferrari 250 GT, které brázdilo silnice během minulého století. Těch se vyrobilo celkem 36 kusů a Britové plánují, že podobný počet to bude i v případě Short Wheelbase.

    Retro „sporťák“ nabídne majitelům rychlost, sílu, ale zároveň parádní zážitek z jízdy. Auto by mělo být pohodlné, oplývat tou nejmodernější technikou, dodatek GT ale naznačuje, že půjde o hodně svižný vůz.

    Navigace, Bluetooth, Klimatizace

    Kapota „střely“ od automobilky RML je vyrobená z karbonu, vypadá jako tehdejší výplod Ferrari, oproti němu je ale o trochu větší. Auto měří na délku 4264 milimetrů a na šířku milimetrů 1954, navíc ho zdobí řada celkem povedených designových prvků.

    „Díváte se na RML Short Wheelbase, GT s pohonem Ferrari V12, který kombinuje klasický tvar se současnou technologií,“ hlásí na svém Twitteru firma ze Spojeného království.

    Onen dvanáctiválcový motor z Ferrari přinese autu výkon 485 koňských sil a na 96 km/h by měl zvládnout zrychlit za 4,1 vteřiny. Maximální rychlost by se pak mohla pohybovat na hraně 300 km/h, což není ani trochu zlé.

    Když už se zmiňovala moderní technika, nesmí se opomenout, o co vlastně všechno jde. Novince s nádechem klasiky nebude chybět navigace, klimatizace, elektrická sedadla, držáky na nápoje, ale ani Bluetooth.

    „Sporťák“ od RML by se mohl dostat do prodeje ještě na konci letošního roku, v plánu bude výroba zhruba 30 kusů.

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.