Více
    10.5 C
    Czech
    Neděle, 2 října, 2022

    Čím jednodušší, tím lepší. Suzuki S-Cross se řadí ke špičkovým SUV

    DOPORUČUJEME

    NEJČTENĚJŠÍ

    Japonsko je zemí vycházejícího slunce, přírody, hory Fuji nebo největšího města na světě Tokia. Zároveň je ale domovem několika obřích technologických značek, které hýbou světem. Tím automobilovým pohnula už před lety značka Suzuki. A na své práci si dává záležet i teď. Suzuki S-Cross je toho jasným důkazem.

    Na první pohled dokážeme rozeznat hodně aut, právě pro jejich osobité prvky. Stejně jako Škoda, BMW nebo třeba Audi, i Suzuki poznáme podle masky chladiče a světel. Do S-Cross výrobci dali přední i zadní světlomety v tolik známém osobitém designu. Gril je svým leskle černým povrchem ideálním podkladem pro chromovanou lištu, která jako by říkala: „Jo, Suzuki. Mě si nespleteš!“

    Protože jde i mini SUV, výrobci předpokládali, že se občas vyplavíme i do přírody. Z toho důvodu se rozhodli trošku napomoci ochraně karoserie, ovšem z našeho pohledu trochu nešťastně. Lemy blatníků nad předními i zadními koly působí, jako by byly z jiného vesmíru. Úplně narušují jinak tolik logický vzhled, kdy všechno hezky hraje dohromady. S černým lakem karoserie to taková problém není, ale pokud sáhneme po barvě bíle, budou se dít věci.

    Interiér je typicky japonský

    Kabina se opravdu povedla. Sedadla v černé barvě, kde máme na výběr z kůže a látky, nastavují hodnotu pohodlí na úplně jinou úroveň. Zároveň působí hodně bezpečně a i to se počítá. Přední sedadla jsou navíc vyhřívána, takže to v zimě do práce nebo výlet nebude žádný problém. Střešní okno oceníme hlavně ve chvílích, kdy se projíždíme se svou drahou polovičkou v noční krajině. Naprostý komfort řidiče a spolujezdce přináší dvouzónová klimatizace, kde si nastavíme každou teplotu podle našeho gusta.

    Chytrý a spolehlivý

    Senzační audio-systém nám přináší již známou klasiku. Bluetooth, Apple CarPlay, Android Auto, rozpoznávání hlasu. Připojit samozřejmě můžeme i nás chytrý telefon a hned máme o trochu více bezpečnosti na naší straně. Vše ovládáme na 9palové obrazovce (výbava Elegance), nebo na 7palcové (výbavy Comfort a Premium).

    Výkon potěší

    Pod kapotou najdeme 1,4 BoosterJet, který nám nabídne 128 koní a krouticí moment 234Nm. To je více než uspokojivé. S-Cross je mild-hybrid. Systém tvoří generátor ISG a ten také zároveň plní funkci elektromotoru, 48V baterie a měnič napětí. Převodovka je manuální se 6 stupni, ale vybrat si můžeme i automat, který má stupňů stejný počet.

    Celý tenhle dáreček si pod stromeček můžeme nadělit už od 508 000 Kč. To je slušná cena za musiku, která se bude v krabici pod ozdobným papírem schovávat.

    Sledujte nás na sítích

    NEJNOVĚJŠÍ

    VYBRALI JSME PRO VÁS