Více
    0.2 C
    Czech
    Pátek 27. ledna 2023

    CCM dovezla na trh zbrusu nový kousek Classic Tracker

    Britská firma CCM, která je pověstná svými precizními výtvory, představila trhu a světu nový model Classic Tracker. Krásný stroj do každé nepohody. Přestože někoho může odradit cena, tohle žihadlo je jako stvořené pro zábavu. Svou ergonomií a velice lehkou stavbou nás dokáže pěkně podpořit na písčitých, nebo rozbahněných tratích. Pojďme se na tuto mašinu podívat zblízka. 

    Svou podobu i některé vlastnosti našel Classic Tracker ve svém sourozenci Street Tracker. Firma tak razí naprosto nový styl ve značně minimalistickém duchu. Zároveň se výrobcům povedlo skloubit hned několik věcí najednou. Silně povedený vzhled jde ruku v ruce s jízdními vlastnostmi. Ježdění na modelu Classic Tracker nás bude podle slov firmy bavit jak na písčitém povrchu, který umí být pěkně zrádný, tak na dokonale rovné asfaltce. Podle všech dostupných vyjádření to zatím vypadá tak, že se lidé z CCM nevymýšlí. 

    Design 

    Tento od pohledu drobný stroj si nás okamžitě získá svým minimalistickým vzhledem. Všechny prvky jsou vyráběny s tím nejvyšším důrazem pro detail. To se sice odráží na ceně, ale i na pocitech, které v nás motorka Classic Tracker vyvolává. Na trh přichází ve dvou barevných variantách. První „Petrol Blue“ je součástí levnější výbavy. Vzhled je ovšem naprosto fenomenální. Druhá „Liquid Mercury“ je součástí dražší výbavy. Působí daleko více prémiově. 

    Tvarem je motorka prostě nedostižná. Výrobci a návrháři se zaměřili převážně na dvě věci, ze kterých udělali přednost. Zkrácené sedlo, které se dostalo do výšky 830 mm, a kola. Ta dostala pochopitelně výplet. Bez něj by motorka naprosto postrádala duši. Celý vzhled je podtržený dvěma překrásnými výfuky s karbonovými koncovkami. 

    Specifikace 

    Tento 145 kg vážící motocykl nás dokáže zaujmout propracovaností svých komponentů. Odpružení v podobě přadní vidlice a zadního tlumiče nabízí shodně zdvih 120 mm. Brzdový systém se pyšní kotouči o velikostech 320 mm přední disk a 240 mm zadní disk. Perfektní funkčnost, dokonalý vzhled. 

    Motorizace 

    CCM Classic Tracker je vybavený jednoválcem o objemu 600 cc. Tenhle mazlík dokáže vyprodukovat výkon až 55 koní a krouticí moment až 58 Nm. Zábava by tedy měla být zaručená. 

    Verdikt 

    Motorka s duší a ve zcela ojedinělém stylu. Cena sice přesahuje 300 000 korun, kdo by ale při pohledu na minimalistický stroj odolal? 

    Sledujte nás na sítích

    Renault Kangoo. Prostorný rodinný vůz do každé nepohody

    Renault nabízí ve svém širokém spektru zájmu také prostorný rodinný kousek jménem Kangoo. Tento vůz přímo překypuje praktičností. Nepůsobí nijak levně, naopak, nalezneme v něm kvalitu a mnoho detailů, které rozhodně překvapí. Renault zároveň dopřeje svým zákazníkům značně obsáhlou paletu příslušenství. Tento rodinný pomocník nás vyjde v základu na necelých 600 000 korun. 

    Nový Opel Astra. Elegance v každém směru

    Opel patří mezi osvědčené firmy s německou tradicí. Nejnovější model Astra přijel v opravdu velkolepém provedení. Čistý design je zárukou úspěchu. Ani s výkonem by neměl být problém. Tenhle Opel je živý a svižný. Pod kapotou si pro nás ukrývá uspokojivý počet koní, v kabině zase ojedinělý a odvážný vzhled. Technologicky nabitý vůz si pořídíme za poměrně rozumnou cenu. 

    Seat Arona. Praktický crossover do moderní doby

    Seat, španělská firma s dlouholetou tradicí, dokáže vyrobit prakticky všechno. Kompromisem velikosti a praktičnosti se stal crossover Arona. Bavíme se zde o velice vydařeném voze, který si právem zaslouží přední příčky na trhu. Zároveň se ale nebavíme o nejdražším modelu v kategorii crossover. Stejné vlastnosti by nás u Škody stály až dvojnásobek. Seat Arona má co nabídnout. 

    Nový Mercedes GLS. SUV, které nešetří silou

    Pro společnost Mercedes se její model GLS stal velice prestižní záležitostí. Výrobci se rozhodli na SUV demonstrovat sílu v její čisté podobě. Kombinace skvělého designu s masivní výkonem a tažnou silou dělá z GLS všestranný vůz, který sice stojí hodně peněz, sloužit bude ovšem nejlépe, jak umí. Jak samotné motto napovídá, sílu GLS lze pocítit ze všech směrů. 

    Cestovní král značky Indian. Roadmaster předběhl dobu

    Klasický model Roadmaster představuje skutečně výkvět amerického inženýrství. Cestovní motocykl disponuje výkonem i dokonalými technologiemi. Přestože někoho zarazí cena, víme, že tento typ stroje si nekupujeme na sezónu, ale na celý život. Motor je prakticky nesmrtelný a pohodlí je v sedle na takové úrovni, že nás nikdy nebude omezovat věk. Takový je Indian Roadmaster. 

    Renault Kangoo. Prostorný rodinný vůz do každé nepohody

    Renault nabízí ve svém širokém spektru zájmu také prostorný rodinný kousek jménem Kangoo. Tento vůz přímo překypuje praktičností. Nepůsobí nijak levně, naopak, nalezneme v něm kvalitu a mnoho detailů, které rozhodně překvapí. Renault zároveň dopřeje svým zákazníkům značně obsáhlou paletu příslušenství. Tento rodinný pomocník nás vyjde v základu na necelých 600 000 korun. 

    Nový Opel Astra. Elegance v každém směru

    Opel patří mezi osvědčené firmy s německou tradicí. Nejnovější model Astra přijel v opravdu velkolepém provedení. Čistý design je zárukou úspěchu. Ani s výkonem by neměl být problém. Tenhle Opel je živý a svižný. Pod kapotou si pro nás ukrývá uspokojivý počet koní, v kabině zase ojedinělý a odvážný vzhled. Technologicky nabitý vůz si pořídíme za poměrně rozumnou cenu. 

    Seat Arona. Praktický crossover do moderní doby

    Seat, španělská firma s dlouholetou tradicí, dokáže vyrobit prakticky všechno. Kompromisem velikosti a praktičnosti se stal crossover Arona. Bavíme se zde o velice vydařeném voze, který si právem zaslouží přední příčky na trhu. Zároveň se ale nebavíme o nejdražším modelu v kategorii crossover. Stejné vlastnosti by nás u Škody stály až dvojnásobek. Seat Arona má co nabídnout. 

    Nový Mercedes GLS. SUV, které nešetří silou

    Pro společnost Mercedes se její model GLS stal velice prestižní záležitostí. Výrobci se rozhodli na SUV demonstrovat sílu v její čisté podobě. Kombinace skvělého designu s masivní výkonem a tažnou silou dělá z GLS všestranný vůz, který sice stojí hodně peněz, sloužit bude ovšem nejlépe, jak umí. Jak samotné motto napovídá, sílu GLS lze pocítit ze všech směrů. 

    Cestovní král značky Indian. Roadmaster předběhl dobu

    Klasický model Roadmaster představuje skutečně výkvět amerického inženýrství. Cestovní motocykl disponuje výkonem i dokonalými technologiemi. Přestože někoho zarazí cena, víme, že tento typ stroje si nekupujeme na sezónu, ale na celý život. Motor je prakticky nesmrtelný a pohodlí je v sedle na takové úrovni, že nás nikdy nebude omezovat věk. Takový je Indian Roadmaster.