Více
    20.8 C
    Czech
    Neděle 5. května 2024

    Svět se konečně dočkal. Takhle vypadá zbrusu nové Lamborghini Revuelto

    Lamborghini Revuelto se stalo náhradníkem legendy firmy s býkem ve znaku. Aventador dosloužil, ať žije elektrifikovaný vůz Revuelto. Automobilka nás dlouho napínala a na veřejnost vypouštěla pouze kusé informace. Teď ovšem vidíme výsledek v celé jeho kráse. Lamborghini Revuelto se stane rozhodně důstojným nástupcem. Počet koní to jen dokazuje. 

    Přestože se zatím nebavíme o ceně, všichni víme, že nebude nejmenší. Technologie, materiály, nic není zadarmo. Lamborghini Revuelto je navíc hybridním vozem a z toho vyplývá, že si ponese skutečně vyšší cenovku. Supersport, který ještě nedávno vystupoval pod pracovním názvem LB744 konečně dostal jméno. Vývojáři a designéři se překonali. Do modelu vtělili duši, a i něco navíc. Všude uvidíme zajímavé detaily, které se prozatím neobjevily na žádném jiném voze značky Lamborghini. Kabina nás doslova okouzlí svou propracovaností. Technologie zase zajišťují celkově 13 jízdních režimů, kdy nejagresivnější dokáže nahnat do kol až 1015 koní. Pojďme se zblízka podívat na právě zrozenou legendu Lamborghini Revuelto. Stojí za to.

    Design 

    Automobilka z Itálie sice navazuje siluetou na svou dosavadní produkci, při bližším pohledu ovšem zjistíme, že se díváme na zcela novou tvář firmy. Převážně zadní část otevírá brány doposud nepoznanému designovému stylu. Výrobci vycházeli ze své koncepční práce a výsledek tak představuje například masivní koncovky výfuku, které pomyslně spojují oba světlomety. Přední část se drží stejného světelného vzoru jako zadní. Na karoserii můžeme navíc obdivovat také průduchy. Ty klasické nepřinášejí nic nového, zajímavým doplňkem jsou ale ty, které oddělují boky karoserie a prostor motoru. Celkově působí Lamborghini Revuelto neskutečně sebevědomě. 

    Interiér si nás získá převážně kombinací materiálů. Výrobci opět pracovali s kůží, tvrdou látkou a karbonem. Středem se stává 12,3palcová obrazovka přístrojového panelu a 8,4palcová obrazovka infotainmentu. Úplnou novinkou se stává 9,1palcová obrazovka na před sedadlem spolujezdce. Vše je navržené pro maximální pohodlí při rychlé jízdě a věřme, že rychlá skutečně je. 

    Motor 

    Hybridní pohon zajišťuje 6,5litorvý V12, který se kombinuje se třemi elektromotory. Základní mód CITTÀ dává dohromady 180 koní. STRADA pak nabízí 886 koní, SPORT 907 koní, a nakonec nejagresivnější ze všech, CORSA. Tenhle režim pouští do kol neuvěřitelných 1015 koní. 

    Verdikt 

    Cena zatím není známá. Lidé se ale shodují na tom, že se podíváme i přes 10 milionů korun. 

    Sledujte nás na sítích

    Nový Mercedes G EQ. Legendární SUV v elektrickém kabátě

    Mercedes-Benz právě uvedl na trh novou verzi svého ikonického modelu G, který je známý svou schopností zdolat doslova každý terén. Tentokrát však bude tento legendární vůz postrádat charakteristický hukot spalovacího motoru. Místo toho se pod jeho kapotou ukrývá tichý, ale výkonný elektrický pohon. Toto představuje pro automobilový průmysl důležitý milník.

    BMW odmaskovalo model M5 Touring. Tohle auto bere dech 

    Nový model M5 Touring od BMW se představil někdy kolem Nového roku. Tehdy jsme mohli jen odhadovat, jak bude vypadat. Firma nyní konečně strhla z vozu maskování a předvedla ho světu. BMW 5 Touring vyniká svým designem, komfortem a samozřejmě i výkonem, a proto stojí za to mu věnovat pozornost. Cena už tolik příznivá bohužel není. 

    Nissan ukazuje, jak bude vypadat budoucnost automobilů 

    Automobilka Nissan vystoupila na Pekingském autosalonu s prezentací čtyř nových konceptů. Ty potvrzují její závazek vyrobit 30 nových modelů po celém světě v následujících třech letech. Plán Arc představuje 16 elektrických a 14 spalovacích vozidel. Nissan celkově plánuje uvést na trh 34 elektrifikovaných modelů v období 2024-2030. Dá se podobný cíl vůbec splnit? 

    Renault 5 přináší novou éru udržitelné mobility pro města

    Pro milovníky automobilů není jméno Renault 5 cizí. Symbolika tohoto vozu se zrodila v minulosti, nyní se ale vrací v novém kabátě – elektrickém. Tento legendární model, známý zejména svou kompaktností a stylovým designem, se vrací s novým způsobem pohonu, který je připravený pro výzvy moderních městských prostředí.

    Dacia Spring na českém trhu. Nejlevější elektromobil už nic nezastaví 

    Dacia představuje svou novinku – Dacia Spring, elektromobil určený pro město. A teď už známe i ceník pro český trh. I když Dacia Spring nenabízí ohromné množství koní pod kapotou, přichází s praktickým designem, a především s příznivou cenou. To ji činí pravděpodobně nejlevnějším elektromobilem na trhu. Přesně takto chce Dacia strčit konkurenci do kapsy. 

    Nový Mercedes G EQ. Legendární SUV v elektrickém kabátě

    Mercedes-Benz právě uvedl na trh novou verzi svého ikonického modelu G, který je známý svou schopností zdolat doslova každý terén. Tentokrát však bude tento legendární vůz postrádat charakteristický hukot spalovacího motoru. Místo toho se pod jeho kapotou ukrývá tichý, ale výkonný elektrický pohon. Toto představuje pro automobilový průmysl důležitý milník.

    BMW odmaskovalo model M5 Touring. Tohle auto bere dech 

    Nový model M5 Touring od BMW se představil někdy kolem Nového roku. Tehdy jsme mohli jen odhadovat, jak bude vypadat. Firma nyní konečně strhla z vozu maskování a předvedla ho světu. BMW 5 Touring vyniká svým designem, komfortem a samozřejmě i výkonem, a proto stojí za to mu věnovat pozornost. Cena už tolik příznivá bohužel není. 

    Nissan ukazuje, jak bude vypadat budoucnost automobilů 

    Automobilka Nissan vystoupila na Pekingském autosalonu s prezentací čtyř nových konceptů. Ty potvrzují její závazek vyrobit 30 nových modelů po celém světě v následujících třech letech. Plán Arc představuje 16 elektrických a 14 spalovacích vozidel. Nissan celkově plánuje uvést na trh 34 elektrifikovaných modelů v období 2024-2030. Dá se podobný cíl vůbec splnit? 

    Renault 5 přináší novou éru udržitelné mobility pro města

    Pro milovníky automobilů není jméno Renault 5 cizí. Symbolika tohoto vozu se zrodila v minulosti, nyní se ale vrací v novém kabátě – elektrickém. Tento legendární model, známý zejména svou kompaktností a stylovým designem, se vrací s novým způsobem pohonu, který je připravený pro výzvy moderních městských prostředí.

    Dacia Spring na českém trhu. Nejlevější elektromobil už nic nezastaví 

    Dacia představuje svou novinku – Dacia Spring, elektromobil určený pro město. A teď už známe i ceník pro český trh. I když Dacia Spring nenabízí ohromné množství koní pod kapotou, přichází s praktickým designem, a především s příznivou cenou. To ji činí pravděpodobně nejlevnějším elektromobilem na trhu. Přesně takto chce Dacia strčit konkurenci do kapsy.