Více
    -1.5 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    Subaru představilo japonskou verzi nové generace modelu Levorg

    Zdroj:Subaru

    Subaru loni v Evropě představilo modernizovaný Levorg. Kombi stojící na pomezí prémium a standardu získalo po faceliftu několik drobných změn ale zejména větší atmosférický motor. V Japonsku nyní představili už novou generaci. Design je evolucí tvarů současného Levorgu a zároveň se přibližuje konceptem s označením Viziv. Auto stojí na nové platformě tak jako Impreza, XV, či Forester. Disponuje novým motorem, větším vnitřním prostorem a novými technologiemi, včetně kompletně přepracovaného interiéru a i převodovky.

    Auto má k dispozici digitální přístrojový štít s více možnostmi zobrazování, má velký vertikální centrální displej s vysokou konektivitou. Interiér působí velmi pěkně a kvalitně.

    Auto je větší než předchůdce. Na délku se Levorg zvětšil o 65 mm na 4755 mm. Větší je také rozvor a to o 20 mm, má tedy 2670 mm. Výsledkem je více prostoru jak pro pasažéry v zadu, tak kapacita zavazadlového prostoru zvětšena na výsledných 561 litrů.

    Auto má novou tužší a tudíž bezpečnější konstrukci. Díky ní má odlišné jízdní vlastnosti a může si dovolit i komfortnější nastavení podvozku. Standardně má pohon všech čtyř kol s novou CVT převodovku.

    Nejzajímavější je ale nový motor. Jde o přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,8 litru s výkonem 130 kW (5200-5600 ot / min) a s maximálním točivým momentem 300 Nm. Motor má v přepočtu na naše údaje kombinovanou spotřebu 7,3 litru benzinu na 100 km.

    Subaru uvede kompletní specifikaci modelu 15. října. Japonští zákazníci si auto mohou předobjednat už během srpna. Evropské specifikace zatím nejsou zřejmé, stejně jako okamžik, kdy nový Levorg dorazí. Otázkou je, zda by v Evropě s přeplňovaným motorem bez elektrifikace vůbec měl šanci projít emisemi. Uvidíme jak to Subaru vyřeší. Je docela možné, že auto uvidíme se stejným motorem, jaký má například XV.

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.