1.3 C
Czech
Pátek 19. prosince 2025
ZajímavostiRolls nebo Mustang. Co se schovává v garáži slavného herce Willa Smithe?

Rolls nebo Mustang. Co se schovává v garáži slavného herce Willa Smithe?

Reklama

Hollywoodský herec, komik a milovník aut. Slavný Will Smith má vkus a do své garáže řadí jen ty nejlepší automobilové kousky. Některé se hodí na projížďku kolem moře, jiné zase na dovolenou. O která vozidla přesně jde?

Jeden z jeho mazlíčků je šitý na míru. Většina jeho aut byla postavená přímo podle představ Willa Smithe. Kromě všeho má naše ikona z dětství také obří kamion, který mu slouží jako byt, ve kterém tráví noci při natáčení filmů, a za který zaplatil více než 2,5 milionů dolarů. Pohodlí přeci jen musí být. Dneska se podíváme na kousky, která jsou nejvzácnější v jeho sbírce. Od starých klasik po nové střely za nehorázné peníze.

Ford Mustang

Vlajková loď hercovy sbírky a zároveň jeho nejoblíbenější auto je klasika z roku 1965. Ford Mustang, který se třpytí cherry červenou barvou. Tenhle kousek je ale přeci jen speciální. Jde totiž o jednoho z prvních koní, které Ford vpustil do světa. Pod kapotou 8 válců, interiér přesně takový, jaký by auto mělo v roce 1965. Jako bychom se vydali do minulosti. Tehdy stál Mustang 2000 dolarů. Smith v něm má nyní uloženo 40 000 dolarů. Oproti jiným cenovkám je to vcelku přijatelná suma.

Rolls Royce

Každý člověk, který má hodně peněz a miluje auta, musí mít v garáži alespoň jednoho zástupce této značky. Will Smith ovšem sáhl po variantě Ghost. Ten je i mezi odborníky považován za opravdovou raritu. Převážně mezi celebritami je velmi populární. Pod kapotou se dokáže rozpohybovat hned 12 válců a z 0 na 100 se vyšvihne za 4,7s. Maximální rychlost, 250 km/h. Dobré auto na ujíždění novinářům. Se všemi úpravami se hodnota téhle Smithovy lásky odhaduje na 350 000 dolarů.

SUV od firmy Cadillac

Protože je Smith rodinný typ členů mají Smithovi opravdu hodně, musí táta vlastnit i velké auto. Will to proto vyřešil Cadillacem Escalade ESV. Pochopitelně je tenhle model přímo upraven pro hercovy potřeby. 420 koní, motor V8. Tahle hračka, která má navíc tolik bezpečnostních prvků, že by v ní mohl jezdit s klidem i prezident USA, stála 90 000 dolarů. Další SUV v garáži je třeba Lincoln Navigator se 450 koňskými silami.

V této svatyni aut stojí samozřejmě mnohem více vozů, které by stály za hřích, ale to by byl náš seznam nekonečný.

Reklama
Reklama

Doporučujeme

EU ustupuje od zákazu spalovacích motorů v roce 2035

Plán EU zakázat od roku 2035 prodej nových vozů se spalovacími motory dostává vážné trhliny. Po silném tlaku členských států i klíčových automobilek Evropská komise oficiálně navrhla zmírnění původně velmi přísných pravidel. Zákaz, jak byl dosud nastaven, tak možná nikdy nevstoupí v platnost.

Nissan Hyper Force ukázal vizi elektrického supersportu

Nissan na Japan Mobility Show představil koncept Hyper Force jako vrchol série pěti studií „hyper“. Jde o plně elektrický vysokovýkonný supervůz s výkonem až 1 000 kW a technikou kolem baterie s pevným elektrolytem. Koncept cílí na závodní nadšence i hráče a počítá s režimy R a GT.

Audi GT50 Concept. Když se závodní historie potká s budoucností

V době, kdy automobilový průmysl stále více směřuje k unifikaci a elektrifikaci, působí koncept Audi GT50 jako svěží připomínka toho, že emoce, motorsport a technická odvaha mají u čtyř kruhů stále své místo. Tento výjimečný vůz nevznikl v tajném designérském studiu ani pod vedením marketingového oddělení, ale v rukou učňů Audi v německém Neckarsulmu, kteří dostali příležitost přetavit historii značky do moderní podoby.

Nissan Hyper Punk ukázal SUV pro influencery

Nissan odhalil koncept Hyper Punk jako kompaktní crossover s ostrou karoserií z mnohoúhelníků a obřími koly. V kabině škrtá tlačítka a sází na obrazovky, kamery a umělou inteligenci. Auto míří na tvůrce digitálního obsahu a poprvé se ukáže na tokijském autosalonu.

Mazda CX-50 Meridian Edition. Terénní styl spíš na efekt než do akce

Mazda se už několik let pohybuje na hraně v segmentu kompaktních SUV. Vedle zavedeného modelu CX-5 totiž nabízí také CX-50, který se na první pohled jeví jako velmi podobné auto. Rozměrově jsou si oba vozy blízké, jízdně patří k tomu nejlepšímu ve třídě a CX-5 je navíc o něco levnější. Přesto Mazda tvrdí, že mezi nimi existuje zásadní rozdíl. Nikoli v technice, ale v charakteru.

Tata Sierra v Indii odhalila ceny, výbavy i motory

Tata vrací do hry jméno Sierra a rovnou ukazuje, že míří vysoko. Nové SUV nabídne pět výbav, několik motorů a širokou paletu převodovek. Startuje zhruba na 330 tisících korun, objednávky se rozjedou v polovině prosince a první vozy dorazí začátkem roku 2026.

Cadillac CT5 pro Čínu dostal balíček V Performance

SAIC GM ukázal na autosalonu v Kantonu Cadillac CT5 pro rok 2026 s novým balíčkem V Performance. Přidává matně šedý lak Hurricane, červené brzdy Brembo a pár detailů navíc. Technika zůstává stejná, balíček míří na zájemce o sportovní vzhled bez zásahu do výkonu.

Peugeot Inception Concept je k vidění v Praze

Peugeot přivezl do Prahy koncept Inception a ukazuje ho jako ochutnávku své elektrické budoucnosti. Vůz stojí na platformě STLA Large a hraje hlavně na technologie. Zmizel klasický volant a nastupuje ovládání Hypersquare. Auto má být zároveň manifest i pojízdná laboratoř.

Peugeot Polygon sází na volant budoucnosti

Peugeot vytáhl koncept Polygon a ukázal, kam chce posunout řízení i celý i-Cockpit. Auto vypadá jako výkladní skříň designu, ale hlavní zpráva míří jinam. Do hry vstupuje Hypersquare a řízení steer by wire. Peugeot tvrdí, že změna začne už v roce 2027.

Konečně dorazil Opel Astra 2026. Modernizace potěší všechny fanoušky

Opel představil modernizovanou Astru pro modelový rok 2026 a ukazuje tím, že tradiční hatchbacky a kombi mají na evropském trhu stále své pevné místo. Astra je už léta jedním z nejdůležitějších kompaktních modelů koncernu Stellantis a konkurentem Volkswagenu Golf. Nyní přichází s výrazným faceliftem a technickými inovacemi, které ji posouvají do další éry.

Toyota chystá návrat legendárního MR2. Novinka by mohla nést označení GR

Sportovní divize Gazoo Racing získává v nabídce Toyoty stále výraznější roli a zdá se, že další krok bude mít podobu skutečného návratu ikonického modelu MR2. Na povrch se dostávají nové informace, podle kterých by plánovaný sportovní vůz mohl být prodáván už přímo pod značkou GR, nikoli výhradně s klasickým logem Toyota.

Toyota Mirai pokračuje i v roce 2026

Vodíkové auto slibuje rychlé doplnění energie a dlouhý dojezd. Toyota Mirai tuhle kartu hraje dál i pro modelový rok 2026. Praxe ale ukazuje, že největší roli nehraje volant ani výkon. Rozhoduje stojan, tlak a to, jestli z něj vůbec natankujete.

Nový Mercedes-Benz GLB 2026 je konečně k mání 

Mercedes-Benz pokračuje v omlazování své kompaktní modelové řady a po letošní premiéře nové generace CLA přichází na řadu GLB. A byť zvenku stále působí robustně a hranatě, technicky se jedná o úplně nový vůz. Designéři navíc dali přednost sjednocenému stylu, takže rozdíly mezi elektrickou a spalovací verzí jsou na pohled minimální, což je trend, který nyní sledujeme i u dalších prémiových značek.

Lexus LFA se vrací, tentokrát ale v elektrické podobě 

Jméno Lexus LFA v automobilovém světě vyvolává respekt i emoce. Superauto, které se vyrábělo pouhé dva roky a vzniklo jen v 500 exemplářích, zanechalo v roce 2012 hlubokou stopu. Jeho vysokootáčkový desetiválec vyvíjený ve spolupráci s Yamahou se stal legendou, kterou mnozí fanoušci dodnes považují za jeden z nejlepších motorů všech dob. A teď se LFA vrací. Ovšem jinak, než většina z nás doufala.

Vrátí se legenda? Kia ukázala nový koncept

Kia rozvířila vody automobilového světa sérií tajemných teaserů. Korejská automobilka zveřejnila krátké video a několik fotografií zcela nového konceptu, které okamžitě rozpoutaly spekulace, zda se náhodou nechystá návrat ikonického modelu Stinger.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama