Více
    28.6 C
    Czech
    Sobota 27. července 2024

    Fiat na jaře tohoto roku představil obnovený extrémně oblíbený městský model 500

    Zdroj:Fiat

    Legendární 500 ale už nikdy nebude na benzín, všechny nové modely budou už pouze na elektřinu. Na tom by nebylo nic špatného, naopak, tento krok chválíme. Cenu téměř 40 000 € jsme ale nepochválili.

    A nebyli jsme asi jediní a tak se Fiat (minimálně na domácím trhu) rozhodl cenu snížit na 25 900 €. Tato verze (ACTION) nabídne sice nejslabší baterii s kapacitou 23,8 kWh a dojezdem 180 km, ale ani vyšší verze s 42 kWh baterií nejsou na tom s cenou špatně – 28 700 € (PASSION), resp. 31 200 € za top verzi ICON. Tyto ceny jsou zatím nejnižší za malé městské a hlavně stylové elektrické auto. Elektrické Citigo nebo Dacii Spring Electric do této kategorie nelze zařazovat.

    Úplnou novinkou od Fiatu je ale nový model Fiat 500 3 + 1. Ten jako první v historii 500 nabídne ne 3, ale 3,5 dveří. Na straně spolujezdce jsou totiž dveře nejen pro předního pasažéra, ale i pro cestující vzadu. Otevírají se do opačné strany a jen v případě otevření předních dveří. Něco takového jako má BMW i3 či Mazda MX-8.

    Čtvrté dveře Fiat považuje za tak malé, že je nazývá polovičními, ale díky nim bude nastupování na zadní sedadla podstatně pohodlnější. Verze 3 + 1 bude dostupná pouze ve verzi hatchback, v kabrioletu takové konstrukční řešení není možné.

    Zajímavé je, že Fiat přiznal zvýšení hmotnosti o 30 kg právě kvůli řešení 4. dveří. Zvýšení hmotnosti ale nemá mít vliv na jízdní vlastnosti a spotřebu.

    Fiat 500 3 + 1 bude v prodeji zatím jen ve třech barvách: růžové Rose Gold, modré Glacier Blue a černé Onyx Black ve verzi la Prima. Ta bude obsahovat full LED přední světlomety, 17 „disky kol, několik pochromovaných částí v interiéru, eko kůži na volantu, sedadlech a palubní desce či 360 ° parkovací senzory jako součást systému ADAS.

    Potěší i 85 kW nabíjení na DC či 11 kW AC nabíjení již v základu. Později bude Fiat 500 3 + 1 dostupný také ve verzích PASSION a ICON, tedy výhradně s 42 kW baterií.

    Sledujte nás na sítích

    Škoda Kodiaq Sportline. Sportovní SUV s duší dobrodruha

    Nový Kodiaq Sportline přináší do segmentu středně velkých SUV sportovní nádech a nejmodernější technologie. Škoda se opět trefila do černého a vytvořila vůz, který zaujme nejen svým vzhledem, ale také praktičností a výkonem. Lidé se na Sportline těšili převážně pro jeho výkon. Jsou tu ale i tací, kteří si přeci jen počkají na verzi RS. 

    Koncept EV4. Elektrický sedan, který posouvá hranice

    Kia EV4 Concept představuje odvážný krok vpřed v oblasti elektrické mobility. Tento koncepční model, inspirovaný filozofii „Spojené protiklady“ a heslem „Energie pro další pokrok“, přináší zcela nový pohled na to, jak může vypadat elektrický sedan. Jedná se sice zatím jen o koncept, ovšem s velice realistickými konturami. Pokud někdy přijde do výroby, moc se měnit nebude. 

    BMW X3. Robustní SUV s luxusním interiérem a brutálním výkonem

    BMW X3 v novém kabátě nenechá nikoho chladným. Kombinuje praktičnost pro celou rodinu s dynamickým designem a abnormálním výkonem. Výrobce zapracoval na všech důležitých aspektech, od robustního vzhledu až po moderní technologie. Ačkoliv cena startuje poměrně vysoko, X3 nabízí za takto veliké peníze skutečně mnoho.

    Ford Puma. Dokonalé spojení ceny a výkonu  

    Ford s hrdostí představuje modernizovanou Pumu, která zaručeně okouzlí každého řidiče. Nové SUV se pyšní stylovým designem, špičkovými technologiemi a dostupnou cenou, čímž si získá srdce i peněženky řidičů hledajících praktický a zábavný rodinný vůz. Jedná se zkrátka o skvělé propojení ceny a výkonu. Nikdo navíc nepohrdne abnormální praktičností. 

    Peugeot se skutečně překonal. Na trh dorazil model 3008

    Francouzská automobilka Peugeot se pochlubila zbrusu novým modelem Peugeot 3008. SUV fastback nové generace. Mnohým učaruje designem, někomu zase volbou motorizace. Tak jako tak, Peugeot 3008 si zaslouží naši pozornost. Jedná se o vůz budoucnosti, který je k mání už nyní. Cena je sice vyšší, francouzský lev už ale dávno není Popelkou v koutě. 

    Škoda Kodiaq Sportline. Sportovní SUV s duší dobrodruha

    Nový Kodiaq Sportline přináší do segmentu středně velkých SUV sportovní nádech a nejmodernější technologie. Škoda se opět trefila do černého a vytvořila vůz, který zaujme nejen svým vzhledem, ale také praktičností a výkonem. Lidé se na Sportline těšili převážně pro jeho výkon. Jsou tu ale i tací, kteří si přeci jen počkají na verzi RS. 

    Koncept EV4. Elektrický sedan, který posouvá hranice

    Kia EV4 Concept představuje odvážný krok vpřed v oblasti elektrické mobility. Tento koncepční model, inspirovaný filozofii „Spojené protiklady“ a heslem „Energie pro další pokrok“, přináší zcela nový pohled na to, jak může vypadat elektrický sedan. Jedná se sice zatím jen o koncept, ovšem s velice realistickými konturami. Pokud někdy přijde do výroby, moc se měnit nebude. 

    BMW X3. Robustní SUV s luxusním interiérem a brutálním výkonem

    BMW X3 v novém kabátě nenechá nikoho chladným. Kombinuje praktičnost pro celou rodinu s dynamickým designem a abnormálním výkonem. Výrobce zapracoval na všech důležitých aspektech, od robustního vzhledu až po moderní technologie. Ačkoliv cena startuje poměrně vysoko, X3 nabízí za takto veliké peníze skutečně mnoho.

    Ford Puma. Dokonalé spojení ceny a výkonu  

    Ford s hrdostí představuje modernizovanou Pumu, která zaručeně okouzlí každého řidiče. Nové SUV se pyšní stylovým designem, špičkovými technologiemi a dostupnou cenou, čímž si získá srdce i peněženky řidičů hledajících praktický a zábavný rodinný vůz. Jedná se zkrátka o skvělé propojení ceny a výkonu. Nikdo navíc nepohrdne abnormální praktičností. 

    Peugeot se skutečně překonal. Na trh dorazil model 3008

    Francouzská automobilka Peugeot se pochlubila zbrusu novým modelem Peugeot 3008. SUV fastback nové generace. Mnohým učaruje designem, někomu zase volbou motorizace. Tak jako tak, Peugeot 3008 si zaslouží naši pozornost. Jedná se o vůz budoucnosti, který je k mání už nyní. Cena je sice vyšší, francouzský lev už ale dávno není Popelkou v koutě.