Více
    -1.5 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    Fiat na jaře tohoto roku představil obnovený extrémně oblíbený městský model 500

    Zdroj:Fiat

    Legendární 500 ale už nikdy nebude na benzín, všechny nové modely budou už pouze na elektřinu. Na tom by nebylo nic špatného, naopak, tento krok chválíme. Cenu téměř 40 000 € jsme ale nepochválili.

    A nebyli jsme asi jediní a tak se Fiat (minimálně na domácím trhu) rozhodl cenu snížit na 25 900 €. Tato verze (ACTION) nabídne sice nejslabší baterii s kapacitou 23,8 kWh a dojezdem 180 km, ale ani vyšší verze s 42 kWh baterií nejsou na tom s cenou špatně – 28 700 € (PASSION), resp. 31 200 € za top verzi ICON. Tyto ceny jsou zatím nejnižší za malé městské a hlavně stylové elektrické auto. Elektrické Citigo nebo Dacii Spring Electric do této kategorie nelze zařazovat.

    Úplnou novinkou od Fiatu je ale nový model Fiat 500 3 + 1. Ten jako první v historii 500 nabídne ne 3, ale 3,5 dveří. Na straně spolujezdce jsou totiž dveře nejen pro předního pasažéra, ale i pro cestující vzadu. Otevírají se do opačné strany a jen v případě otevření předních dveří. Něco takového jako má BMW i3 či Mazda MX-8.

    Čtvrté dveře Fiat považuje za tak malé, že je nazývá polovičními, ale díky nim bude nastupování na zadní sedadla podstatně pohodlnější. Verze 3 + 1 bude dostupná pouze ve verzi hatchback, v kabrioletu takové konstrukční řešení není možné.

    Zajímavé je, že Fiat přiznal zvýšení hmotnosti o 30 kg právě kvůli řešení 4. dveří. Zvýšení hmotnosti ale nemá mít vliv na jízdní vlastnosti a spotřebu.

    Fiat 500 3 + 1 bude v prodeji zatím jen ve třech barvách: růžové Rose Gold, modré Glacier Blue a černé Onyx Black ve verzi la Prima. Ta bude obsahovat full LED přední světlomety, 17 „disky kol, několik pochromovaných částí v interiéru, eko kůži na volantu, sedadlech a palubní desce či 360 ° parkovací senzory jako součást systému ADAS.

    Potěší i 85 kW nabíjení na DC či 11 kW AC nabíjení již v základu. Později bude Fiat 500 3 + 1 dostupný také ve verzích PASSION a ICON, tedy výhradně s 42 kW baterií.

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.