Více
    2 C
    Czech
    Úterý 18. listopadu 2025

    Nissan Armada NISMO. Důkaz, že i těžké SUV může sportovat 

    Nissan rozšiřuje řadu NISMO o model, u něhož by to ještě před pár lety čekal jen málokdo. Armada NISMO přichází jako výkonnější a vizuálně výraznější varianta velkého SUV, která kombinuje upravený pohon, přepracovaný podvozek a množství stylistických prvků typických pro sportovní divizi značky.

    Nissan Pathfinder 2026. Jemné úpravy vzhledu, velký skok v technologiích

    Nissan představuje modernizovaný Pathfinder pro rok 2026, rodinné SUV, které sází na decentní úpravy designu, ale výrazně posouvá úroveň technologií i komfortu. Zatímco motor zůstává beze změn, interiér obdržel větší displeje, rychlejší bezdrátové nabíjení a chytřejší kamerové systémy, díky nimž působí Pathfinder konkurenceschopněji než kdy dřív.

    Kodiaq válí. Nová generace povedeného SUV předvedla ceník 

    Nové SUV od naší známé automobilky Škoda je na světě. Už několik měsíců se mohou lidé potěšit pohledem na poslední generaci vozu Kodiaq. Na rozdíl od svého předchůdce je delší a má k dispozici mnoho asistentů, kteří nám pořádně ulehčí život. Cena rozhodně nikoho nepřekvapí. Platíme jak za značku, tak za nebývale vysokou kvalitu. Škoda vykročila správným směrem. 

    Reklama

    Celkově lze říci, že Kodiaq skutečně prokoukl. Úspěch sice sklízel i předtím, novinka ale skutečně bere dech. Design se zaměřil převážně na zdůraznění masivnosti a robustnosti. Interiér se zase zaměřil na pohodlí a luxus, který v podání Škody opět exceluje. Výkon rozhodně nikoho nezklame, mnoho lidí ale stále bude ještě čekat na verzi RS. Technologie se dostaly na opravdu vysokou úroveň. Kromě stálých asistentů se přidaly i systémy, které rozhodně ulehčí jízdu, mnohdy navíc mohou i zachránit život. 

    Cena, jak jsme si už řekli, nikoho rozhodně nepřekvapí. Za naprostý základ si Škoda řekne lehce přes milion korun. To je zkrátka standardní taxa. Abychom si mohli dopřát více prémiovou verzi Exclusive Selection, budeme si muset připravit až 1,285 milionu korun. Pokud si navíc chceme navolit i nějaké nadstandardní prvky, dostaneme se hladce až na 1,5 milionu korun. Pojďme se podívat zblízka na to, co si pro nás Škoda přichystala. 

    Design 

    Jak sama firma říká: „Ostré a elegantní linie, kombinované s výrazným světelným podpisem, prvky karoserie z tmavého plastu a až 20palcová kola činí z modelu Kodiaq robustní a zároveň dynamický i stylový vůz s nadčasovým designem.“ Důležité je, že Kodiaq skutečně nepůsobí jako tintítko. Prodloužil se a svědčí o tom i stylový pruh nad zadními světlomety. Přední maska je protnuta světlenou lištou, která spojuje oba LED světlomety. 

    Interiér disponuje nebývalým luxusem. Ambientní osvětlení se sbíhá do prostoru obrazovky infotainmentu. Zcela zmizela řadící páka, kterou nahradila lišta pro dobíjení telefonů. Ovládání automatické převodovky se usadilo za pravou stranu volantu. K dispozici je třízónová klimatizace i masážní programy. 

    Motorizace 

    Pod kapotou najdeme dvoulitrový diesel, který dá dohromady až 110 kW a 360 Nm točivého momentu. Silnější verze nabízí až 142 kW a 400 Nm. 

    Verdikt 

    Škoda Kodiaq sklízí úspěch. Nedivíme se, je to povedené SUV.

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    Hyundai ukázal odvážný off-roadový koncept Crater

    Hyundai se připravuje na letošní autosalon v Los Angeles s jednou z vizuálně nejvýraznějších studií posledních let. Korejská automobilka postupně rozšiřuje svou off-roadovou subznačku XRT, která se stala důležitou součástí její SUV strategie. Nejnovějším krokem v této expanzi je koncept Crater, poprvé představený prostřednictvím designových skic. Studie má za úkol ukázat směr budoucích modelů orientovaných na terén, a zároveň přiblížit, jakou roli budou mít vozy XRT v nadcházejících letech.

    Nissan Armada NISMO. Důkaz, že i těžké SUV může sportovat 

    Nissan rozšiřuje řadu NISMO o model, u něhož by to ještě před pár lety čekal jen málokdo. Armada NISMO přichází jako výkonnější a vizuálně výraznější varianta velkého SUV, která kombinuje upravený pohon, přepracovaný podvozek a množství stylistických prvků typických pro sportovní divizi značky.

    Nissan Pathfinder 2026. Jemné úpravy vzhledu, velký skok v technologiích

    Nissan představuje modernizovaný Pathfinder pro rok 2026, rodinné SUV, které sází na decentní úpravy designu, ale výrazně posouvá úroveň technologií i komfortu. Zatímco motor zůstává beze změn, interiér obdržel větší displeje, rychlejší bezdrátové nabíjení a chytřejší kamerové systémy, díky nimž působí Pathfinder konkurenceschopněji než kdy dřív.

    Audi vstupuje do světa Formule 1

    Audi po téměř století míří zpět do světa velkých cen. Od roku 2026 bude německá automobilka oficiálně závodit ve Formuli 1, poprvé od dob legendárních stříbrných šípů Auto Union, které se proháněly evropskými okruhy ve 30. letech. Přichází v okamžiku, kdy se F1 chystá na nejradikálnější změnu pravidel za poslední dekády. Právě tento převrat Audi považuje za ideální okamžik pro vstup do hry.

    V roce 2029 dorazí nový Dodge Durango. Máme se na co těšit

    Dodge chystá návrat jednoho ze svých nejúspěšnějších SUV. Nové Durango čtvrté generace dorazí v roce 2029 a přinese zcela novou techniku, moderní design a širokou nabídku pohonů, a to od přeplňovaných šestiválců až po čistě elektrickou verzi. Legendární americký kolos tak vstupuje do nové éry, aniž by zapomněl na svůj historicky daný charakter.

    Toyota Hilux přišla v elektrické verzi

    Legendární Toyota Hilux vstupuje do své deváté generace a spolu s ní přichází velká novinka, a to zcela elektrická verze. Tradiční pohonné jednotky ale z nabídky nemizí. Toyota potvrdila, že naftové, benzinové i hybridní varianty zůstávají v prodeji i nadále.

    Tesla Semi dostala facelift ještě před zahájením sériové výroby

    Sériová výroba elektrického tahače Tesla Semi stále oficiálně nezačala, ale automobilka už stihla nákladní vůz přepracovat a vylepšit. Podle firmy má modernizovaný model nabídnout lepší aerodynamiku, vyšší efektivitu i užitečné zatížení, a přitom se vizuálně přibližuje Cybertrucku a Modelu Y.

    Pagani Huayra Codalunga Speedster ohromuje elegancí i výkonem

    Pagani znovu ukazuje, že spojení techniky a umění může být naprosto plynulé. Nový model Huayra Codalunga Speedster vychází z kupé stejného jména, ale přidává otevřenou karoserii a ještě čistší tvary. Vůz připomíná éru závodních strojů padesátých a šedesátých let, kdy rychlost i styl měly svou duši.

    Ford Explorer AWD se vrací jako elektromobil

    Ford znovu uvádí jméno Explorer, ale pod ním už se neukrývá obrovské americké SUV s burácejícím šestiválcem. Nový Explorer je menší, čistě elektrický a vznikl ve spolupráci s Volkswagenem. Přesto si zachoval vlastní charakter i styl. Výrobce slibuje dojezd přes tři sta kilometrů a výrazně lepší efektivitu než dříve.

    MGS5 EV ukazuje, že úspora může být i zábava

    MG přichází s novým elektrickým crossoverem MGS5 EV. Nabízí dvě baterie, zadní pohon a spotřebu, kterou mu může závidět i konkurence. Zaujme nejen dojezdem, ale i dynamikou a výbavou, která překonává očekávání.

    Hyundai ukázal odvážný off-roadový koncept Crater

    Hyundai se připravuje na letošní autosalon v Los Angeles s jednou z vizuálně nejvýraznějších studií posledních let. Korejská automobilka postupně rozšiřuje svou off-roadovou subznačku XRT, která se stala důležitou součástí její SUV strategie. Nejnovějším krokem v této expanzi je koncept Crater, poprvé představený prostřednictvím designových skic. Studie má za úkol ukázat směr budoucích modelů orientovaných na terén, a zároveň přiblížit, jakou roli budou mít vozy XRT v nadcházejících letech.

    Nissan Armada NISMO. Důkaz, že i těžké SUV může sportovat 

    Nissan rozšiřuje řadu NISMO o model, u něhož by to ještě před pár lety čekal jen málokdo. Armada NISMO přichází jako výkonnější a vizuálně výraznější varianta velkého SUV, která kombinuje upravený pohon, přepracovaný podvozek a množství stylistických prvků typických pro sportovní divizi značky.

    Nissan Pathfinder 2026. Jemné úpravy vzhledu, velký skok v technologiích

    Nissan představuje modernizovaný Pathfinder pro rok 2026, rodinné SUV, které sází na decentní úpravy designu, ale výrazně posouvá úroveň technologií i komfortu. Zatímco motor zůstává beze změn, interiér obdržel větší displeje, rychlejší bezdrátové nabíjení a chytřejší kamerové systémy, díky nimž působí Pathfinder konkurenceschopněji než kdy dřív.

    Audi vstupuje do světa Formule 1

    Audi po téměř století míří zpět do světa velkých cen. Od roku 2026 bude německá automobilka oficiálně závodit ve Formuli 1, poprvé od dob legendárních stříbrných šípů Auto Union, které se proháněly evropskými okruhy ve 30. letech. Přichází v okamžiku, kdy se F1 chystá na nejradikálnější změnu pravidel za poslední dekády. Právě tento převrat Audi považuje za ideální okamžik pro vstup do hry.

    V roce 2029 dorazí nový Dodge Durango. Máme se na co těšit

    Dodge chystá návrat jednoho ze svých nejúspěšnějších SUV. Nové Durango čtvrté generace dorazí v roce 2029 a přinese zcela novou techniku, moderní design a širokou nabídku pohonů, a to od přeplňovaných šestiválců až po čistě elektrickou verzi. Legendární americký kolos tak vstupuje do nové éry, aniž by zapomněl na svůj historicky daný charakter.

    Toyota Hilux přišla v elektrické verzi

    Legendární Toyota Hilux vstupuje do své deváté generace a spolu s ní přichází velká novinka, a to zcela elektrická verze. Tradiční pohonné jednotky ale z nabídky nemizí. Toyota potvrdila, že naftové, benzinové i hybridní varianty zůstávají v prodeji i nadále.

    Tesla Semi dostala facelift ještě před zahájením sériové výroby

    Sériová výroba elektrického tahače Tesla Semi stále oficiálně nezačala, ale automobilka už stihla nákladní vůz přepracovat a vylepšit. Podle firmy má modernizovaný model nabídnout lepší aerodynamiku, vyšší efektivitu i užitečné zatížení, a přitom se vizuálně přibližuje Cybertrucku a Modelu Y.

    Pagani Huayra Codalunga Speedster ohromuje elegancí i výkonem

    Pagani znovu ukazuje, že spojení techniky a umění může být naprosto plynulé. Nový model Huayra Codalunga Speedster vychází z kupé stejného jména, ale přidává otevřenou karoserii a ještě čistší tvary. Vůz připomíná éru závodních strojů padesátých a šedesátých let, kdy rychlost i styl měly svou duši.

    Ford Explorer AWD se vrací jako elektromobil

    Ford znovu uvádí jméno Explorer, ale pod ním už se neukrývá obrovské americké SUV s burácejícím šestiválcem. Nový Explorer je menší, čistě elektrický a vznikl ve spolupráci s Volkswagenem. Přesto si zachoval vlastní charakter i styl. Výrobce slibuje dojezd přes tři sta kilometrů a výrazně lepší efektivitu než dříve.

    MGS5 EV ukazuje, že úspora může být i zábava

    MG přichází s novým elektrickým crossoverem MGS5 EV. Nabízí dvě baterie, zadní pohon a spotřebu, kterou mu může závidět i konkurence. Zaujme nejen dojezdem, ale i dynamikou a výbavou, která překonává očekávání.

    9 KOMENTÁŘE

    1. Pořád žádný pokrok, ale snaha udělat velké auto na malém levném podvozku je vidět. auto je oproti konkurenci jako koza. Zadní a čelní pohled úzký rozchod kol a boční má velké převisy, prostě natažený podvozek Karoqa

    2. „Platíme jak za značku, tak za nebývale vysokou kvalitu.“
      Jako že Škoda je prémiová značka? Nebývale vysoká kvalita? Příbuzný si vzal starší model na operák. Po čtyřiceti musel nechat dát nové zadní kotouče a k nim dostal fakturu. Dobrá cena operáku- velká míra spoluúčasti. Když se v servisu divil že auto tak brzy potřebuje nové kotouče, bylo mu řečeno že u Škodofky normál…

    3. Mě se to nelíbí. Ty proporce jsou nevyvážené a auto působí divně. Nejlepší design po faceliftu má Kamiq.

    4. Hm Škoda peněz, nejvíc asi problém podvozek, poddimenzovaný a za takový peníze.. nechápu, proč teda nepostaví komplet nové auto a né slátaninu..
      to radši přidat pár peněz a jít opravdu do prémie..

    5. Slátanina, vůbec se mi nelíbí. Cena přemrštěná. Tohle musel psát jen zaplacenej kokot.

    6. Za tuhle značku opravdu platit nechci. A za jejich kvalitu už vůbec ne. Mám 3 Superba a vrže tam snad všechno, co vrzat může. Díky, škodovku už opravdu ne.

    Comments are closed.

    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama