Více
    15.2 C
    Czech
    Neděle 14. září 2025

    Volkswagen kritizuje vlastní zapuštěné kliky dveří. Co na to zákazníci? 

    Automobilka Volkswagen v posledních letech čelila ostré kritice za změny, které podle mnohých zákazníků nebyly nutné. Patřilo mezi ně především soustředění většiny funkcí do dotykového displeje, nahrazení klasických tlačítek dotykovými posuvníky – a také experimenty s novými typy klik dveří. Nyní ale vedení značky přiznává, že některé nápady nebyly šťastné, a slibuje návrat k tradičním řešením.

    Ford Ranger MS-RT přidává plug-in hybrid a sportovní styl

    Ford cílí na řidiče, kteří nechtějí mít pick-up jen jako pracovní nástroj. Ranger MS-RT dostal agresivní vzhled, sportovně laděný podvozek a nově i plug-in hybrid. Do rodiny se přidává také elektrická dodávka E-Tourneo Custom. Oba vozy spojují užitné schopnosti s odvážným designem.

    Ďábel ožil pod značkou Ducati

    Italská firma Ducati se sídlem v Borgo Panigale umí vyrobit plno nebezpečných strojů. Diavel je ale motorka, která nemá na světě konkurenci. Zcela si stojí za svým jménem, které v italštině znamená ďábel. Výkon, design i barva naznačují, že tady se potýkáme s opravdovým pekelným výtvorem. Nezkušené i zkušené jezdce může Diavel 1260 S 2022 pěkně vytrestat. 

    Reklama

    Italům se nová verze modelu Diavel 1260 S skutečně povedla. Stroj se ideálně hodí pro ostřílené jezdce, kteří vědí, kde jsou jejich limity. S obřím motorem, a ještě větším výkonem se jedná o smrtící mašinu, která se může v nezkušených rukách proměnit ve zbraň. Výrobcům se navíc podařilo dostat do 1260 S plno nových prvků, a to hlavně těch designových. Charakter je doslova nadčasový. Vzhled tohoto motocyklu nás bude bavit i za 20 let. 

    Design z pekel 

    Co dělá z Ducati Diavel 1260 S tak svalnatý stroj? Můžou za to převážně linie přední části, kde výrobci podtrhli agresivní povahu motorky nebezpečně vypadajícím světlometem a zadní pneumatika, která svou tloušťkou 240 mm odradí všechny, kteří by s námi snad chtěli závodit. Pozadu nezůstává ani odpružení značky Öhlins, které nejen že vypadá naprosto fenomenálně, ale převážně dokonale funguje. To nám dovolí se rozvášnit i na ne zcela příznivých vozovkách. 

    Rozvor 1,6 m a výška sedla 0,78 m. To jsou přijatelná čísla pro stroj, kterému si podařilo osekat hmotnost na 218 kg. Díky těmto hodnotám a výkonu motoru můžeme počítat se skutečně rychlým odpichem. Z boku navíc jistě oceníme vzhled kol, která byla odlita do velikosti 17 palců. Popustit uzdu vášně bychom pochopitelně nemohli bez kvalitního brzdného systému. Přední dva kotouče 320 mm i zadní kotouč Bosch fungují naprosto spolehlivě. Lehkým dekorativním prvkem, který rovněž vypomáhá výkonu a zvuku, jsou výfuky. Vyrobeny z nerezové oceli, s katalyzátorem a dvěma lambda sondami. 

    Výkon trhá asfalt 

    Kapalinou chlazený dvouválec do L o objemu 1262 cc dokáže vyprodukovat výkon 119 kW, takže 162 koňských sil. Pozadu nezůstává ani krouticí moment, který se při 7500 otáčkách vyšplhal na 129 Nm. Na servis bychom měli s tímhle krasavcem po každých 15 000 kilometrech, nebo po 12 měsících. Na kolik nás tenhle ďábel v podobě Ducati Diavel 1260 S vyjde? Cca 630 000 korun je opravdu veliká suma, ale platíme ji za nezvykle vydařený motocykl. Tady se vyplatí každá koruna. 

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    Fiat Grande Panda dostane benzín a manuál

    Fiat vyslyšel řidiče, kteří volají po jednoduchém a dostupném autě. Grande Panda se vedle elektromobilu a mild-hybridu objeví také jako čistě benzinová verze s šestistupňovým manuálem. Značka slibuje nižší cenu a návrat k tradici malých, chytrých a praktických vozů.

    Volkswagen kritizuje vlastní zapuštěné kliky dveří. Co na to zákazníci? 

    Automobilka Volkswagen v posledních letech čelila ostré kritice za změny, které podle mnohých zákazníků nebyly nutné. Patřilo mezi ně především soustředění většiny funkcí do dotykového displeje, nahrazení klasických tlačítek dotykovými posuvníky – a také experimenty s novými typy klik dveří. Nyní ale vedení značky přiznává, že některé nápady nebyly šťastné, a slibuje návrat k tradičním řešením.

    Ford Ranger MS-RT přidává plug-in hybrid a sportovní styl

    Ford cílí na řidiče, kteří nechtějí mít pick-up jen jako pracovní nástroj. Ranger MS-RT dostal agresivní vzhled, sportovně laděný podvozek a nově i plug-in hybrid. Do rodiny se přidává také elektrická dodávka E-Tourneo Custom. Oba vozy spojují užitné schopnosti s odvážným designem.

    Mercedes-Benz plánuje zachovat dvanáctiválce ještě po dlouhá léta

    Milovníci klasických velkoobjemových motorů se mohou radovat – Mercedes-Benz se nechystá ukončit výrobu svého legendárního dvanáctiválce. Podle nejnovějších informací by měl tento typ pohonné jednotky zůstat v nabídce minimálně do 30. let tohoto století. Přesto ale zůstává otevřená otázka, na jakých trzích bude možné tyto vozy skutečně koupit.

    Renault Clio přijíždí v nové generaci

    Francouzská automobilka ukázala šestou generaci svého bestselleru. Nové Clio se odvážně vydalo jiným směrem. Přineslo výrazný design, modernější interiér i úspornější pohony. Model, který se od roku 1990 prodal v milionech kusů, tak vstupuje do další éry.

    Ram 1500 pro rok 2026 znovu přichází s HEMI V8

    Po krátké odmlce se vrací to, co fanoušci amerických pick-upů tolik milují – burácející 5,7litrový HEMI V8. Ram přiznal, že jeho vyřazení z nabídky modelu 1500 pro rok 2025 byla chyba, a proto se v roce 2026 slavná osmiválcová jednotka vrací do hry.

    Nový Polestar 5 je tady. Výzva pro Porsche Taycan i Lucid Air?

    Po pěti letech postupného odhalování, které začalo koncepčním modelem Precept v roce 2020, je to konečně oficiální – Polestar představuje svůj nový vlajkový sedan s označením Polestar 5. Premiéru si odbývá na autosalonu IAA Mobility v Mnichově a jeho ambice jsou jasné: postavit se silné konkurenci v podobě Porsche Taycan nebo Lucid Air.

    Škoda ukázala Vision O, předobraz elektrické Octavie

    Škoda představila v Mnichově koncept Vision O. Jde o odvážný pohled do budoucnosti značky a zároveň o nástřel páté generace Octavie. Automobilka sází na minimalistický design, velké displeje a aerodynamické triky. Zároveň ale přiznává, že nástup elektrické éry nebude tak rychlý, jak původně plánovala.

    Nový Mercedes GLC EV 2027. Elektrická síla s dojezdem přes 600 km

    Mercedes-Benz rozšiřuje svou elektrickou rodinu o dalšího člena. Po úspěšných modelech vyšších tříd přichází na řadu mainstreamovější nabídka – nové GLC EV s technologií EQ, které se začne prodávat koncem roku 2026 a v roce 2027 bude k dispozici ve dvou variantách.

    Ford Capri 2025 je zpět jako elektrické SUV kupé

    Ford oživil slavné jméno Capri, ale nostalgii nechal stranou. Nový model pro rok 2025 není sportovní kupé, nýbrž moderní elektrický crossover. Staví na platformě MEB sdílené s Explorerem a míří na zákazníky, kteří hledají styl, prostor a moderní technologie.

    Fiat Grande Panda dostane benzín a manuál

    Fiat vyslyšel řidiče, kteří volají po jednoduchém a dostupném autě. Grande Panda se vedle elektromobilu a mild-hybridu objeví také jako čistě benzinová verze s šestistupňovým manuálem. Značka slibuje nižší cenu a návrat k tradici malých, chytrých a praktických vozů.

    Volkswagen kritizuje vlastní zapuštěné kliky dveří. Co na to zákazníci? 

    Automobilka Volkswagen v posledních letech čelila ostré kritice za změny, které podle mnohých zákazníků nebyly nutné. Patřilo mezi ně především soustředění většiny funkcí do dotykového displeje, nahrazení klasických tlačítek dotykovými posuvníky – a také experimenty s novými typy klik dveří. Nyní ale vedení značky přiznává, že některé nápady nebyly šťastné, a slibuje návrat k tradičním řešením.

    Ford Ranger MS-RT přidává plug-in hybrid a sportovní styl

    Ford cílí na řidiče, kteří nechtějí mít pick-up jen jako pracovní nástroj. Ranger MS-RT dostal agresivní vzhled, sportovně laděný podvozek a nově i plug-in hybrid. Do rodiny se přidává také elektrická dodávka E-Tourneo Custom. Oba vozy spojují užitné schopnosti s odvážným designem.

    Mercedes-Benz plánuje zachovat dvanáctiválce ještě po dlouhá léta

    Milovníci klasických velkoobjemových motorů se mohou radovat – Mercedes-Benz se nechystá ukončit výrobu svého legendárního dvanáctiválce. Podle nejnovějších informací by měl tento typ pohonné jednotky zůstat v nabídce minimálně do 30. let tohoto století. Přesto ale zůstává otevřená otázka, na jakých trzích bude možné tyto vozy skutečně koupit.

    Renault Clio přijíždí v nové generaci

    Francouzská automobilka ukázala šestou generaci svého bestselleru. Nové Clio se odvážně vydalo jiným směrem. Přineslo výrazný design, modernější interiér i úspornější pohony. Model, který se od roku 1990 prodal v milionech kusů, tak vstupuje do další éry.

    Ram 1500 pro rok 2026 znovu přichází s HEMI V8

    Po krátké odmlce se vrací to, co fanoušci amerických pick-upů tolik milují – burácející 5,7litrový HEMI V8. Ram přiznal, že jeho vyřazení z nabídky modelu 1500 pro rok 2025 byla chyba, a proto se v roce 2026 slavná osmiválcová jednotka vrací do hry.

    Nový Polestar 5 je tady. Výzva pro Porsche Taycan i Lucid Air?

    Po pěti letech postupného odhalování, které začalo koncepčním modelem Precept v roce 2020, je to konečně oficiální – Polestar představuje svůj nový vlajkový sedan s označením Polestar 5. Premiéru si odbývá na autosalonu IAA Mobility v Mnichově a jeho ambice jsou jasné: postavit se silné konkurenci v podobě Porsche Taycan nebo Lucid Air.

    Škoda ukázala Vision O, předobraz elektrické Octavie

    Škoda představila v Mnichově koncept Vision O. Jde o odvážný pohled do budoucnosti značky a zároveň o nástřel páté generace Octavie. Automobilka sází na minimalistický design, velké displeje a aerodynamické triky. Zároveň ale přiznává, že nástup elektrické éry nebude tak rychlý, jak původně plánovala.

    Nový Mercedes GLC EV 2027. Elektrická síla s dojezdem přes 600 km

    Mercedes-Benz rozšiřuje svou elektrickou rodinu o dalšího člena. Po úspěšných modelech vyšších tříd přichází na řadu mainstreamovější nabídka – nové GLC EV s technologií EQ, které se začne prodávat koncem roku 2026 a v roce 2027 bude k dispozici ve dvou variantách.

    Ford Capri 2025 je zpět jako elektrické SUV kupé

    Ford oživil slavné jméno Capri, ale nostalgii nechal stranou. Nový model pro rok 2025 není sportovní kupé, nýbrž moderní elektrický crossover. Staví na platformě MEB sdílené s Explorerem a míří na zákazníky, kteří hledají styl, prostor a moderní technologie.
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama