Více
    23.5 C
    Czech
    Pátek 3. května 2024

    Design, výkon, technologie. Volkswagen si dal s novým Polem záležet

    Oblíbené Polo mění tvář. Exteriér sice zase tak velké změny nepřináší, uvnitř toho ale bude až, až. Volkswagen si dal s vývojem opravdu záležet, upravil interiér, výkon i technologické vymoženosti tak, aby se klasika stala ještě lepší. Co na nové Polo říkáte?

    Před námi stojí nové Polo a je vskutku na co se dívat. Přestože oproti VW Golf může tenhle malý hatchback vypadat levněji, není tomu zcela tak. Zvenku vidíme klasický koncern. Zadní světla krásně seseknutá a náramně podobná právě Golfu. Krásný, velký znak VW, pod kterým najdeme jen 4 jednoduchá písmena. Z profilu krásně provedené auto. Možná se nám může jevit trochu vyšší, ale na přání je možné si nechat karoserii posadit níž. K mání je i černá střecha pro ty, kteří mají rádi trochu kontrastu v životě. Kola 15 palců jsou spíše roztomilá, ale k dispozici máme i 17 palců pro Polo GTI.

    Vepředu na nás čeká asi ta největší změna. Nové LED osvětlení, které působí daleko více nebezpečně. Obě světla jsou spojena LED lištou a celkový dojem je tak opravdu fenomenální. Krásná práce, na kterou jsme tak trochu čekali.

    Design interiéru

    Interiér je všechno jen ne levně vypadající. Všechny materiály jsou na dotek opravdu masivní a kvalitní. Velký volant s krásným znakem VW, sportovní sedačky, které jsou standardem pro všechny výbavy, si nás získají svým vzhledem i pohodlím. Ovládání klimatizace a vyhřívání je nově bez tvrdých tlačítek, jen obrazovka. To nás trochu zklamalo, ale pokrok nezastavíme.

    Velká, dotyková obrazovka je přesně to, co potřebujeme a výrobci nám ji dopřáli i s klasickým tlačítkovým ovládáním. Přímo za volantem máme další obrazovku, kde si jednoduše, tlačítkem na volantu, zvolíme, co přesně chceme vidět. Všechno je jednoduché, přehledné, zvládne to každý. Kufr je na takto mále auto docela prostorný. 351 litrů nákladu je akorát pro každodenní užívání.

    Pod kapotou více možností

    Na výběr máme opravdu z veliké škály. 1l s 80 koňmi je základ, který ovšem řídit nechceme. Proč taky. Dále 90 koní, což už je mnohem zajímavější a nebo 1l Turbo s 95 koňskými silami, což je tak akorát. Dále 110 koní a konečně 2l Turbo a 207 koní u verze GTI, která ovšem stojí dvojnásobek co základní verze.

    Cena od 360 000 Kč je vskutku příznivá, ale museli bychom řídit ten nejslabší model, což je skoro jako svatokrádež. Spíše počítejme s cenou 420 000 Kč za výbavu Life, která je alespoň trochu na úrovni.

    Sledujte nás na sítích

    BMW odmaskovalo model M5 Touring. Tohle auto bere dech 

    Nový model M5 Touring od BMW se představil někdy kolem Nového roku. Tehdy jsme mohli jen odhadovat, jak bude vypadat. Firma nyní konečně strhla z vozu maskování a předvedla ho světu. BMW 5 Touring vyniká svým designem, komfortem a samozřejmě i výkonem, a proto stojí za to mu věnovat pozornost. Cena už tolik příznivá bohužel není. 

    Nissan ukazuje, jak bude vypadat budoucnost automobilů 

    Automobilka Nissan vystoupila na Pekingském autosalonu s prezentací čtyř nových konceptů. Ty potvrzují její závazek vyrobit 30 nových modelů po celém světě v následujících třech letech. Plán Arc představuje 16 elektrických a 14 spalovacích vozidel. Nissan celkově plánuje uvést na trh 34 elektrifikovaných modelů v období 2024-2030. Dá se podobný cíl vůbec splnit? 

    Renault 5 přináší novou éru udržitelné mobility pro města

    Pro milovníky automobilů není jméno Renault 5 cizí. Symbolika tohoto vozu se zrodila v minulosti, nyní se ale vrací v novém kabátě – elektrickém. Tento legendární model, známý zejména svou kompaktností a stylovým designem, se vrací s novým způsobem pohonu, který je připravený pro výzvy moderních městských prostředí.

    Dacia Spring na českém trhu. Nejlevější elektromobil už nic nezastaví 

    Dacia představuje svou novinku – Dacia Spring, elektromobil určený pro město. A teď už známe i ceník pro český trh. I když Dacia Spring nenabízí ohromné množství koní pod kapotou, přichází s praktickým designem, a především s příznivou cenou. To ji činí pravděpodobně nejlevnějším elektromobilem na trhu. Přesně takto chce Dacia strčit konkurenci do kapsy. 

    Novinka pro rok 2024. Toto pickup truck Toyota Tacoma

    Toyota Tacoma 2024 se nepochybně zapíše do historie. Jde totiž konečně o hybrid, což by mohlo ušetřit finance mnohých řidičů. Zároveň by se tak mohla prodloužit doba, než začnou platit zákazy pro veliká auta do měst. Američané by měli zbystřit. Novinka vychází na optimální peníze a nepochybně se po ní rychle zapráší. Rok 2024 se nese ve znamení změn. 

    BMW odmaskovalo model M5 Touring. Tohle auto bere dech 

    Nový model M5 Touring od BMW se představil někdy kolem Nového roku. Tehdy jsme mohli jen odhadovat, jak bude vypadat. Firma nyní konečně strhla z vozu maskování a předvedla ho světu. BMW 5 Touring vyniká svým designem, komfortem a samozřejmě i výkonem, a proto stojí za to mu věnovat pozornost. Cena už tolik příznivá bohužel není. 

    Nissan ukazuje, jak bude vypadat budoucnost automobilů 

    Automobilka Nissan vystoupila na Pekingském autosalonu s prezentací čtyř nových konceptů. Ty potvrzují její závazek vyrobit 30 nových modelů po celém světě v následujících třech letech. Plán Arc představuje 16 elektrických a 14 spalovacích vozidel. Nissan celkově plánuje uvést na trh 34 elektrifikovaných modelů v období 2024-2030. Dá se podobný cíl vůbec splnit? 

    Renault 5 přináší novou éru udržitelné mobility pro města

    Pro milovníky automobilů není jméno Renault 5 cizí. Symbolika tohoto vozu se zrodila v minulosti, nyní se ale vrací v novém kabátě – elektrickém. Tento legendární model, známý zejména svou kompaktností a stylovým designem, se vrací s novým způsobem pohonu, který je připravený pro výzvy moderních městských prostředí.

    Dacia Spring na českém trhu. Nejlevější elektromobil už nic nezastaví 

    Dacia představuje svou novinku – Dacia Spring, elektromobil určený pro město. A teď už známe i ceník pro český trh. I když Dacia Spring nenabízí ohromné množství koní pod kapotou, přichází s praktickým designem, a především s příznivou cenou. To ji činí pravděpodobně nejlevnějším elektromobilem na trhu. Přesně takto chce Dacia strčit konkurenci do kapsy. 

    Novinka pro rok 2024. Toto pickup truck Toyota Tacoma

    Toyota Tacoma 2024 se nepochybně zapíše do historie. Jde totiž konečně o hybrid, což by mohlo ušetřit finance mnohých řidičů. Zároveň by se tak mohla prodloužit doba, než začnou platit zákazy pro veliká auta do měst. Američané by měli zbystřit. Novinka vychází na optimální peníze a nepochybně se po ní rychle zapráší. Rok 2024 se nese ve znamení změn.