Více
    23.7 C
    Czech
    Neděle 15. června 2025

    Tak jsme se dočkali. Legendární Ford F-150 Lobo je zpět. 

    Po loňském debutu modelu Maverick Lobo přichází Ford s větším a drsnějším pokračováním této pouliční „stylovky“ – seznamte se s novým F-150 Lobo. Název „Lobo“, což ve španělštině znamená „vlk“, byl poprvé použit v roce 1981 u konceptu Bronco a v roce 1997 se objevil i na sériové verzi F-150 určené pro mexický trh. A teď pozor, možná brzy zamíří i do Evropy.

    Je tu Cadillac Escalade 2025. Konečně luxusní monstrum 

    Cadillac nedávno odhalil Escalade pro rok 2025, který přináší kromě jiných změn také výrazný posun na poli designu. Přestože jsme u značky Cadillac zvyklí na určitý styl, nejnovější Escalade nás zaujme jak exteriérem, tak interiérem. Pro milovníky luxusu má automobilka dobrou zprávu. V kabině se v něm můžeme, s trochou nadsázky, „koupat“. 

    Reklama

    John Roth, viceprezident pro globální Cadillac, se nechal slyšet: „Escalade vždy představoval odvážnou americkou řemeslnou zručnost, technologie a výkon a od svého uvedení na trh před 25 lety neustále zvyšuje standard luxusních SUV plné velikosti.“ Nic nemůžeme být blíže pravdě. Nový Escalade hravě strčí do kapsy svou předešlou verzi, a to je přesně to, co od novinek lidé čekají. 

    Escalade od začátku své cesty ztělesňuje charakteristický design, technologie a výkon Cadillacu a vydobyl si své místo v americké popkultuře. Nový Escalade 2025 posouvá na vyšší úroveň to, co majitelé na tomto ikonickém luxusním SUV nejvíce milují. Můžeme tedy čekat, že i přes vysokou pořizovací cenu rozhodně nebude mít model nouzi o zájemce. Cadillac Escalade 2025 startuje na částce 89 000 dolarů, tedy cca 2,1 milionu korun. To už je suma, kterou i movitější Američané pocítí. Pojďme se na novinku podívat zblízka. 

    Design

    Designový tým Cadillacu dobře rozumí očekáváním a přáním zákazníků Escalade. Rok 2025 čerpá inspiraci z toho nejlepšího, co Cadillac nabízí. Exteriér se dočkal promyšlených aktualizací, které navazují na úspěšný designový jazyk zavedený s modelovým rokem 2021, včetně nového, odvážnějšího předního designu. Ten upoutá naši pozornost takřka okamžitě. Zdá se, že nový vůz je vyšší, mohutnější a bud tím pádem mnohem větší respekt. 

    Zároveň se zákazníci mohou těšit na pokročilou světelnou technologii převzatou z ESCALADE IQ. Funkční osvětlovací prvky se přesouvají z horizontálního do vertikálního uspořádání, což posiluje silnou identitu Cadillacu, a to jak během dne, tak i v noci.

    Interiér nabízí volitelný paket Executive Second Row, který spojuje krásu s funkčností zaměřenou na práci. 12,6palcové obrazovky, zadní ovládací centrum, duální bezdrátové nabíjecí podložky pro telefony, masážní sedadla a reproduktory v opěrkách hlavy. To samozřejmě není vše. Escalade toho nabízí daleko více. Stěžovat si nemůžeme ani na kapacitu kufru. Při běžném uspořádání první a druhé řady sedadel máme k dispozici až 2200 litrů. Po sklopení i druhé řady sedadel se prostor zvýší na téměř 3400 litrů. Neskutečné, co všechno se do modelu Escalade 2025 vejde. 

    Motorizace 

    Pod kapotou potkáme 6,2litrový osmiválec, který dokáže vyprodukovat výkon až 420 koní. Zároveň motor vyprodukuje točivý moment až 625 Nm. Tuto sílu už na silnici poznáme. 

    Verdikt

    Obr, jak má být. Escalade 2025 rozhodně nadchne všechny, kteří rádi luxus a pohodlí. Rozhodně potěší i ty, kteří potřebují k životu výkon a prostor. Škoda, že se do našich končin nepodívá. 

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    Tak jsme se dočkali. Legendární Ford F-150 Lobo je zpět. 

    Po loňském debutu modelu Maverick Lobo přichází Ford s větším a drsnějším pokračováním této pouliční „stylovky“ – seznamte se s novým F-150 Lobo. Název „Lobo“, což ve španělštině znamená „vlk“, byl poprvé použit v roce 1981 u konceptu Bronco a v roce 1997 se objevil i na sériové verzi F-150 určené pro mexický trh. A teď pozor, možná brzy zamíří i do Evropy.

    Leapmotor B10 může změnit hru. Čínské SUV míří do Evropy s cenou pod 300 tisíc

    Čínská značka Leapmotor vstupuje na český trh s elektromobilem, který v domovské zemi vyvolal vlnu zájmu. Model B10 kombinuje moderní výbavu, odvážný design a techniku, která může zneklidnit evropské automobilky. A to vše za cenu, která dává smysl.

    Huawei představil Maextro S800. Elektrická limuzína míří na Rolls-Royce

    Huawei se po boku automobilky JAC vrhá do světa luxusních elektromobilů. Nový sedan Maextro S800 nabízí přes 800 koní, autonomní řízení a kabinu plnou displejů a šperkových detailů. Na rozdíl od německých konkurentů ale stojí třetinu.

    Hyundai Ioniq 6 N. Je tu první oficiální pohled na ostrý elektrický sedan

    Po úspěchu modelu Ioniq 5 N se Hyundai připravuje na rozšíření své sportovní divize N i v rámci elektromobilů. A právě teď se světu poprvé oficiálně ukázal Hyundai Ioniq 6 N, a to v podobě série teaser fotografií, které odhalují úchvatné detaily připravovaného dravého, výkonného sedanu.

    Bentley omezuje exporty do USA, ceny zatím ponechává beze změny

    Britská automobilka Bentley oznámila, že dočasně pozastavila export některých vozů do Spojených států, a to navzdory tomu, že bude pokračovat v importu vozů přímo objednaných zákazníky. Důvodem je nejistota ohledně nově zavedených celních tarifů, které zkomplikovaly obchodní vztahy mezi USA a Velkou Británií.

    Kia Tasman může pomoci stvořit tvrdé SUV 

    Robustní platforma nového pick-upu Kia Tasman by se mohla stát ideálním základem pro skutečné terénní SUV. Ačkoli je Tasman určen primárně pro asijské a australské trhy, Kia už možná plánuje rozšíření jeho působnosti.

    Ram 1500 se vrací s osmiválcem HEMI. Automobilka ustoupila zákazníkům

    Ram opět nabízí motor V8 HEMI. Původně jej vyřadil ve prospěch modernějšího šestiválce, ale zákazníci dali jasně najevo, že chtějí zpět to, co dělá americký pick-up americkým.

    Tak jsme se dočkali. Legendární Ford F-150 Lobo je zpět. 

    Po loňském debutu modelu Maverick Lobo přichází Ford s větším a drsnějším pokračováním této pouliční „stylovky“ – seznamte se s novým F-150 Lobo. Název „Lobo“, což ve španělštině znamená „vlk“, byl poprvé použit v roce 1981 u konceptu Bronco a v roce 1997 se objevil i na sériové verzi F-150 určené pro mexický trh. A teď pozor, možná brzy zamíří i do Evropy.

    Leapmotor B10 může změnit hru. Čínské SUV míří do Evropy s cenou pod 300 tisíc

    Čínská značka Leapmotor vstupuje na český trh s elektromobilem, který v domovské zemi vyvolal vlnu zájmu. Model B10 kombinuje moderní výbavu, odvážný design a techniku, která může zneklidnit evropské automobilky. A to vše za cenu, která dává smysl.

    Huawei představil Maextro S800. Elektrická limuzína míří na Rolls-Royce

    Huawei se po boku automobilky JAC vrhá do světa luxusních elektromobilů. Nový sedan Maextro S800 nabízí přes 800 koní, autonomní řízení a kabinu plnou displejů a šperkových detailů. Na rozdíl od německých konkurentů ale stojí třetinu.

    Hyundai Ioniq 6 N. Je tu první oficiální pohled na ostrý elektrický sedan

    Po úspěchu modelu Ioniq 5 N se Hyundai připravuje na rozšíření své sportovní divize N i v rámci elektromobilů. A právě teď se světu poprvé oficiálně ukázal Hyundai Ioniq 6 N, a to v podobě série teaser fotografií, které odhalují úchvatné detaily připravovaného dravého, výkonného sedanu.

    Bentley omezuje exporty do USA, ceny zatím ponechává beze změny

    Britská automobilka Bentley oznámila, že dočasně pozastavila export některých vozů do Spojených států, a to navzdory tomu, že bude pokračovat v importu vozů přímo objednaných zákazníky. Důvodem je nejistota ohledně nově zavedených celních tarifů, které zkomplikovaly obchodní vztahy mezi USA a Velkou Británií.

    Kia Tasman může pomoci stvořit tvrdé SUV 

    Robustní platforma nového pick-upu Kia Tasman by se mohla stát ideálním základem pro skutečné terénní SUV. Ačkoli je Tasman určen primárně pro asijské a australské trhy, Kia už možná plánuje rozšíření jeho působnosti.

    Ram 1500 se vrací s osmiválcem HEMI. Automobilka ustoupila zákazníkům

    Ram opět nabízí motor V8 HEMI. Původně jej vyřadil ve prospěch modernějšího šestiválce, ale zákazníci dali jasně najevo, že chtějí zpět to, co dělá americký pick-up americkým.
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama