Více
    1.9 C
    Czech
    Čtvrtek 26. ledna 2023

    VW Amarok v novém kabátě. Obměněný pickup se chystá na vpád v roce 2023

    Nevíme nic moc o vzhledu, vlastně ani o specifikaci. Jasné je jen to, že nový Volkswagen Amarok přijede v roce 2023. Na co se mohou zájemci těšit? Na velký pickup, který se chce stát tím nejlepším na planetě. Počáteční plány a malůvky zatím vypadají velice slibně.

    Poté, co Ford vypustil do světa svůj nový Ranger, nikdo není připraven čelit novému fenoménu. Přesto se ve VW rozhodli, že je na čase postavit zbrusu nový pickup, který se bude prohánět po afrických safari. Marketingové oddělení proto zveřejnilo kresby středního trucku, který má být produkcí čistě německé vynalézavosti a vztahu k autům.

    Přestože se o Amaroku mluví jako o dvojčeti Fordu Ranger, VW vyloženě prahne po tom, aby tomu bylo jinak. Výrobci chtějí, aby měl tento nový truck svou vlastní duši a vlastní DNA. Nebude se mluvit o Rangeru, ale jen a pouze o kvalitní německé práci, která nás dopraví i do těch nejodlehlejších koutů Sahary. Musí se zkrátka jednat o ojedinělý kousek, ne o Ford Ranger se značkou VW na předním grilu.

    Jakkoli se může spekulovat o některých částech tohoto vozu budoucnosti a o jejich podobě s prvky nedávno vydaného Fordu, je tu stále plno záležitostí, které už podle črtů můžeme zařadit do rodiny VW. Přední gril i světla jsou produkcí čistě německou a rozhodně se není za co stydět. Klasické průduchy, které od VW dobře známe, se zapouštějí do světel a tvoří tak jednolitý kus, který působí nanejvýš masivně a odolně.

    Pravděpodobně se nedají zahanbit ani kola, která vypadají, jako by je Němci okopírovali z traktoru. Masivní, obří a rozhodně vhodná i do toho nejhoršího terénu. Pod předním grilem je místo pro hák, který už na první pohled dodává pickupu respekt a předvídá nebývalou sílu, kterou bude Amarok disponovat.

    Jak moc se Amarok jeví jako šílená bestie, v kabině si budeme připadat jako v luxusním voze od VW. Skvostný, nemalý volant, sedačky do každého nepohodlí, velká dotyková obrazovka a především, hodně místa, na které se velmi rychle zvykneme. Panoramatická střecha je samozřejmostí i u aut takovéto velikosti.

    Nezbývá nám než se těšit na rok 2023, kdy by měl Volkswagen svou novou vlajkovou loď představit.

    Sledujte nás na sítích

    Renault Kangoo. Prostorný rodinný vůz do každé nepohody

    Renault nabízí ve svém širokém spektru zájmu také prostorný rodinný kousek jménem Kangoo. Tento vůz přímo překypuje praktičností. Nepůsobí nijak levně, naopak, nalezneme v něm kvalitu a mnoho detailů, které rozhodně překvapí. Renault zároveň dopřeje svým zákazníkům značně obsáhlou paletu příslušenství. Tento rodinný pomocník nás vyjde v základu na necelých 600 000 korun. 

    Nový Opel Astra. Elegance v každém směru

    Opel patří mezi osvědčené firmy s německou tradicí. Nejnovější model Astra přijel v opravdu velkolepém provedení. Čistý design je zárukou úspěchu. Ani s výkonem by neměl být problém. Tenhle Opel je živý a svižný. Pod kapotou si pro nás ukrývá uspokojivý počet koní, v kabině zase ojedinělý a odvážný vzhled. Technologicky nabitý vůz si pořídíme za poměrně rozumnou cenu. 

    Seat Arona. Praktický crossover do moderní doby

    Seat, španělská firma s dlouholetou tradicí, dokáže vyrobit prakticky všechno. Kompromisem velikosti a praktičnosti se stal crossover Arona. Bavíme se zde o velice vydařeném voze, který si právem zaslouží přední příčky na trhu. Zároveň se ale nebavíme o nejdražším modelu v kategorii crossover. Stejné vlastnosti by nás u Škody stály až dvojnásobek. Seat Arona má co nabídnout. 

    Nový Mercedes GLS. SUV, které nešetří silou

    Pro společnost Mercedes se její model GLS stal velice prestižní záležitostí. Výrobci se rozhodli na SUV demonstrovat sílu v její čisté podobě. Kombinace skvělého designu s masivní výkonem a tažnou silou dělá z GLS všestranný vůz, který sice stojí hodně peněz, sloužit bude ovšem nejlépe, jak umí. Jak samotné motto napovídá, sílu GLS lze pocítit ze všech směrů. 

    Cestovní král značky Indian. Roadmaster předběhl dobu

    Klasický model Roadmaster představuje skutečně výkvět amerického inženýrství. Cestovní motocykl disponuje výkonem i dokonalými technologiemi. Přestože někoho zarazí cena, víme, že tento typ stroje si nekupujeme na sezónu, ale na celý život. Motor je prakticky nesmrtelný a pohodlí je v sedle na takové úrovni, že nás nikdy nebude omezovat věk. Takový je Indian Roadmaster. 

    Renault Kangoo. Prostorný rodinný vůz do každé nepohody

    Renault nabízí ve svém širokém spektru zájmu také prostorný rodinný kousek jménem Kangoo. Tento vůz přímo překypuje praktičností. Nepůsobí nijak levně, naopak, nalezneme v něm kvalitu a mnoho detailů, které rozhodně překvapí. Renault zároveň dopřeje svým zákazníkům značně obsáhlou paletu příslušenství. Tento rodinný pomocník nás vyjde v základu na necelých 600 000 korun. 

    Nový Opel Astra. Elegance v každém směru

    Opel patří mezi osvědčené firmy s německou tradicí. Nejnovější model Astra přijel v opravdu velkolepém provedení. Čistý design je zárukou úspěchu. Ani s výkonem by neměl být problém. Tenhle Opel je živý a svižný. Pod kapotou si pro nás ukrývá uspokojivý počet koní, v kabině zase ojedinělý a odvážný vzhled. Technologicky nabitý vůz si pořídíme za poměrně rozumnou cenu. 

    Seat Arona. Praktický crossover do moderní doby

    Seat, španělská firma s dlouholetou tradicí, dokáže vyrobit prakticky všechno. Kompromisem velikosti a praktičnosti se stal crossover Arona. Bavíme se zde o velice vydařeném voze, který si právem zaslouží přední příčky na trhu. Zároveň se ale nebavíme o nejdražším modelu v kategorii crossover. Stejné vlastnosti by nás u Škody stály až dvojnásobek. Seat Arona má co nabídnout. 

    Nový Mercedes GLS. SUV, které nešetří silou

    Pro společnost Mercedes se její model GLS stal velice prestižní záležitostí. Výrobci se rozhodli na SUV demonstrovat sílu v její čisté podobě. Kombinace skvělého designu s masivní výkonem a tažnou silou dělá z GLS všestranný vůz, který sice stojí hodně peněz, sloužit bude ovšem nejlépe, jak umí. Jak samotné motto napovídá, sílu GLS lze pocítit ze všech směrů. 

    Cestovní král značky Indian. Roadmaster předběhl dobu

    Klasický model Roadmaster představuje skutečně výkvět amerického inženýrství. Cestovní motocykl disponuje výkonem i dokonalými technologiemi. Přestože někoho zarazí cena, víme, že tento typ stroje si nekupujeme na sezónu, ale na celý život. Motor je prakticky nesmrtelný a pohodlí je v sedle na takové úrovni, že nás nikdy nebude omezovat věk. Takový je Indian Roadmaster. 

    1 komentář

    1. Takže můžeme jen doufat, že spolupráce Fordu s VW vynikající Ranger nějak nepokazí a pokud, tak jen s názvem Amarok.
      Jinak celý článek je jak reklama z Wolfsburgu s mnoha klišé a žvásty o nadřazenosti lidových vozů. Novinářský brak.

    Comments are closed.