Více
    20.8 C
    Czech
    Neděle 5. května 2024

    Továrnu v Maranelle opustilo již v pořadí desáté Ferrari „ušité“ zákazníkovi na míru

    Zdroj:Ferrari

    Nové Ferrari Omologata, které je postaveno na základech modelu 812 Superfast, si objednal utajený klient z Evropy.

    Už na první pohled je zřejmé, že vozidlo s názvem Omologata vzdává hold odkazu klasických modelů Ferrari. Snad největší pozornost odborné i laické veřejnosti zřejmě poutá nízká přední maska, která trochu připomíná přední část modelu 250 GTO. Nádherné jsou i takzvané žaluzie přes zadní sklo a také minimalistické kulaté zadní světlomety.

    Ferrari Omologata není výlučně určeno na závodní okruhy, takže ho teoreticky můžete potkat i na běžných silnicích. Dva roky trvalo, než italská automobilka se vzpřímeným koníkem v erbu, sportovní vůz postavila. Začínalo se skicami, při nichž se kladl důraz na inspirativní obrázky z oblasti závodů i moderní architektury, či dokonce sci-fi.

    Cílem bylo navrhnout futuristický design s výraznými prvky interpretován svěžím způsobem. Výsledek měl být nadčasový a trvale krásný. K výrobě posloužil skvělý supersporty 812 Superfast, ze kterého z viditelných částí zůstaly jen světlomety a čelní sklo. Většinu nových částí vyrobili na objednávku z uhlíkových vláken a hliníku.

    Design exteriéru je velmi elegantní, hladký a jemně zaoblený. Celé nové vozidlo Ferrari je oblečené do třívrstvé barvy Rosso Magma, která působí neskutečně atraktivně. Podobně úchvatný je i interiér. Ten je vytvořen v kombinaci modré a černé barvy a také lesklé jakoby popraskané patiny. Omologata v sobě spojuje moderní přístup Ferrari, trochu retro a závodního ducha díky mnohým prvkům, jako je zadní spoiler a agresivní vzhled.

    Design exteriéru je velmi elegantní, hladký a jemně zaoblený. Celé nové vozidlo Ferrari je oblečené do třívrstvé barvy Rosso Magma, která působí neskutečně atraktivně. Podobně úchvatný je i interiér. Ten je vytvořen v kombinaci modré a černé barvy a také lesklé jakoby popraskané patiny. Omologata v sobě spojuje moderní přístup Ferrari, trochu retro a závodního ducha díky mnohým prvkům, jako je zadní spoiler a agresivní vzhled.

    Pod kapotou vozidla označeným číslovkou sedm, najdete podobně jako v případě 812 Superfast klasický motor Ferrari V12. Ferrari to zatím nijak blíže nespecifikovalo. Pokud bychom se však drželi zmiňované předlohy, tak Omologata má pod kapotou 800 koní, přičemž z klidu na 100 km/h akceleruje za 2,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti až 340 km/h!

    Sledujte nás na sítích

    Nový Mercedes G EQ. Legendární SUV v elektrickém kabátě

    Mercedes-Benz právě uvedl na trh novou verzi svého ikonického modelu G, který je známý svou schopností zdolat doslova každý terén. Tentokrát však bude tento legendární vůz postrádat charakteristický hukot spalovacího motoru. Místo toho se pod jeho kapotou ukrývá tichý, ale výkonný elektrický pohon. Toto představuje pro automobilový průmysl důležitý milník.

    BMW odmaskovalo model M5 Touring. Tohle auto bere dech 

    Nový model M5 Touring od BMW se představil někdy kolem Nového roku. Tehdy jsme mohli jen odhadovat, jak bude vypadat. Firma nyní konečně strhla z vozu maskování a předvedla ho světu. BMW 5 Touring vyniká svým designem, komfortem a samozřejmě i výkonem, a proto stojí za to mu věnovat pozornost. Cena už tolik příznivá bohužel není. 

    Nissan ukazuje, jak bude vypadat budoucnost automobilů 

    Automobilka Nissan vystoupila na Pekingském autosalonu s prezentací čtyř nových konceptů. Ty potvrzují její závazek vyrobit 30 nových modelů po celém světě v následujících třech letech. Plán Arc představuje 16 elektrických a 14 spalovacích vozidel. Nissan celkově plánuje uvést na trh 34 elektrifikovaných modelů v období 2024-2030. Dá se podobný cíl vůbec splnit? 

    Renault 5 přináší novou éru udržitelné mobility pro města

    Pro milovníky automobilů není jméno Renault 5 cizí. Symbolika tohoto vozu se zrodila v minulosti, nyní se ale vrací v novém kabátě – elektrickém. Tento legendární model, známý zejména svou kompaktností a stylovým designem, se vrací s novým způsobem pohonu, který je připravený pro výzvy moderních městských prostředí.

    Dacia Spring na českém trhu. Nejlevější elektromobil už nic nezastaví 

    Dacia představuje svou novinku – Dacia Spring, elektromobil určený pro město. A teď už známe i ceník pro český trh. I když Dacia Spring nenabízí ohromné množství koní pod kapotou, přichází s praktickým designem, a především s příznivou cenou. To ji činí pravděpodobně nejlevnějším elektromobilem na trhu. Přesně takto chce Dacia strčit konkurenci do kapsy. 

    Nový Mercedes G EQ. Legendární SUV v elektrickém kabátě

    Mercedes-Benz právě uvedl na trh novou verzi svého ikonického modelu G, který je známý svou schopností zdolat doslova každý terén. Tentokrát však bude tento legendární vůz postrádat charakteristický hukot spalovacího motoru. Místo toho se pod jeho kapotou ukrývá tichý, ale výkonný elektrický pohon. Toto představuje pro automobilový průmysl důležitý milník.

    BMW odmaskovalo model M5 Touring. Tohle auto bere dech 

    Nový model M5 Touring od BMW se představil někdy kolem Nového roku. Tehdy jsme mohli jen odhadovat, jak bude vypadat. Firma nyní konečně strhla z vozu maskování a předvedla ho světu. BMW 5 Touring vyniká svým designem, komfortem a samozřejmě i výkonem, a proto stojí za to mu věnovat pozornost. Cena už tolik příznivá bohužel není. 

    Nissan ukazuje, jak bude vypadat budoucnost automobilů 

    Automobilka Nissan vystoupila na Pekingském autosalonu s prezentací čtyř nových konceptů. Ty potvrzují její závazek vyrobit 30 nových modelů po celém světě v následujících třech letech. Plán Arc představuje 16 elektrických a 14 spalovacích vozidel. Nissan celkově plánuje uvést na trh 34 elektrifikovaných modelů v období 2024-2030. Dá se podobný cíl vůbec splnit? 

    Renault 5 přináší novou éru udržitelné mobility pro města

    Pro milovníky automobilů není jméno Renault 5 cizí. Symbolika tohoto vozu se zrodila v minulosti, nyní se ale vrací v novém kabátě – elektrickém. Tento legendární model, známý zejména svou kompaktností a stylovým designem, se vrací s novým způsobem pohonu, který je připravený pro výzvy moderních městských prostředí.

    Dacia Spring na českém trhu. Nejlevější elektromobil už nic nezastaví 

    Dacia představuje svou novinku – Dacia Spring, elektromobil určený pro město. A teď už známe i ceník pro český trh. I když Dacia Spring nenabízí ohromné množství koní pod kapotou, přichází s praktickým designem, a především s příznivou cenou. To ji činí pravděpodobně nejlevnějším elektromobilem na trhu. Přesně takto chce Dacia strčit konkurenci do kapsy.