Ford cílí na řidiče, kteří nechtějí mít pick-up jen jako pracovní nástroj. Ranger MS-RT dostal agresivní vzhled, sportovně laděný podvozek a nově i plug-in hybrid. Do rodiny se přidává také elektrická dodávka E-Tourneo Custom. Oba vozy spojují užitné schopnosti s odvážným designem.
Ranger MS-RT si všimnete okamžitě. Široký bodykit, vytažené blatníky a 21palcová kola mu dávají razanci, Ford tak přitahuje pozornost všude, kde se objeví. Podvozek je snížený o 40 mm a rozchod kol se rozšířil. Auto se tak cítí jistěji v zatáčkách a snese i svižnější tempo.
Motorová nabídka
Základem je třílitrový vznětový šestiválec se 176 kW a točivým momentem 600 Nm. Sílu přenáší desetistupňový automat a řidič si může přepínat mezi zadním a pohonem všech kol. Kdo touží po novince, sáhne po plug-in hybridu. Ten nabídne 207 kW, 697 Nm a zvládne 40 kilometrů čistě na elektřinu. Pohon e-AWD vyniká nejen dovednostmi v terénu, ale i tažnou silou 3,5 tuny. Cena začíná na 1,625 milionu korun bez DPH.
Kabina MS-RT působí civilně i sportovně zároveň. Anatomická sedadla kombinují eko-semiš a syntetickou kůži s modrým prošíváním ve tvaru vlajky. Otvory v opěrkách zdobí podsvícené logo. Střed dominuje 12palcový displej systému SYNC 4A. Nechybí ani audio Bang & Olufsen, které dělá z denního ježdění příjemnější záležitost. Spotřeba kolem jedenácti litrů je na takové auto přijatelná.
Druhý člen rodiny
E-Tourneo Custom přebírá sportovní styl a přidává tichý elektrický pohon. V Česku je dostupný s výkonem 160 kW, automobilka nabízí i silnější 210kW verzi. Podvozek má širší rozchod o 50 mm a exteriér kopíruje Transit MS-RT. Nechybí 19palcová kola a zadní spoiler. Speciálně pro tento model vznikly nové barvy Ultramarine a Sunset.
Ford tak staví vedle sebe dva vozy, které spojují praktičnost a emoce. Ranger MS-RT míří na ty, kdo chtějí pick-up s tváří sporťáku. E-Tourneo Custom zase nabízí sportovní kabát pro rodinnou či firemní dodávku. Oba dokazují, že užitková auta nemusejí být jen strohé pracovní nářadí.