Více
    15.2 C
    Czech
    Neděle 14. září 2025

    Volkswagen kritizuje vlastní zapuštěné kliky dveří. Co na to zákazníci? 

    Automobilka Volkswagen v posledních letech čelila ostré kritice za změny, které podle mnohých zákazníků nebyly nutné. Patřilo mezi ně především soustředění většiny funkcí do dotykového displeje, nahrazení klasických tlačítek dotykovými posuvníky – a také experimenty s novými typy klik dveří. Nyní ale vedení značky přiznává, že některé nápady nebyly šťastné, a slibuje návrat k tradičním řešením.

    Ford Ranger MS-RT přidává plug-in hybrid a sportovní styl

    Ford cílí na řidiče, kteří nechtějí mít pick-up jen jako pracovní nástroj. Ranger MS-RT dostal agresivní vzhled, sportovně laděný podvozek a nově i plug-in hybrid. Do rodiny se přidává také elektrická dodávka E-Tourneo Custom. Oba vozy spojují užitné schopnosti s odvážným designem.

    Kodiaq válí. Nová generace povedeného SUV předvedla ceník 

    Nové SUV od naší známé automobilky Škoda je na světě. Už několik měsíců se mohou lidé potěšit pohledem na poslední generaci vozu Kodiaq. Na rozdíl od svého předchůdce je delší a má k dispozici mnoho asistentů, kteří nám pořádně ulehčí život. Cena rozhodně nikoho nepřekvapí. Platíme jak za značku, tak za nebývale vysokou kvalitu. Škoda vykročila správným směrem. 

    Reklama

    Celkově lze říci, že Kodiaq skutečně prokoukl. Úspěch sice sklízel i předtím, novinka ale skutečně bere dech. Design se zaměřil převážně na zdůraznění masivnosti a robustnosti. Interiér se zase zaměřil na pohodlí a luxus, který v podání Škody opět exceluje. Výkon rozhodně nikoho nezklame, mnoho lidí ale stále bude ještě čekat na verzi RS. Technologie se dostaly na opravdu vysokou úroveň. Kromě stálých asistentů se přidaly i systémy, které rozhodně ulehčí jízdu, mnohdy navíc mohou i zachránit život. 

    Cena, jak jsme si už řekli, nikoho rozhodně nepřekvapí. Za naprostý základ si Škoda řekne lehce přes milion korun. To je zkrátka standardní taxa. Abychom si mohli dopřát více prémiovou verzi Exclusive Selection, budeme si muset připravit až 1,285 milionu korun. Pokud si navíc chceme navolit i nějaké nadstandardní prvky, dostaneme se hladce až na 1,5 milionu korun. Pojďme se podívat zblízka na to, co si pro nás Škoda přichystala. 

    Design 

    Jak sama firma říká: „Ostré a elegantní linie, kombinované s výrazným světelným podpisem, prvky karoserie z tmavého plastu a až 20palcová kola činí z modelu Kodiaq robustní a zároveň dynamický i stylový vůz s nadčasovým designem.“ Důležité je, že Kodiaq skutečně nepůsobí jako tintítko. Prodloužil se a svědčí o tom i stylový pruh nad zadními světlomety. Přední maska je protnuta světlenou lištou, která spojuje oba LED světlomety. 

    Interiér disponuje nebývalým luxusem. Ambientní osvětlení se sbíhá do prostoru obrazovky infotainmentu. Zcela zmizela řadící páka, kterou nahradila lišta pro dobíjení telefonů. Ovládání automatické převodovky se usadilo za pravou stranu volantu. K dispozici je třízónová klimatizace i masážní programy. 

    Motorizace 

    Pod kapotou najdeme dvoulitrový diesel, který dá dohromady až 110 kW a 360 Nm točivého momentu. Silnější verze nabízí až 142 kW a 400 Nm. 

    Verdikt 

    Škoda Kodiaq sklízí úspěch. Nedivíme se, je to povedené SUV.

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    Fiat Grande Panda dostane benzín a manuál

    Fiat vyslyšel řidiče, kteří volají po jednoduchém a dostupném autě. Grande Panda se vedle elektromobilu a mild-hybridu objeví také jako čistě benzinová verze s šestistupňovým manuálem. Značka slibuje nižší cenu a návrat k tradici malých, chytrých a praktických vozů.

    Volkswagen kritizuje vlastní zapuštěné kliky dveří. Co na to zákazníci? 

    Automobilka Volkswagen v posledních letech čelila ostré kritice za změny, které podle mnohých zákazníků nebyly nutné. Patřilo mezi ně především soustředění většiny funkcí do dotykového displeje, nahrazení klasických tlačítek dotykovými posuvníky – a také experimenty s novými typy klik dveří. Nyní ale vedení značky přiznává, že některé nápady nebyly šťastné, a slibuje návrat k tradičním řešením.

    Ford Ranger MS-RT přidává plug-in hybrid a sportovní styl

    Ford cílí na řidiče, kteří nechtějí mít pick-up jen jako pracovní nástroj. Ranger MS-RT dostal agresivní vzhled, sportovně laděný podvozek a nově i plug-in hybrid. Do rodiny se přidává také elektrická dodávka E-Tourneo Custom. Oba vozy spojují užitné schopnosti s odvážným designem.

    Mercedes-Benz plánuje zachovat dvanáctiválce ještě po dlouhá léta

    Milovníci klasických velkoobjemových motorů se mohou radovat – Mercedes-Benz se nechystá ukončit výrobu svého legendárního dvanáctiválce. Podle nejnovějších informací by měl tento typ pohonné jednotky zůstat v nabídce minimálně do 30. let tohoto století. Přesto ale zůstává otevřená otázka, na jakých trzích bude možné tyto vozy skutečně koupit.

    Renault Clio přijíždí v nové generaci

    Francouzská automobilka ukázala šestou generaci svého bestselleru. Nové Clio se odvážně vydalo jiným směrem. Přineslo výrazný design, modernější interiér i úspornější pohony. Model, který se od roku 1990 prodal v milionech kusů, tak vstupuje do další éry.

    Ram 1500 pro rok 2026 znovu přichází s HEMI V8

    Po krátké odmlce se vrací to, co fanoušci amerických pick-upů tolik milují – burácející 5,7litrový HEMI V8. Ram přiznal, že jeho vyřazení z nabídky modelu 1500 pro rok 2025 byla chyba, a proto se v roce 2026 slavná osmiválcová jednotka vrací do hry.

    Nový Polestar 5 je tady. Výzva pro Porsche Taycan i Lucid Air?

    Po pěti letech postupného odhalování, které začalo koncepčním modelem Precept v roce 2020, je to konečně oficiální – Polestar představuje svůj nový vlajkový sedan s označením Polestar 5. Premiéru si odbývá na autosalonu IAA Mobility v Mnichově a jeho ambice jsou jasné: postavit se silné konkurenci v podobě Porsche Taycan nebo Lucid Air.

    Škoda ukázala Vision O, předobraz elektrické Octavie

    Škoda představila v Mnichově koncept Vision O. Jde o odvážný pohled do budoucnosti značky a zároveň o nástřel páté generace Octavie. Automobilka sází na minimalistický design, velké displeje a aerodynamické triky. Zároveň ale přiznává, že nástup elektrické éry nebude tak rychlý, jak původně plánovala.

    Nový Mercedes GLC EV 2027. Elektrická síla s dojezdem přes 600 km

    Mercedes-Benz rozšiřuje svou elektrickou rodinu o dalšího člena. Po úspěšných modelech vyšších tříd přichází na řadu mainstreamovější nabídka – nové GLC EV s technologií EQ, které se začne prodávat koncem roku 2026 a v roce 2027 bude k dispozici ve dvou variantách.

    Ford Capri 2025 je zpět jako elektrické SUV kupé

    Ford oživil slavné jméno Capri, ale nostalgii nechal stranou. Nový model pro rok 2025 není sportovní kupé, nýbrž moderní elektrický crossover. Staví na platformě MEB sdílené s Explorerem a míří na zákazníky, kteří hledají styl, prostor a moderní technologie.

    Fiat Grande Panda dostane benzín a manuál

    Fiat vyslyšel řidiče, kteří volají po jednoduchém a dostupném autě. Grande Panda se vedle elektromobilu a mild-hybridu objeví také jako čistě benzinová verze s šestistupňovým manuálem. Značka slibuje nižší cenu a návrat k tradici malých, chytrých a praktických vozů.

    Volkswagen kritizuje vlastní zapuštěné kliky dveří. Co na to zákazníci? 

    Automobilka Volkswagen v posledních letech čelila ostré kritice za změny, které podle mnohých zákazníků nebyly nutné. Patřilo mezi ně především soustředění většiny funkcí do dotykového displeje, nahrazení klasických tlačítek dotykovými posuvníky – a také experimenty s novými typy klik dveří. Nyní ale vedení značky přiznává, že některé nápady nebyly šťastné, a slibuje návrat k tradičním řešením.

    Ford Ranger MS-RT přidává plug-in hybrid a sportovní styl

    Ford cílí na řidiče, kteří nechtějí mít pick-up jen jako pracovní nástroj. Ranger MS-RT dostal agresivní vzhled, sportovně laděný podvozek a nově i plug-in hybrid. Do rodiny se přidává také elektrická dodávka E-Tourneo Custom. Oba vozy spojují užitné schopnosti s odvážným designem.

    Mercedes-Benz plánuje zachovat dvanáctiválce ještě po dlouhá léta

    Milovníci klasických velkoobjemových motorů se mohou radovat – Mercedes-Benz se nechystá ukončit výrobu svého legendárního dvanáctiválce. Podle nejnovějších informací by měl tento typ pohonné jednotky zůstat v nabídce minimálně do 30. let tohoto století. Přesto ale zůstává otevřená otázka, na jakých trzích bude možné tyto vozy skutečně koupit.

    Renault Clio přijíždí v nové generaci

    Francouzská automobilka ukázala šestou generaci svého bestselleru. Nové Clio se odvážně vydalo jiným směrem. Přineslo výrazný design, modernější interiér i úspornější pohony. Model, který se od roku 1990 prodal v milionech kusů, tak vstupuje do další éry.

    Ram 1500 pro rok 2026 znovu přichází s HEMI V8

    Po krátké odmlce se vrací to, co fanoušci amerických pick-upů tolik milují – burácející 5,7litrový HEMI V8. Ram přiznal, že jeho vyřazení z nabídky modelu 1500 pro rok 2025 byla chyba, a proto se v roce 2026 slavná osmiválcová jednotka vrací do hry.

    Nový Polestar 5 je tady. Výzva pro Porsche Taycan i Lucid Air?

    Po pěti letech postupného odhalování, které začalo koncepčním modelem Precept v roce 2020, je to konečně oficiální – Polestar představuje svůj nový vlajkový sedan s označením Polestar 5. Premiéru si odbývá na autosalonu IAA Mobility v Mnichově a jeho ambice jsou jasné: postavit se silné konkurenci v podobě Porsche Taycan nebo Lucid Air.

    Škoda ukázala Vision O, předobraz elektrické Octavie

    Škoda představila v Mnichově koncept Vision O. Jde o odvážný pohled do budoucnosti značky a zároveň o nástřel páté generace Octavie. Automobilka sází na minimalistický design, velké displeje a aerodynamické triky. Zároveň ale přiznává, že nástup elektrické éry nebude tak rychlý, jak původně plánovala.

    Nový Mercedes GLC EV 2027. Elektrická síla s dojezdem přes 600 km

    Mercedes-Benz rozšiřuje svou elektrickou rodinu o dalšího člena. Po úspěšných modelech vyšších tříd přichází na řadu mainstreamovější nabídka – nové GLC EV s technologií EQ, které se začne prodávat koncem roku 2026 a v roce 2027 bude k dispozici ve dvou variantách.

    Ford Capri 2025 je zpět jako elektrické SUV kupé

    Ford oživil slavné jméno Capri, ale nostalgii nechal stranou. Nový model pro rok 2025 není sportovní kupé, nýbrž moderní elektrický crossover. Staví na platformě MEB sdílené s Explorerem a míří na zákazníky, kteří hledají styl, prostor a moderní technologie.

    9 KOMENTÁŘE

    1. Pořád žádný pokrok, ale snaha udělat velké auto na malém levném podvozku je vidět. auto je oproti konkurenci jako koza. Zadní a čelní pohled úzký rozchod kol a boční má velké převisy, prostě natažený podvozek Karoqa

    2. „Platíme jak za značku, tak za nebývale vysokou kvalitu.“
      Jako že Škoda je prémiová značka? Nebývale vysoká kvalita? Příbuzný si vzal starší model na operák. Po čtyřiceti musel nechat dát nové zadní kotouče a k nim dostal fakturu. Dobrá cena operáku- velká míra spoluúčasti. Když se v servisu divil že auto tak brzy potřebuje nové kotouče, bylo mu řečeno že u Škodofky normál…

    3. Mě se to nelíbí. Ty proporce jsou nevyvážené a auto působí divně. Nejlepší design po faceliftu má Kamiq.

    4. Hm Škoda peněz, nejvíc asi problém podvozek, poddimenzovaný a za takový peníze.. nechápu, proč teda nepostaví komplet nové auto a né slátaninu..
      to radši přidat pár peněz a jít opravdu do prémie..

    5. Slátanina, vůbec se mi nelíbí. Cena přemrštěná. Tohle musel psát jen zaplacenej kokot.

    6. Za tuhle značku opravdu platit nechci. A za jejich kvalitu už vůbec ne. Mám 3 Superba a vrže tam snad všechno, co vrzat může. Díky, škodovku už opravdu ne.

    Comments are closed.

    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama