Více
    13.6 C
    Czech
    Neděle 5. května 2024

    RAM 1500 Classic Warlock. Nehynoucí klasika nabízí výjimečný zážitek

    V zásadě se můžeme rozhodnout pro dvě verze, a to single cabin, nebo double. Dnes se podíváme na tu druhou, která nese název Warlock. Liší se především kapacitou a také designem. Dodge vtělil do tohoto monstra vše, co během své bohaté historie nasbíral. 1500 se řadí mezi klasiky, které jsou tu převážně pro práci. Pokud ale máme být upřímní, pracovní vůz najdeme i levněji. 

    Ano, RAM 1500 není zadarmo. Pokud si ho navíc chceme pořídit tady u nás, musíme počítat i s nějakou tou přirážkou za shipping. Pracovní auto lze samozřejmě tím pádem pořídit i levněji. Stojí tedy RAM 1500 za to? Bezpochyby ano! Nekupujeme si pouze pracovní tahač, který urve skutečně abnormální náklady, ale také designový skvost. Neexistuje větší symbol USA, než je RAM a jeho pickup. Výrobci navíc nelenili a posunuli vzhled klasiky 1500 na úplně jinou úroveň. Nově si tak vychutnáme svalnaté vozidlo zvenku a robustní, nicméně příjemné a pohodlné prostředí interiéru. Pojďme se blíže podívat na RAM 1500 Classic, který nás sice vyjde v základu na minimálně 1,3 milionu korun, odvděčí se ale neskutečnou porcí zážitků. 

    Design 

    Vzhled hraje hned po výkonu naprosto zásadní roli. Právě kvůli masivní kapotě si lidé RAM kupují. A když říkáme masivní, myslíme opravdu masivní. Na rozdíl od verze Express se varianta Warlock posunula dále. Tři písmena RAM jsou zasazena do obřího grilu, kterému sekundují majestátní LED světlomety. 1500 nabízí dlouhý rozvor, a tak najdeme 20palcové krásky téměř přímo pod světly. Zvenku zkrátka nemáme co vytknout. RAM 1500 přináší naprostou revoluci. 

    Interiér si nás okamžitě získá. Nabízí dost prostoru pro všechny, a hlavně nespočet míst, kam si můžeme odkládat věci. ze středové podpěry ruky se rázem stane bytelný stolek, kam si můžeme odložit počítač a pustit se do práce. 7palcová obrazovka infotainmentu je sice menší, bohatě však postačí. Řazení nás možná trochu překvapí. Zapomeňme na páku. Hned vedle obrazovky najdeme přepínání automatické převodovky. Pro ty z nás, kdo jsem zvyklí na polohu této funkce vodorovně, platí, že si budeme zvykat trochu déle. 

    Motor a verdikt 

    Pod kapotou najdeme osmiválcový motor o objemu 5,7 litru. Ten dá dohromady až 395 koní. To není vůbec zlé. Cena je sice vyšší, u nás se pohybuje v základu kolem 1,3 milionu korun, koupě se ale vyplatí. 

    Sledujte nás na sítích

    Nový Mercedes G EQ. Legendární SUV v elektrickém kabátě

    Mercedes-Benz právě uvedl na trh novou verzi svého ikonického modelu G, který je známý svou schopností zdolat doslova každý terén. Tentokrát však bude tento legendární vůz postrádat charakteristický hukot spalovacího motoru. Místo toho se pod jeho kapotou ukrývá tichý, ale výkonný elektrický pohon. Toto představuje pro automobilový průmysl důležitý milník.

    BMW odmaskovalo model M5 Touring. Tohle auto bere dech 

    Nový model M5 Touring od BMW se představil někdy kolem Nového roku. Tehdy jsme mohli jen odhadovat, jak bude vypadat. Firma nyní konečně strhla z vozu maskování a předvedla ho světu. BMW 5 Touring vyniká svým designem, komfortem a samozřejmě i výkonem, a proto stojí za to mu věnovat pozornost. Cena už tolik příznivá bohužel není. 

    Nissan ukazuje, jak bude vypadat budoucnost automobilů 

    Automobilka Nissan vystoupila na Pekingském autosalonu s prezentací čtyř nových konceptů. Ty potvrzují její závazek vyrobit 30 nových modelů po celém světě v následujících třech letech. Plán Arc představuje 16 elektrických a 14 spalovacích vozidel. Nissan celkově plánuje uvést na trh 34 elektrifikovaných modelů v období 2024-2030. Dá se podobný cíl vůbec splnit? 

    Renault 5 přináší novou éru udržitelné mobility pro města

    Pro milovníky automobilů není jméno Renault 5 cizí. Symbolika tohoto vozu se zrodila v minulosti, nyní se ale vrací v novém kabátě – elektrickém. Tento legendární model, známý zejména svou kompaktností a stylovým designem, se vrací s novým způsobem pohonu, který je připravený pro výzvy moderních městských prostředí.

    Dacia Spring na českém trhu. Nejlevější elektromobil už nic nezastaví 

    Dacia představuje svou novinku – Dacia Spring, elektromobil určený pro město. A teď už známe i ceník pro český trh. I když Dacia Spring nenabízí ohromné množství koní pod kapotou, přichází s praktickým designem, a především s příznivou cenou. To ji činí pravděpodobně nejlevnějším elektromobilem na trhu. Přesně takto chce Dacia strčit konkurenci do kapsy. 

    Nový Mercedes G EQ. Legendární SUV v elektrickém kabátě

    Mercedes-Benz právě uvedl na trh novou verzi svého ikonického modelu G, který je známý svou schopností zdolat doslova každý terén. Tentokrát však bude tento legendární vůz postrádat charakteristický hukot spalovacího motoru. Místo toho se pod jeho kapotou ukrývá tichý, ale výkonný elektrický pohon. Toto představuje pro automobilový průmysl důležitý milník.

    BMW odmaskovalo model M5 Touring. Tohle auto bere dech 

    Nový model M5 Touring od BMW se představil někdy kolem Nového roku. Tehdy jsme mohli jen odhadovat, jak bude vypadat. Firma nyní konečně strhla z vozu maskování a předvedla ho světu. BMW 5 Touring vyniká svým designem, komfortem a samozřejmě i výkonem, a proto stojí za to mu věnovat pozornost. Cena už tolik příznivá bohužel není. 

    Nissan ukazuje, jak bude vypadat budoucnost automobilů 

    Automobilka Nissan vystoupila na Pekingském autosalonu s prezentací čtyř nových konceptů. Ty potvrzují její závazek vyrobit 30 nových modelů po celém světě v následujících třech letech. Plán Arc představuje 16 elektrických a 14 spalovacích vozidel. Nissan celkově plánuje uvést na trh 34 elektrifikovaných modelů v období 2024-2030. Dá se podobný cíl vůbec splnit? 

    Renault 5 přináší novou éru udržitelné mobility pro města

    Pro milovníky automobilů není jméno Renault 5 cizí. Symbolika tohoto vozu se zrodila v minulosti, nyní se ale vrací v novém kabátě – elektrickém. Tento legendární model, známý zejména svou kompaktností a stylovým designem, se vrací s novým způsobem pohonu, který je připravený pro výzvy moderních městských prostředí.

    Dacia Spring na českém trhu. Nejlevější elektromobil už nic nezastaví 

    Dacia představuje svou novinku – Dacia Spring, elektromobil určený pro město. A teď už známe i ceník pro český trh. I když Dacia Spring nenabízí ohromné množství koní pod kapotou, přichází s praktickým designem, a především s příznivou cenou. To ji činí pravděpodobně nejlevnějším elektromobilem na trhu. Přesně takto chce Dacia strčit konkurenci do kapsy.