Více
    11.7 C
    Czech
    Pátek 17. října 2025

    Renault Trezor ukázal, že budoucnost může být krásná

    Renault Trezor patří k nejpůsobivějším konceptům posledních let. Francouzská značka s ním předvedla, že elektromobil může být symbolem emocí, nikoli kompromisů. Když se v roce 2016 objevil na autosalonu v Paříži, okamžitě způsobil rozruch. Aerodynamické tvary, červený interiér a futuristické otevírání karoserie z něj udělaly hvězdu mezi sportovními vozy.

    Mitsubishi potvrdilo příchod offroadové verze Outlanderu pro USA. Dorazí už příští rok

    Mitsubishi se chystá rozšířit svůj úspěšný model Outlander o novou, terénně zaměřenou verzi. Po letošním uvedení varianty Trail Edition pro modelový rok 2025 japonská automobilka oznámila, že v roce 2026 představí ještě výrazně schopnější offroadový model, který půjde mnohem dál než dosavadní vzhledový paket. Evropa je ale napřed.

    Škoda představuje svou budoucnost. Součástí je nové logo a nápis

    Mladoboleslavská automobilka před pár dny představila světu nové logo a nápis. Nejde pouze o pár písmen, ale celou vizi. Škoda auto hlavně ukázala veřejnosti, jakým směrem se bude v budoucích letech ubírat a logo je pouze součástí tohoto plánu. Zbrusu nový nápis a nově pojatý okřídlený šíp se budou pěkně vyjímat všude, kde bude automobilka působit. 

    Reklama

    Zcela zásadní tah učinila automobilka Škoda, když světu představila svoje plány do budoucna. Za zcela zásadní se dá tento tah označovat díky tomu, že znamená zbrusu nový pohled na prodej, a hlavně prezentaci těchto tuzemských automobilů. Škoda tak naprosto bez vytáček vstupuje do světa elektřiny a moderních technologií. Její vozy už budou brázdit silnice pouze s nápisem, nikoli s okřídleným šípem. Navíc se budeme setkávat už jen převážně se zkratkou EV. 

    Logo 

    Nové logo, které symbolizuje okřídlený šíp, se od toho, které se do dnešní doby používalo, zase příliš neliší. Změny nastaly hlavně v detailu. Znak už nevytváří 3D efekt, naopak zjednodušil své kontury a působí pěkně ploše a přímočaře. Bude daleko více přijatelnější používat tento vizuál k jakékoli prezentaci, ať už ve světě internetu, nebo na hlavičkách smluv.

    Nápis 

    Nápis Škoda se zjednodušil na tu nejvíce možnou úroveň. Jako oříšek museli designéři vnímat hlavně první písmenu Š. Je si třeba ale přiznat, že výsledek opravdu stojí za to. Háček se posunul přímo do horní části písmene S a celý nápis tak díky tomu působí čistě a použitelněji. Vzhledem k tomu, že vozidla značky škoda už budou jezdit pouze s nápisem, bylo potřeba si na něm dát extrémně záležet. 

    S novým vizuálem se budeme setkávat i u prodejců značky Škoda. U těch proběhne v následujících letech mnoho změn, které jim rozhodně nezávidíme. Jak je ale známo, výsledek bude stát za to. Škoda by neděla nic, co nemá předem promyšlené. 

    Vision 7S 

    Škoda navíc představila svůj nový prototyp elektromobilu, na kterém demonstrovala, jak budou nové stroje v následujících letech vypadat. Design exteriéru i interiéru je naprosto ojedinělý, svěží a moderní. Přední část lemuje nový nápis Škoda. Pokud se v budoucnu nové automobily alespoň z části přiblíží tomuto konceptu, znamená to pro nás dvě věci. Budou sice extrémně drahé, ale zato neskutečně krásné. 

    Verdikt 

    Změna vizuálu je od značky Škoda vítanou změnou. Pomáhá tak odstartovat zcela novou kapitolu v už tak bohaté historii. Nám nezbývá nic jiného než nový příběh naší značky hrdě sledovat.  

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    Rolls-Royce přebarvil luxus. Neon zářil i v Goodwoodu

    Rolls-Royce vždy symbolizoval uhlazenou eleganci a decentní barvy. Tentokrát ale přišla změna. Edice Neon Nights obrátila všechny zvyklosti naruby a dala luxusu nový odstín. Tři modely Black Badge se představily v barvách, které zářily jako tropické ovoce.

    Renault Trezor ukázal, že budoucnost může být krásná

    Renault Trezor patří k nejpůsobivějším konceptům posledních let. Francouzská značka s ním předvedla, že elektromobil může být symbolem emocí, nikoli kompromisů. Když se v roce 2016 objevil na autosalonu v Paříži, okamžitě způsobil rozruch. Aerodynamické tvary, červený interiér a futuristické otevírání karoserie z něj udělaly hvězdu mezi sportovními vozy.

    Mitsubishi potvrdilo příchod offroadové verze Outlanderu pro USA. Dorazí už příští rok

    Mitsubishi se chystá rozšířit svůj úspěšný model Outlander o novou, terénně zaměřenou verzi. Po letošním uvedení varianty Trail Edition pro modelový rok 2025 japonská automobilka oznámila, že v roce 2026 představí ještě výrazně schopnější offroadový model, který půjde mnohem dál než dosavadní vzhledový paket. Evropa je ale napřed.

    Alfa Romeo Junior přináší nový vítr do řad značky

    Italská Alfa Romeo se po letech znovu nadechuje. Nejmenší model značky, crossover Junior, se stal symbolem proměny, která vrací slavné jméno do hry. Vzhled, technika i nabídka pohonů ukazují, že značka pod skupinou Stellantis našla ztracené sebevědomí.

    Dongfeng chce oslovit Čechy levnými SUV

    Čínská automobilka Dongfeng přitvrzuje v boji o český trh. Po uvedení modelů T5 EVO a U-Tour přichází s novou verzí T5 Dragon Edition, která má zamíchat kartami mezi kompaktními SUV. Nabízí velký kufr, moderní výbavu a cenu, která startuje výrazně pod hranicí konkurence.

    Lamborghini přehodnocuje budoucnost. První elektromobil Lanzador možná skončí dřív, než se vůbec narodí

    Zatímco Ferrari nedávno odhalilo první snímky svého chystaného elektromobilu Elettrica, konkurenční Lamborghini se vydává zcela opačnou cestou. Generální ředitel značky Stephan Winkelmann potvrdil, že projekt Lanzador, původně plánovaný jako vůbec první čistě elektrický model značky, se může proměnit v plug-in hybridní supersport.

    Smart #5 Brabus spojuje čínskou techniku a německý styl

    Smart kdysi vyráběl malá městská auta. Dnes se dívá na svět z výšky. Nový model #5 Brabus mění image značky a míří mezi velká elektrická SUV. Pod elegantním designem od Mercedesu skrývá čínskou techniku od koncernu Geely. Výsledkem je kolos s výkonem supersportu, který přitom stojí jako lépe vybavený rodinný vůz.

    Cupra Terramar spojuje emoce a výkon

    Cupra rozšiřuje své portfolio o nový model Terramar. SUV pojmenované po slavném španělském okruhu má být symbolem návratu k řízení, které baví. Auto dlouhé přes 4,5 metru navazuje na úspěšný Formentor, ale míří výš. Spojuje výrazný design, silné motory a emoce, které mají odlišit značku od zbytku koncernu.

    Renault Megane E-Tech mění tvář

    Renault chystá velkou proměnu svého elektrického modelu Megane E-Tech. Vůz, který měl symbolizovat přechod značky k elektromobilitě, se na trhu neprosadil podle očekávání. Francouzská automobilka proto připravuje modernizaci, která má z Meganu udělat sportovnější hatchback a vrátit mu potřebnou jiskru.

    Mercedes-Benz CLA míří na Teslu s efektivitou i technikou

    Nové CLA se vydává cestou, kterou Mercedes ještě nešel. Je tiché, úsporné a rychle se nabíjí. Místo luxusu pro okázalost nabízí promyšlenou techniku a efektivitu, která může Tesle pořádně zamíchat kartami.

    Rolls-Royce přebarvil luxus. Neon zářil i v Goodwoodu

    Rolls-Royce vždy symbolizoval uhlazenou eleganci a decentní barvy. Tentokrát ale přišla změna. Edice Neon Nights obrátila všechny zvyklosti naruby a dala luxusu nový odstín. Tři modely Black Badge se představily v barvách, které zářily jako tropické ovoce.

    Renault Trezor ukázal, že budoucnost může být krásná

    Renault Trezor patří k nejpůsobivějším konceptům posledních let. Francouzská značka s ním předvedla, že elektromobil může být symbolem emocí, nikoli kompromisů. Když se v roce 2016 objevil na autosalonu v Paříži, okamžitě způsobil rozruch. Aerodynamické tvary, červený interiér a futuristické otevírání karoserie z něj udělaly hvězdu mezi sportovními vozy.

    Mitsubishi potvrdilo příchod offroadové verze Outlanderu pro USA. Dorazí už příští rok

    Mitsubishi se chystá rozšířit svůj úspěšný model Outlander o novou, terénně zaměřenou verzi. Po letošním uvedení varianty Trail Edition pro modelový rok 2025 japonská automobilka oznámila, že v roce 2026 představí ještě výrazně schopnější offroadový model, který půjde mnohem dál než dosavadní vzhledový paket. Evropa je ale napřed.

    Alfa Romeo Junior přináší nový vítr do řad značky

    Italská Alfa Romeo se po letech znovu nadechuje. Nejmenší model značky, crossover Junior, se stal symbolem proměny, která vrací slavné jméno do hry. Vzhled, technika i nabídka pohonů ukazují, že značka pod skupinou Stellantis našla ztracené sebevědomí.

    Dongfeng chce oslovit Čechy levnými SUV

    Čínská automobilka Dongfeng přitvrzuje v boji o český trh. Po uvedení modelů T5 EVO a U-Tour přichází s novou verzí T5 Dragon Edition, která má zamíchat kartami mezi kompaktními SUV. Nabízí velký kufr, moderní výbavu a cenu, která startuje výrazně pod hranicí konkurence.

    Lamborghini přehodnocuje budoucnost. První elektromobil Lanzador možná skončí dřív, než se vůbec narodí

    Zatímco Ferrari nedávno odhalilo první snímky svého chystaného elektromobilu Elettrica, konkurenční Lamborghini se vydává zcela opačnou cestou. Generální ředitel značky Stephan Winkelmann potvrdil, že projekt Lanzador, původně plánovaný jako vůbec první čistě elektrický model značky, se může proměnit v plug-in hybridní supersport.

    Smart #5 Brabus spojuje čínskou techniku a německý styl

    Smart kdysi vyráběl malá městská auta. Dnes se dívá na svět z výšky. Nový model #5 Brabus mění image značky a míří mezi velká elektrická SUV. Pod elegantním designem od Mercedesu skrývá čínskou techniku od koncernu Geely. Výsledkem je kolos s výkonem supersportu, který přitom stojí jako lépe vybavený rodinný vůz.

    Cupra Terramar spojuje emoce a výkon

    Cupra rozšiřuje své portfolio o nový model Terramar. SUV pojmenované po slavném španělském okruhu má být symbolem návratu k řízení, které baví. Auto dlouhé přes 4,5 metru navazuje na úspěšný Formentor, ale míří výš. Spojuje výrazný design, silné motory a emoce, které mají odlišit značku od zbytku koncernu.

    Renault Megane E-Tech mění tvář

    Renault chystá velkou proměnu svého elektrického modelu Megane E-Tech. Vůz, který měl symbolizovat přechod značky k elektromobilitě, se na trhu neprosadil podle očekávání. Francouzská automobilka proto připravuje modernizaci, která má z Meganu udělat sportovnější hatchback a vrátit mu potřebnou jiskru.

    Mercedes-Benz CLA míří na Teslu s efektivitou i technikou

    Nové CLA se vydává cestou, kterou Mercedes ještě nešel. Je tiché, úsporné a rychle se nabíjí. Místo luxusu pro okázalost nabízí promyšlenou techniku a efektivitu, která může Tesle pořádně zamíchat kartami.
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama