Více
    8.6 C
    Czech
    Čtvrtek 16. října 2025

    Mitsubishi potvrdilo příchod offroadové verze Outlanderu pro USA. Dorazí už příští rok

    Mitsubishi se chystá rozšířit svůj úspěšný model Outlander o novou, terénně zaměřenou verzi. Po letošním uvedení varianty Trail Edition pro modelový rok 2025 japonská automobilka oznámila, že v roce 2026 představí ještě výrazně schopnější offroadový model, který půjde mnohem dál než dosavadní vzhledový paket. Evropa je ale napřed.

    Alfa Romeo Junior přináší nový vítr do řad značky

    Italská Alfa Romeo se po letech znovu nadechuje. Nejmenší model značky, crossover Junior, se stal symbolem proměny, která vrací slavné jméno do hry. Vzhled, technika i nabídka pohonů ukazují, že značka pod skupinou Stellantis našla ztracené sebevědomí.

    ŠKODA AUTO dosáhla za první tři čtvrtletí provozního výsledku ve výši 469 milionů eur

    ŠKODA AUTO dodala za prvních devět měsíců roku 2020 zákazníkům na celém světě 721 900 vozů (-21,0 %). Po znovuotevření dealerství ve třetím čtvrtletí překonaly zářijové celosvětové dodávky automobilky úroveň minulého roku. ŠKODA AUTO Group* dosáhla na konci září pozitivního provozního výsledku ve výši 469 milionů eur. Také další finanční ukazatele svědčí o celkové stabilizaci. I nadále je však silně ovlivňují dopady opatření přijatých proti šíření pandemie. ŠKODA AUTO zaznamenala za první tři čtvrtletí roku 2020 tržby ve výši přes 12 miliard eur, rentabilita tržeb činila 3,9 %.

    Reklama

    západní Evropě poklesly dodávky zákazníkům za prvních devět měsíců o 21,2 % na 312 900 vozů (leden až září 2019: 397 300 vozů). V Německu, na svém celosvětově druhém největším trhu, dodala automobilka za první tři čtvrtletí roku 2020 zákazníkům celkem 113 200 vozů (leden až září 2019: 146 300 vozů; -22,6 %). V Norsku dodávky zákazníkům vzrostly o 3,2 % na 5 400 vozů (leden až září 2019: 5 200 vozů).

    Ve střední Evropě dodala ŠKODA AUTO svým zákazníkům za prvních devět měsíců letošního roku 134 700 vozů (leden až září 2019: 159 500 vozů; -15,6 %). Na domácím českém trhu poklesly dodávky zákazníkům v tomto období o 11,3 % na 62 300 vozů (leden až září 2019: 70 300 vozů).

    Ve východní Evropě bez Ruska poklesly dodávky v období od ledna do září o 26,2 % na 27 400 vozů (leden až září 2019: 37 200 vozů).

    Rusku si značka ŠKODA za první tři čtvrtletí polepšila o 6,0 % a dodala zákazníkům celkem 65 200 vozů (leden až září 2019: 61 500 vozů).

    Číně, na svém celosvětově největším trhu, zaznamenala automobilka za prvních devět měsíců roku 124 900 dodaných vozů (leden až září 2019: 194 500 vozů; -35,8 %).

    Indii klesly dodávky zákazníkům v období od ledna do září na 6 800 vozů (leden až září 2019: 10 800 vozů; -36,6 %).

    Turecku zaznamenala ŠKODA za první tři čtvrtletí letošního roku 15 800 dodaných vozů, což v porovnání se stejným obdobím minulého roku představuje nárůst o 91,8 % (leden až září 2019: 8 200 vozů).

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    Renault Trezor ukázal, že budoucnost může být krásná

    Renault Trezor patří k nejpůsobivějším konceptům posledních let. Francouzská značka s ním předvedla, že elektromobil může být symbolem emocí, nikoli kompromisů. Když se v roce 2016 objevil na autosalonu v Paříži, okamžitě způsobil rozruch. Aerodynamické tvary, červený interiér a futuristické otevírání karoserie z něj udělaly hvězdu mezi sportovními vozy.

    Mitsubishi potvrdilo příchod offroadové verze Outlanderu pro USA. Dorazí už příští rok

    Mitsubishi se chystá rozšířit svůj úspěšný model Outlander o novou, terénně zaměřenou verzi. Po letošním uvedení varianty Trail Edition pro modelový rok 2025 japonská automobilka oznámila, že v roce 2026 představí ještě výrazně schopnější offroadový model, který půjde mnohem dál než dosavadní vzhledový paket. Evropa je ale napřed.

    Alfa Romeo Junior přináší nový vítr do řad značky

    Italská Alfa Romeo se po letech znovu nadechuje. Nejmenší model značky, crossover Junior, se stal symbolem proměny, která vrací slavné jméno do hry. Vzhled, technika i nabídka pohonů ukazují, že značka pod skupinou Stellantis našla ztracené sebevědomí.

    Dongfeng chce oslovit Čechy levnými SUV

    Čínská automobilka Dongfeng přitvrzuje v boji o český trh. Po uvedení modelů T5 EVO a U-Tour přichází s novou verzí T5 Dragon Edition, která má zamíchat kartami mezi kompaktními SUV. Nabízí velký kufr, moderní výbavu a cenu, která startuje výrazně pod hranicí konkurence.

    Lamborghini přehodnocuje budoucnost. První elektromobil Lanzador možná skončí dřív, než se vůbec narodí

    Zatímco Ferrari nedávno odhalilo první snímky svého chystaného elektromobilu Elettrica, konkurenční Lamborghini se vydává zcela opačnou cestou. Generální ředitel značky Stephan Winkelmann potvrdil, že projekt Lanzador, původně plánovaný jako vůbec první čistě elektrický model značky, se může proměnit v plug-in hybridní supersport.

    Smart #5 Brabus spojuje čínskou techniku a německý styl

    Smart kdysi vyráběl malá městská auta. Dnes se dívá na svět z výšky. Nový model #5 Brabus mění image značky a míří mezi velká elektrická SUV. Pod elegantním designem od Mercedesu skrývá čínskou techniku od koncernu Geely. Výsledkem je kolos s výkonem supersportu, který přitom stojí jako lépe vybavený rodinný vůz.

    Cupra Terramar spojuje emoce a výkon

    Cupra rozšiřuje své portfolio o nový model Terramar. SUV pojmenované po slavném španělském okruhu má být symbolem návratu k řízení, které baví. Auto dlouhé přes 4,5 metru navazuje na úspěšný Formentor, ale míří výš. Spojuje výrazný design, silné motory a emoce, které mají odlišit značku od zbytku koncernu.

    Renault Megane E-Tech mění tvář

    Renault chystá velkou proměnu svého elektrického modelu Megane E-Tech. Vůz, který měl symbolizovat přechod značky k elektromobilitě, se na trhu neprosadil podle očekávání. Francouzská automobilka proto připravuje modernizaci, která má z Meganu udělat sportovnější hatchback a vrátit mu potřebnou jiskru.

    Mercedes-Benz CLA míří na Teslu s efektivitou i technikou

    Nové CLA se vydává cestou, kterou Mercedes ještě nešel. Je tiché, úsporné a rychle se nabíjí. Místo luxusu pro okázalost nabízí promyšlenou techniku a efektivitu, která může Tesle pořádně zamíchat kartami.

    Toyota 4Runner TRD Pro. Ultimátní off-road, ale za cenu, která zabolí

    Segment robustních SUV zažívá boom. Více a více řidičů chce na víkend „zmizet z civilizace“ a výrobci reagují nabídkou terénních modelů s drsným vzhledem, zvýšeným podvozkem a hrubým obutím. Toyota není výjimkou – její modely s označením TRD Pro představují to nejlepší, co značka v terénu nabízí. A s příchodem nové generace 4Runneru se objevuje i jeho dosud nejextrémnější provedení.

    Renault Trezor ukázal, že budoucnost může být krásná

    Renault Trezor patří k nejpůsobivějším konceptům posledních let. Francouzská značka s ním předvedla, že elektromobil může být symbolem emocí, nikoli kompromisů. Když se v roce 2016 objevil na autosalonu v Paříži, okamžitě způsobil rozruch. Aerodynamické tvary, červený interiér a futuristické otevírání karoserie z něj udělaly hvězdu mezi sportovními vozy.

    Mitsubishi potvrdilo příchod offroadové verze Outlanderu pro USA. Dorazí už příští rok

    Mitsubishi se chystá rozšířit svůj úspěšný model Outlander o novou, terénně zaměřenou verzi. Po letošním uvedení varianty Trail Edition pro modelový rok 2025 japonská automobilka oznámila, že v roce 2026 představí ještě výrazně schopnější offroadový model, který půjde mnohem dál než dosavadní vzhledový paket. Evropa je ale napřed.

    Alfa Romeo Junior přináší nový vítr do řad značky

    Italská Alfa Romeo se po letech znovu nadechuje. Nejmenší model značky, crossover Junior, se stal symbolem proměny, která vrací slavné jméno do hry. Vzhled, technika i nabídka pohonů ukazují, že značka pod skupinou Stellantis našla ztracené sebevědomí.

    Dongfeng chce oslovit Čechy levnými SUV

    Čínská automobilka Dongfeng přitvrzuje v boji o český trh. Po uvedení modelů T5 EVO a U-Tour přichází s novou verzí T5 Dragon Edition, která má zamíchat kartami mezi kompaktními SUV. Nabízí velký kufr, moderní výbavu a cenu, která startuje výrazně pod hranicí konkurence.

    Lamborghini přehodnocuje budoucnost. První elektromobil Lanzador možná skončí dřív, než se vůbec narodí

    Zatímco Ferrari nedávno odhalilo první snímky svého chystaného elektromobilu Elettrica, konkurenční Lamborghini se vydává zcela opačnou cestou. Generální ředitel značky Stephan Winkelmann potvrdil, že projekt Lanzador, původně plánovaný jako vůbec první čistě elektrický model značky, se může proměnit v plug-in hybridní supersport.

    Smart #5 Brabus spojuje čínskou techniku a německý styl

    Smart kdysi vyráběl malá městská auta. Dnes se dívá na svět z výšky. Nový model #5 Brabus mění image značky a míří mezi velká elektrická SUV. Pod elegantním designem od Mercedesu skrývá čínskou techniku od koncernu Geely. Výsledkem je kolos s výkonem supersportu, který přitom stojí jako lépe vybavený rodinný vůz.

    Cupra Terramar spojuje emoce a výkon

    Cupra rozšiřuje své portfolio o nový model Terramar. SUV pojmenované po slavném španělském okruhu má být symbolem návratu k řízení, které baví. Auto dlouhé přes 4,5 metru navazuje na úspěšný Formentor, ale míří výš. Spojuje výrazný design, silné motory a emoce, které mají odlišit značku od zbytku koncernu.

    Renault Megane E-Tech mění tvář

    Renault chystá velkou proměnu svého elektrického modelu Megane E-Tech. Vůz, který měl symbolizovat přechod značky k elektromobilitě, se na trhu neprosadil podle očekávání. Francouzská automobilka proto připravuje modernizaci, která má z Meganu udělat sportovnější hatchback a vrátit mu potřebnou jiskru.

    Mercedes-Benz CLA míří na Teslu s efektivitou i technikou

    Nové CLA se vydává cestou, kterou Mercedes ještě nešel. Je tiché, úsporné a rychle se nabíjí. Místo luxusu pro okázalost nabízí promyšlenou techniku a efektivitu, která může Tesle pořádně zamíchat kartami.

    Toyota 4Runner TRD Pro. Ultimátní off-road, ale za cenu, která zabolí

    Segment robustních SUV zažívá boom. Více a více řidičů chce na víkend „zmizet z civilizace“ a výrobci reagují nabídkou terénních modelů s drsným vzhledem, zvýšeným podvozkem a hrubým obutím. Toyota není výjimkou – její modely s označením TRD Pro představují to nejlepší, co značka v terénu nabízí. A s příchodem nové generace 4Runneru se objevuje i jeho dosud nejextrémnější provedení.
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama