Více
    0.8 C
    Czech
    Sobota 4. února 2023

    Nový model, staré pořádky. Toyotu Hilux jen tak něco nezničí

    Pokud máte zájem o kvalitní pick-up, Toyota Hilux je tou správnou volbou. A vždy také byla. Sportovní vzhled, nadupaný interiér a zajímavé prvky působí přímo dokonale. Je tomu ale tak i ve skutečnosti?

    Přestože se nezná být tolik masivní jako ostatní trucky, dá se z celkové nabídky sestavit docela solidní Hulk. Sice si připlatíme, ale z co se dneska nepřiplácí? Důležité je, že se nám před očima povedla skloubit dravost a schopnost vyrazit do terénu, s ucházejícím pohodlím, se kterým rádi vyrazíme i do města. Toyota si svůj stroj nemůže vynachválit, ale to je vcelku pochopitelné. Oproti ostatním automobilkám to ale vypadá, že se nechlubí marně.

    Co tedy před námi vlastně stojí? Hodně sebevědomý pick-up, který se snaží vymanit z davu. Od pradávna trpí tento model komplexy, že není tak obří jako Tacoma a Tundra. Všechno ovšem vyvažuje svou šikovností, bezpečností, dostupností a jízdními vlastnostmi. Oproti jiným modelům tady máme na výběr z mnoha výbav. Všechny mají něco do sebe.

    Výbav je více než dost

    Vynechejme varianty Single Cab a Extra Cab. Přestože jsou nejdostupnější, moc pohodlí nám nedopřejí. Vrhněme se rovnou na Double Cab, která je to pravé. Výbava Life je naprostý základ. 150 koní a krouticí moment 400 Nm. Stejné specifikace najdeme i ve výbavách Active a Executive. Všechny 3 disponují čtyřválcem, DOHC 16V.

    Motor? Kdykoli!

    Legrace začíná u výbavy Invincible. 4 válce, 2,8 litrů, 4×4. 204 koní a 420 Nm krouticího momentu. U varianty Invincible Sport dokonce 500 Nm.

    Hilux váží 3,2 tuny a měří 5,3 m. Vysoká je tahle Toyota 1,8 m. Rozvor 3,08 m. Hlavní osobitost přichází v kabině. Jednoduchost všude, kam se podíváme. Krásný, masivní volant, velká dotyková obrazovka, pár tlačítek a to je všechno. Pohodlné sedačky a výhled hodně daleko. Sice zvenku Hilux nepůsobí až tak obrovsky, ale za volantem máme pocit, že nám patří svět.

    Na kolik nás tenhle pick-up vyjde? Od 930 000 Kč za výbavu Life až po 1,47 milionů za výbavu Invincible Sport. Možná je to dost, ale zároveň nám tahle Toyota nabídne skvělou podporu do života.

    Sledujte nás na sítích

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů. 

    Triumph Tiger 1200 GT. Robustní cesťák do drsných podmínek

    Od scramblerů a café racerů se přesuneme k opravdovému výstavnímu kousku v oboru cestování. Tiger 1200 GT si razí cestu dopředu. Bavíme se zde o skutečném velikánovi. Tenhle cesťák dokáže urazit maximální vzdálenost s ohledem na naše maximální pohodlí. To vše sice pořídíme za slušný balík peněz, nebudeme ovšem litovat. Tiger 1200 GT nám prokáže dlouholetou službu. 

    Nový přírůstek v rodině Triumph. Model Street Triple 765

    Street Triple 765 reprezentuje skutečnou závodní myšlenku, kterou přetavila firma Triumph do neskutečně agresivně vypadajícího stroje. Tenhle naháč disponuje ukrutnou porcí koní a točivého momentu. Jedna malá chybička a letíme na záda. Street Triple 765 cenově odpovídá tomu, co bychom od značky Triumph a takto nabitého stroje čekali. Kvalita si zkrátka umí prodražit. 

    Novinka ze stáje Audi. Koncept activespehere 2022 bere dech

    Naprosto neskutečné se stalo realitou. V pořadí čtvrtý koncept rodiny Sphere je na světě a Audi tak slaví další úspěšný rekord. Málokterá automobilka se zaměřuje na budoucnost takovým způsobem, jako značka se čtyřmi kruhy. Koncepty, kterými nás zásobuje od roku 2021 přerostly všechna očekávání. Poslední activespehere je završením dosavadní tvrdé práce. 

    Síla modelu RS Q8 je působivá. Audi zkombinovalo výkon a krásu

    Pravděpodobně jedno z nejúspěšnějších SUV, které Audi kdy vyrobilo. Nově sice vyrábí například Q8 e-tron, RS ale nezaostává. Kombinace té pravé brutální síly a německého smyslu pro detail dala vzniknout modelu RS Q8. Audi si tak pojistilo zákazníky na dlouhou dobu dopředu. Tohle SUV totiž nevyjde z módy ani za mnoho let, navíc motor je prakticky nesmrtelný.

    CFMOTO 250 SR. Závodní kousek pro začínající

    Čínská motorka umí pěkně překvapit, když se dostane do správných rukou a na správnou trať. Firma CFMOTO nabízí stroj s příjemným výkonem. Přestože na první pohled vidíme, že se jedná o zavodní mašinu, motor umí vykouzlit „pouze“ 20,5 kW. Klasická 250 se neutrhne ze řetězu, zároveň na ní ale zažijeme pořádnou porci zábavy a adrenalinem nabitých momentů.