0.9 C
Czech
Úterý 23. prosince 2025
ZajímavostiJustin Bieber umí sbírat auta. Jeho garáž bychom asi nevyčíslili 

Justin Bieber umí sbírat auta. Jeho garáž bychom asi nevyčíslili 

Reklama

Justin Bieber je dost možná nejznámější zpěvák na světě. Disponuje jměním, které mu dovoluje pořizovat si skvosty na čtyřech kolech. Pojem krásy se sice liší od člověka k člověku, jedno je ale jisté. Bavíme se zde o sbírce aut, která rozhodně zaujme. Bieber totiž nekončí pouze u koupě nového auta. Většinu pak ještě pošle do dílny, kde mu ji upraví na míru. 

Jak jsme si již řekli, pojem krásy je skutečně diskutabilní. Někoho osloví pouze nové stroje slavných značek, jiný si zase nenechá sáhnout na léty prověřenou kvalitu aut z minulého století. Justin by si sice mohl pořídit opravdu cokoli, jeho cesta se ale ubírá směrem kontroverze. Žádný z jeho modelů nezůstává na své původní podobě. Je vcelku jedno, jestli se bavíme o Porsche, Ferrari nebo Mercedesu. Všechna vozidla se vyznačují něčím, co zpěváka vystihuje. Pojďme se na některé kousky podívat zblízka. 

Audi R8 

Audi dokáže vyrobit skutečně cokoli. Od masivních SUV po rychlá žihadla. Nejvíce ikonickým sporťákem je pravděpodobně model R8. Ten v garáži Justina Biebera ale nenajdeme v jeho původní podobě. Zpěvák mu totiž nechal přimalovat vzory jaguára. Kamkoli se tedy celebrita vydá, bude budit rozruch. Nejnovější verze dnes může stát až 4,5 milionu korun. Kontroverzní kabát si ale také dozajista vybral svou finanční daň. 

Lamborghini 

Na tuto italskou značku Justin Bieber trpí. V jeho sbírce najdeme nejeden model. Pravděpodobně nejvíce si hvězda zakládá na růžovém SUV Urus. Mnozí by sice namítali, že vzory jaguára jsou kontroverznější, i křiklavě růžová ale umí udělat své. Za tento prostorný vůz zaplatil Bieber cca 5,6 milionu korun. Předpokládáme, že poslal bokem i něco málo za další úpravy. 

Neposledním modelem značky Lamborghini ve službách zpěváka Justina Biebera je verze Aventador. Ta si na sebe vzala jemně pastelovou barvu. Na dveřích můžeme najít nápis „Cash Only“. Z 0 na 100 umí tahle hračka zrychlit už ta 3 s. Naši hvězdu vyšlo tohle auto na 9 milionů korun. 

Rolls-Royce 

Bez této značky není luxusní garáž. Bieber si ovšem nechal svůj model Rolls-Royce Wraith upravit k nepoznání. Na první pohled si všineme, že všechna kola jsou zakrytá. Auto tak vypadá, jako by levitovalo. Vzhledem k tomu, že i interiér skrývá mnoho detailů, cenu si netroufneme odhadovat. Oficiální verze nás přijde na 7,5 milionu korun. 

Verdikt 

Justin Bieber si umí užívat. Jeho sbírka aut je toho přímým důkazem.  

Reklama
Reklama

Doporučujeme

Ford Lightning je tady. Sice elektrický, ale se spalovacím generátorem

Automobilka Ford chystá zásadní obrat ve své elektrické ofenzivě. Čistě elektrický Ford F-150 Lightning má po roce 2025 skončit a nahradí ho zcela nová generace s označením Lightning EREV. Zkratka znamená Extended-Range Electric Vehicle, tedy elektromobil s prodlouženým dojezdem. Přesně to vystihuje hlavní změnu. Pod kapotou se objeví spalovací generátor.

KGM Actyon v Česku zlevnil a přidává hybrid

KGM, dříve SsangYong, rozšiřuje českou nabídku modelu Actyon. K dosavadní specifikaci přidává levnější výbavu Style a nově také hybrid, který slibuje výrazně nižší spotřebu. Zůstává důraz na prostor, bohatou výbavu a jednoduchý ceník.

Ferrari Amalfi spojilo krásu, sílu a lehkost pohybu

Když v Maranellu začali navrhovat nový model Ferrari Amalfi, nástupce elegantního kupé Ferrari Roma, nevznikaly nejdřív technické výkresy ani detaily světel. Základem byl takzvaný speed form, čistá socha karoserie zbavená mřížek, světlometů i zpětných zrcátek. Právě tato esence měla definovat charakter vozu.

Jaguar Type 00 se ukázal v ulicích a odhalil, kam míří nové GT

Jaguar vytáhl do Paříže elektrický koncept Type 00 a poprvé ho pustil mezi běžná auta. Studie z loňska dál rozděluje fanoušky, ale značka ji bere jako výkladní skříň nového stylu. Přesně proto se s ní ukázala během pařížského týdne módy. A přidala k tomu i další střípky o chystaném sériovém modelu.

Nissan Hyper Adventure ukázal elektrické SUV pro výpravy do přírody

Nissan odhalil koncept Hyper Adventure jako druhý vůz z plánované série pokročilých elektromobilových studií pro Japan Mobility Show. Digitální sportovní SUV míří na lidi, kteří jezdí za dobrodružstvím a chtějí žít ekologicky. Klíčovou roli hraje velká baterie, systém V2X a pohon všech kol e 4ORCE.

Mercedes-Benz ukázal luxusní Unimog k osmdesátinám

Mercedes posunul Unimog do role showcaru a přidal mu prvky luxusu, které si dřív spojoval spíš s třídou G. Na projektu spolupracoval s Hellgeth Engineering a cílil na zákazníky, kteří chtějí extrémní terénní techniku, ale odmítají spartánskou kabinu. Vznikl unikát postavený na Unimogu U 4023, s novým šestiválcem a výbavou, která se v tomhle segmentu moc nevidí.

Kia K4 Hatchback pro rok 2026. Praktičtější než sedan, cenově míří proti Civicu

Kia rozšiřuje nabídku kompaktních vozů o hatchbackovou verzi modelu K4, která by měla oslovit především evropské, a tedy i české, zákazníky. Novinka pro modelový rok 2026 staví na kombinaci praktičtější karoserie, moderní techniky a cenové dostupnosti, která ji řadí pod úroveň hlavních konkurentů v čele s Hondou Civic.

Nissan Hyper Tourer ukázal futuristickou vizi elektrického minivanu

Nissan představil koncept Hyper Tourer jako plně elektrický minivan zaměřený na komfort, společné cestování a špičkové technologie. Studie spojuje autonomní řízení, pohon e-4ORCE a interiér inspirovaný japonskou estetikou. Výsledkem je mobilní lounge, kde hraje hlavní roli pohoda posádky.

EU ustupuje od zákazu spalovacích motorů v roce 2035

Plán EU zakázat od roku 2035 prodej nových vozů se spalovacími motory dostává vážné trhliny. Po silném tlaku členských států i klíčových automobilek Evropská komise oficiálně navrhla zmírnění původně velmi přísných pravidel. Zákaz, jak byl dosud nastaven, tak možná nikdy nevstoupí v platnost.

Nissan Hyper Force ukázal vizi elektrického supersportu

Nissan na Japan Mobility Show představil koncept Hyper Force jako vrchol série pěti studií „hyper“. Jde o plně elektrický vysokovýkonný supervůz s výkonem až 1 000 kW a technikou kolem baterie s pevným elektrolytem. Koncept cílí na závodní nadšence i hráče a počítá s režimy R a GT.

Audi GT50 Concept. Když se závodní historie potká s budoucností

V době, kdy automobilový průmysl stále více směřuje k unifikaci a elektrifikaci, působí koncept Audi GT50 jako svěží připomínka toho, že emoce, motorsport a technická odvaha mají u čtyř kruhů stále své místo. Tento výjimečný vůz nevznikl v tajném designérském studiu ani pod vedením marketingového oddělení, ale v rukou učňů Audi v německém Neckarsulmu, kteří dostali příležitost přetavit historii značky do moderní podoby.

Nissan Hyper Punk ukázal SUV pro influencery

Nissan odhalil koncept Hyper Punk jako kompaktní crossover s ostrou karoserií z mnohoúhelníků a obřími koly. V kabině škrtá tlačítka a sází na obrazovky, kamery a umělou inteligenci. Auto míří na tvůrce digitálního obsahu a poprvé se ukáže na tokijském autosalonu.

Mazda CX-50 Meridian Edition. Terénní styl spíš na efekt než do akce

Mazda se už několik let pohybuje na hraně v segmentu kompaktních SUV. Vedle zavedeného modelu CX-5 totiž nabízí také CX-50, který se na první pohled jeví jako velmi podobné auto. Rozměrově jsou si oba vozy blízké, jízdně patří k tomu nejlepšímu ve třídě a CX-5 je navíc o něco levnější. Přesto Mazda tvrdí, že mezi nimi existuje zásadní rozdíl. Nikoli v technice, ale v charakteru.

Tata Sierra v Indii odhalila ceny, výbavy i motory

Tata vrací do hry jméno Sierra a rovnou ukazuje, že míří vysoko. Nové SUV nabídne pět výbav, několik motorů a širokou paletu převodovek. Startuje zhruba na 330 tisících korun, objednávky se rozjedou v polovině prosince a první vozy dorazí začátkem roku 2026.

Cadillac CT5 pro Čínu dostal balíček V Performance

SAIC GM ukázal na autosalonu v Kantonu Cadillac CT5 pro rok 2026 s novým balíčkem V Performance. Přidává matně šedý lak Hurricane, červené brzdy Brembo a pár detailů navíc. Technika zůstává stejná, balíček míří na zájemce o sportovní vzhled bez zásahu do výkonu.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama