Více
    18.5 C
    Czech
    Čtvrtek 18. září 2025

    Toyota chystá Corollu GRMN

    Toyota připravuje další porci adrenalinu pro fanoušky hot hatchů. V americkém Las Vegas se údajně objevila Corolla GRMN ještě před oficiální premiérou a okamžitě vzbudila spekulace. Fotky ukazují agresivnější karoserii, karbonovou kapotu a výrazné odlehčení. Automobilka sice oficiálně mlčí, ale drby z fóra GR Corolla znějí přesvědčivě.

    Honda představila N-ONE e. Cenově dostupný mikro elektromobil pro japonský trh

    Honda oficiálně uvedla na domácí trh svůj první elektrický kei car – model N-ONE e. Tento drobný městský vůz se snaží spojit retro design s moderní technologií a hlavně dostupnou cenou. Základní provedení začíná na částce odpovídající zhruba 18 300 dolarům, Tedy cca 420 tisíc korun, přičemž vyšší výbava se pohybuje kolem 22 tisíc dolarů.

    Luxusní G90. Automobilka Genesis si toho připravila hodně

    Pokud bychom hledali luxusní limuzínu pro naše cesty na konference, korejská značka Genesis nás může obdařit svým modelem G90. Neskutečně propracovaný vůz s velikým množstvím detailů, které dohromady vytvářejí nezapomenutelný zážitek z jízdy v tomto elegantním voze. Výkon není problém, stejně jako pohodlí za volantem i na zadní řadě sedadel. 

    Reklama

    Marketingová myšlenka značky Genesis pro svůj model G90 je až kouzelně jednoduchá. Každý z nás si zaslouží v životě jít sovu vlastní cestou, tak proč by nám v tom neměla luxusní limuzína pomoct? Je jasně, že takto luxusní automobil si zkrátka nemůže dovolit každý. Stále ale platí, že mezi tímto typem znače se Genesis řadí mezi ty nejlevnější. Pojďme se tedy podívat na to, jak šikovně výrobci navrhli design a co se ukrývá pod kapotou této nablýskané střely. 

    Design 

    Téměř 5,3 metru dlouhý vůz. Taková délka napovídá, že uvnitř bude dostatek prostoru pro velikou rodinu. Přední strana si opět drží dobrého bydla. Maska chladiče koresponduje s tvarem znaku a jak je u genesis zvykem, stejné mřížování si nese i nárazník. Světlomety jsou docela jiná písnička. Dva úzké LED pruhy končí až u předního kola. Dvě stejně tvarované lišty, které za kolem pokračují, jako by na světla doslova navazovaly. 

    20palcová kola. Nádherné kousky s poměrně zajímavým vzorem plným ostrých trojúhelníků. Podobný námět, s trochou fantazie, používá i Škoda. Dalším faktorem, který zvýrazňuje pocit luxusu jsou zapuštěné kliky. Ať chceme, nebo ne, tento detail dokáže vzbudit slušný obdiv. Silnou dominantou se stala zadní část. Dva tenké pruhy LED světlometů krásně podtrhávají luxusní myšlenku. Nárazník je ozdobený chromovanými koncovkami výfuku. Dobrá práce. 

    Interiér 

    Kabina se udržela u filozofie všech ostatních modelů. Hodně prostoru, hodně kůže, skleněné ovládání sportovních módů. V této automobilce zkrátka vědí, jak se dělá prémiový vzhled. Zadní řada sedadel nabízí „pouze“ dvě místa. Mezi nimi najdeme ovládání všech potřebných funkcí, které se výrazně podobá tomu mezi předními sedadly. O zábavu má zadní řada postaráno díky obrazovkám. 

    Motor 

    Klasický 3,5litorvý benzín dokáže vyprodukovat až 380 koní. Hybrid, kdy spalovacímu benzínu pomáhá 48 V, dokáže nabídnout 415 koní. Takto si představujeme sílu ve spojení s krásou. 

    Verdikt 

    Tento neskutečně povedený kousek si můžeme pořídit už za 2,5 milionu korun. Je to pochopitelně hodně peněz. Podobná výbava by ale u jiných značek stála klidně i dvojnásobek. 

    Reklama
    Reklama

    Sledujte nás na sítích

    Volkswagen překvapil. Oslava půlstoletí Pola se změnila v adrenalinovou show

    Když se řekne Volkswagen a Evropa, většina lidí si vybaví Golf. Jenže pro samotnou značku má podobně zásadní význam i jeho menší sourozenec – Polo. Tento kompaktní hatchback se poprvé představil v roce 1975 a od té doby si našel cestu k milionům zákazníků. Letos slaví 50leté výročí, a automobilka mu proto věnovala opravdu velkolepý dárek. Natočila vlastní verzi slavné Gymkhany, kterou proslavil legendární Ken Block.

    Toyota chystá Corollu GRMN

    Toyota připravuje další porci adrenalinu pro fanoušky hot hatchů. V americkém Las Vegas se údajně objevila Corolla GRMN ještě před oficiální premiérou a okamžitě vzbudila spekulace. Fotky ukazují agresivnější karoserii, karbonovou kapotu a výrazné odlehčení. Automobilka sice oficiálně mlčí, ale drby z fóra GR Corolla znějí přesvědčivě.

    Honda představila N-ONE e. Cenově dostupný mikro elektromobil pro japonský trh

    Honda oficiálně uvedla na domácí trh svůj první elektrický kei car – model N-ONE e. Tento drobný městský vůz se snaží spojit retro design s moderní technologií a hlavně dostupnou cenou. Základní provedení začíná na částce odpovídající zhruba 18 300 dolarům, Tedy cca 420 tisíc korun, přičemž vyšší výbava se pohybuje kolem 22 tisíc dolarů.

    Subaru WRX a BRZ přicházejí v limitované edici Series.Yellow

    Subaru připravilo pro rok 2026 speciální edici svých dvou sportovních modelů. BRZ i WRX dostanou výrazný lak Sunrise Yellow a vzniknou jen ve 350 kusech od každého. Série vychází z verzí tS a má jasné poslání: oslavit řidičskou radost, manuální převodovku a sportovní odkaz značky.

    Cupra Tindaya míří do budoucnosti

    Cupra na autosalonu v Mnichově ukázala koncept, který má být předobrazem jejích příštích modelů. Studie Tindaya dostala jméno po sopečné hoře na Fuerteventuře a má přenést její dramatický charakter do světa automobilů. Španělská značka slibuje design plný emocí a maximální orientaci na řidiče.

    Autonomní vozidla Zoox od firmy Amazon zahájila přepravní službu v Las Vegas

    Společnost Zoox, dceřiná firma Amazonu zaměřená na autonomní mobilitu, spustila v americkém Las Vegas svou první veřejnou službu přepravy cestujících. Robotaxi ve tvaru podu, které nemá volant ani pedály, nyní vozí pasažéry mezi vybranými lokalitami na Stripu – a zatím zcela zdarma. Je toto skutečně budoucnost pro běžnou městkou mobilitu? 

    Fiat Grande Panda dostane benzín a manuál

    Fiat vyslyšel řidiče, kteří volají po jednoduchém a dostupném autě. Grande Panda se vedle elektromobilu a mild-hybridu objeví také jako čistě benzinová verze s šestistupňovým manuálem. Značka slibuje nižší cenu a návrat k tradici malých, chytrých a praktických vozů.

    Volkswagen kritizuje vlastní zapuštěné kliky dveří. Co na to zákazníci? 

    Automobilka Volkswagen v posledních letech čelila ostré kritice za změny, které podle mnohých zákazníků nebyly nutné. Patřilo mezi ně především soustředění většiny funkcí do dotykového displeje, nahrazení klasických tlačítek dotykovými posuvníky – a také experimenty s novými typy klik dveří. Nyní ale vedení značky přiznává, že některé nápady nebyly šťastné, a slibuje návrat k tradičním řešením.

    Ford Ranger MS-RT přidává plug-in hybrid a sportovní styl

    Ford cílí na řidiče, kteří nechtějí mít pick-up jen jako pracovní nástroj. Ranger MS-RT dostal agresivní vzhled, sportovně laděný podvozek a nově i plug-in hybrid. Do rodiny se přidává také elektrická dodávka E-Tourneo Custom. Oba vozy spojují užitné schopnosti s odvážným designem.

    Mercedes-Benz plánuje zachovat dvanáctiválce ještě po dlouhá léta

    Milovníci klasických velkoobjemových motorů se mohou radovat – Mercedes-Benz se nechystá ukončit výrobu svého legendárního dvanáctiválce. Podle nejnovějších informací by měl tento typ pohonné jednotky zůstat v nabídce minimálně do 30. let tohoto století. Přesto ale zůstává otevřená otázka, na jakých trzích bude možné tyto vozy skutečně koupit.

    Volkswagen překvapil. Oslava půlstoletí Pola se změnila v adrenalinovou show

    Když se řekne Volkswagen a Evropa, většina lidí si vybaví Golf. Jenže pro samotnou značku má podobně zásadní význam i jeho menší sourozenec – Polo. Tento kompaktní hatchback se poprvé představil v roce 1975 a od té doby si našel cestu k milionům zákazníků. Letos slaví 50leté výročí, a automobilka mu proto věnovala opravdu velkolepý dárek. Natočila vlastní verzi slavné Gymkhany, kterou proslavil legendární Ken Block.

    Toyota chystá Corollu GRMN

    Toyota připravuje další porci adrenalinu pro fanoušky hot hatchů. V americkém Las Vegas se údajně objevila Corolla GRMN ještě před oficiální premiérou a okamžitě vzbudila spekulace. Fotky ukazují agresivnější karoserii, karbonovou kapotu a výrazné odlehčení. Automobilka sice oficiálně mlčí, ale drby z fóra GR Corolla znějí přesvědčivě.

    Honda představila N-ONE e. Cenově dostupný mikro elektromobil pro japonský trh

    Honda oficiálně uvedla na domácí trh svůj první elektrický kei car – model N-ONE e. Tento drobný městský vůz se snaží spojit retro design s moderní technologií a hlavně dostupnou cenou. Základní provedení začíná na částce odpovídající zhruba 18 300 dolarům, Tedy cca 420 tisíc korun, přičemž vyšší výbava se pohybuje kolem 22 tisíc dolarů.

    Subaru WRX a BRZ přicházejí v limitované edici Series.Yellow

    Subaru připravilo pro rok 2026 speciální edici svých dvou sportovních modelů. BRZ i WRX dostanou výrazný lak Sunrise Yellow a vzniknou jen ve 350 kusech od každého. Série vychází z verzí tS a má jasné poslání: oslavit řidičskou radost, manuální převodovku a sportovní odkaz značky.

    Cupra Tindaya míří do budoucnosti

    Cupra na autosalonu v Mnichově ukázala koncept, který má být předobrazem jejích příštích modelů. Studie Tindaya dostala jméno po sopečné hoře na Fuerteventuře a má přenést její dramatický charakter do světa automobilů. Španělská značka slibuje design plný emocí a maximální orientaci na řidiče.

    Autonomní vozidla Zoox od firmy Amazon zahájila přepravní službu v Las Vegas

    Společnost Zoox, dceřiná firma Amazonu zaměřená na autonomní mobilitu, spustila v americkém Las Vegas svou první veřejnou službu přepravy cestujících. Robotaxi ve tvaru podu, které nemá volant ani pedály, nyní vozí pasažéry mezi vybranými lokalitami na Stripu – a zatím zcela zdarma. Je toto skutečně budoucnost pro běžnou městkou mobilitu? 

    Fiat Grande Panda dostane benzín a manuál

    Fiat vyslyšel řidiče, kteří volají po jednoduchém a dostupném autě. Grande Panda se vedle elektromobilu a mild-hybridu objeví také jako čistě benzinová verze s šestistupňovým manuálem. Značka slibuje nižší cenu a návrat k tradici malých, chytrých a praktických vozů.

    Volkswagen kritizuje vlastní zapuštěné kliky dveří. Co na to zákazníci? 

    Automobilka Volkswagen v posledních letech čelila ostré kritice za změny, které podle mnohých zákazníků nebyly nutné. Patřilo mezi ně především soustředění většiny funkcí do dotykového displeje, nahrazení klasických tlačítek dotykovými posuvníky – a také experimenty s novými typy klik dveří. Nyní ale vedení značky přiznává, že některé nápady nebyly šťastné, a slibuje návrat k tradičním řešením.

    Ford Ranger MS-RT přidává plug-in hybrid a sportovní styl

    Ford cílí na řidiče, kteří nechtějí mít pick-up jen jako pracovní nástroj. Ranger MS-RT dostal agresivní vzhled, sportovně laděný podvozek a nově i plug-in hybrid. Do rodiny se přidává také elektrická dodávka E-Tourneo Custom. Oba vozy spojují užitné schopnosti s odvážným designem.

    Mercedes-Benz plánuje zachovat dvanáctiválce ještě po dlouhá léta

    Milovníci klasických velkoobjemových motorů se mohou radovat – Mercedes-Benz se nechystá ukončit výrobu svého legendárního dvanáctiválce. Podle nejnovějších informací by měl tento typ pohonné jednotky zůstat v nabídce minimálně do 30. let tohoto století. Přesto ale zůstává otevřená otázka, na jakých trzích bude možné tyto vozy skutečně koupit.
    Reklama
    Reklama
    Reklama
    Reklama