Více
    10.8 C
    Czech
    Pátek 29. března 2024

    Když Hybrid, tak Honda. Pohledné SUV HR-V splňuje všechny požadavky

    Ještě před několika lety by po hybridech neštěkl pes, nyní však přichází doba, kdy i tato auta nacházejí své místo v automobilovém průmyslu. Honda o všem moc dobře ví, takže vytvořila už třetí generaci SUV s názvem HR-V. To by mohlo konečně zapadnout a zařadit se k parádním kouskům.

    Honda vsadila na ojedinělost a samozřejmě ani design neponechala náhodě. Pod vskutku krásným exteriérem tohoto SUV, které bylo inspirováno vzhledem coupé, se skrývá velmi důmyslný hybridní gigant, který zatne tipec lidem, kteří jsou proti této technologii zaujatí. Konečně, radost by jistě udělal i milovníkům planety. S emisemi 122 g/km startuje cestu této automobilky k ještě více nízkouhlíkovému životu společnosti.

    Honda opravdu vyždímala ze svého repertoáru nápadů doslova maximum. Přišla s tím nejlepším a to, že se bude auto samo nabíjet během jízdy, tudíž nepotřebujeme dobíjecí stanici, je jedena z největších vymožeností. Je jasné, že s čistě elektrickým autem by se jednalo o perpetum mobile, ale s hybridem je to jiná písnička. Další důkaz toho, že Honda ví, co dělá. Navíc se chlubí číslem 740km. To je dojezd na jednu nádrž. Díky pohonu e:HEV tak zvyšuje hospodárnost a nám by mohlo zůstat více peněz tam, kde má.

    Jak tenhle hybrid vlastně funguje?

    Elektrický motor nám dopřává vcelku působivé zrychlení a využívá k tomu energii z akumulátorů. Klasický, benzínový, spalovací motor zajišťuje udržování vyšších rychlostí na dálnicích a zároveň nám dobijí akumulátor. Rekuperační brzdění využívá energii z elektromotoru k nabíjení akumulátoru. Dohromady se jedná o vcelku působivou technologii, která nás ušetří mnoha starostí.

    Vzhled? Honda!

    Proti vzhledu by se dalo oponovat. Předek se povedl velmi, ale celkový dojem nabourávají zadní dveře bez kliky. Ta je zabudovaná v okénku, ale na to jsme u tohoto modelu zvyklí. I tak je ale šok nevědět, jak se dostat dovnitř. Zepředu jde o parádní zpracování masky chladiče, která působí velmi minimalisticky a zároveň budí respekt. Celé auto se svažuje dozadu a při pohledu na zadní část samotnou bychom se báli, že se díváme na hatchback. Jinak jde ale dohromady o nádherný kousek, který se pomstil za oba své předchůdce.

    Interiér je kapitolou pro sebe samotnou. Lidem, kteří uznávají vzhled koncernu, se příliš nezavděčí. Každopádně jde ale o kvalitní práci a vcelku decentní zpracování. Masivní volant, velká dotyková obrazovka, pohodlné sedačky a pár tvrdých tlačítek, které dodávají jistotu a nezklamou ani ve chvílích, kdy technologie ano.

    A jak jsme na tom s cenou? Podle výbavy se dostaneme z 699 900 Kč až k číslu 839 900 Kč. To je stále ucházející cena za muziku, kterou nám tohle auto zahraje.

    Sledujte nás na sítích

    Suzuki GSX-S1000 GX. Mašina, která zavaří každému terénu 

    Konečně jsme se dočkali. Suzuki se pyšní modelem GSX-S1000 GX pro rok 2024. Jedná se o motorku typu Adventure. Na dlouhé cesty je tento stroj naprosto ideální. Výrobci se zaměřili na pohodlí, praktičnost a převážně technologie. Do terénu i mimo něj, model GSX-S1000 GX je tím pravým společníkem. Přestože se jeho pořízení prodraží, investice se nám vrátí, a to mnohonásobně. 

    Novinka z linky BMW. Toto je model Vision Neue Klasse X

    Naprosto ojedinělý přírůstek si připočítává automobilka BMW. Lidem ukázala model Vision Neue Klasse X, který bere dech. Je vcelku jasné, že se jedná o čistě elektrický automobil. Zásadním způsobem se ale výrobci zaměřili na design a požitek z jízdy. Přesně na to chtějí nalákat budoucí potenciální zájemce. Na své si ale přijdou i ti, kterým není jedno životní prostředí. 

    Nový model Peugeot 2008 skutečně bere dech  

    Automobilka Peugeot představila model, který skvěle doplňuje řady ve flotile značky Peugeot. Model 2008 přináší mnoho nového. Pod kapotou se mohu objevit až 3 varianty motorizací, praktičnost potěší i ty nejnáročnější, výkon zvládne téměř všechny výzvy. Kde ovšem firma skutečně předběhla očekávání, je cena. Novinka nás totiž nevyjde na abnormální peníze. 

    Sportovní vůz, který se nebojí elektřiny. To je model ID.4 GTX

    Automobilka VW má v arsenálu pravděpodobně nejrozsáhlejší flotilu elektrických vozů na trhu. Jedním z nejvíce výrazných je ID.4 GTX. Tohle malé SUV nás okouzlí už na první pohled. Od svého předchůdce ID.4 se liší převážně sportovně laděným vzhledem. Zde se ovšem VW nezastavil. Pod kapotou na nás čeká pořádná porce koní, která v kombinaci s AWD umí proměnit jízdu v zážitek. 

    Přijel nový elektrický model značky Škoda. Jmenuje se Epiq 

    Škoda nás dlouho napínala. Konečně ale víme, co se ukrývalo pod tajemným černým závojem. Jde o model Škoda Epiq. Po všech stránkách jde o přelomový vůz. Nejenže se škoda předvedla v oblasti vzhledu, dokonce se ale jedná o model, který má být ze své podstaty dostupný. Automobilka tedy vyrukovala s cenou, která možná mnoho překvapí. Na trhu způsobí poprask. 

    Suzuki GSX-S1000 GX. Mašina, která zavaří každému terénu 

    Konečně jsme se dočkali. Suzuki se pyšní modelem GSX-S1000 GX pro rok 2024. Jedná se o motorku typu Adventure. Na dlouhé cesty je tento stroj naprosto ideální. Výrobci se zaměřili na pohodlí, praktičnost a převážně technologie. Do terénu i mimo něj, model GSX-S1000 GX je tím pravým společníkem. Přestože se jeho pořízení prodraží, investice se nám vrátí, a to mnohonásobně. 

    Novinka z linky BMW. Toto je model Vision Neue Klasse X

    Naprosto ojedinělý přírůstek si připočítává automobilka BMW. Lidem ukázala model Vision Neue Klasse X, který bere dech. Je vcelku jasné, že se jedná o čistě elektrický automobil. Zásadním způsobem se ale výrobci zaměřili na design a požitek z jízdy. Přesně na to chtějí nalákat budoucí potenciální zájemce. Na své si ale přijdou i ti, kterým není jedno životní prostředí. 

    Nový model Peugeot 2008 skutečně bere dech  

    Automobilka Peugeot představila model, který skvěle doplňuje řady ve flotile značky Peugeot. Model 2008 přináší mnoho nového. Pod kapotou se mohu objevit až 3 varianty motorizací, praktičnost potěší i ty nejnáročnější, výkon zvládne téměř všechny výzvy. Kde ovšem firma skutečně předběhla očekávání, je cena. Novinka nás totiž nevyjde na abnormální peníze. 

    Sportovní vůz, který se nebojí elektřiny. To je model ID.4 GTX

    Automobilka VW má v arsenálu pravděpodobně nejrozsáhlejší flotilu elektrických vozů na trhu. Jedním z nejvíce výrazných je ID.4 GTX. Tohle malé SUV nás okouzlí už na první pohled. Od svého předchůdce ID.4 se liší převážně sportovně laděným vzhledem. Zde se ovšem VW nezastavil. Pod kapotou na nás čeká pořádná porce koní, která v kombinaci s AWD umí proměnit jízdu v zážitek. 

    Přijel nový elektrický model značky Škoda. Jmenuje se Epiq 

    Škoda nás dlouho napínala. Konečně ale víme, co se ukrývalo pod tajemným černým závojem. Jde o model Škoda Epiq. Po všech stránkách jde o přelomový vůz. Nejenže se škoda předvedla v oblasti vzhledu, dokonce se ale jedná o model, který má být ze své podstaty dostupný. Automobilka tedy vyrukovala s cenou, která možná mnoho překvapí. Na trhu způsobí poprask. 

    1 komentář

    1. Moc se mi líbí nové HRV. Ale když se nad tím zamyslíte je to špatně. Auto má v sobě 2 pohony. Benzínový a elektrický a tady padá na dno myšlenka ekologie. Auto má mít jen jedno, buď benzín nebo teda elektro. Toto je jen elektro s benzínovým agregátem. Cena taky sedí za 2 pohony.

    Comments are closed.